NOD december 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door Maidin, 21 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    joehoe weer een zwangere.. GEFELICITEERD

@Knippy.. thnx meis...

@eefjens.. ik snap je zooooooooooo goed...

2. loel

loel Fanatiek lid

17 sep 2007
    2.097
    0
    0
    verkoopster
    Heusden
    Neeeeeeee, ik had zo gehoopt dat het raak zou zijn!
    Heel veel succes in de volgende ronde!

3. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Zo he wat een gebabbel hier. Eindelijk terug van verjaardag, wat een ellende zeg die familie..

Jammer van de negatieve testen, en niet mogen bloedprikken van de HA.. :(

Het woord zwanger had ik in het begin heel veel moeite mee, maar heb sinds ik hier woon al 13 geboorte kaartjes gekregen, (en dat in 3 jaar tijd).
    Op een gegeven moment wist ik niet meer waar ik het zoeken moest, en na een lange pauze van 10 maand. heb ik me overal bij weten neer te leggen.
    Gelukkig want het was echt niet goed voor me relatie

4. Guinevere

Guinevere Fanatiek lid

25 mei 2006
    1.179
    0
    0
    waarom staat er op die kruidvat test: 5 seconden in urinestraal of 20 seconden in een bekertje?

das nogal een verschil toch?!

ik ben bezig voor de tweede trouwens dus ik weet hoe het voelt om zwanger te zijn vandaar dat ik denk zwanger te zijn....

5. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    ja en in je urinestraal ook exact 5 seconden anders is het resultaat niet goed...nou dat lukt mij dus echt niet he.. dus ik doe t in een potje en dan 20 seconden.. waarom snap ik ook niet, maar das bij de meeste testen zo.. bij cb + niet trouwens.. maar bij de meesten is het in een potje langer dan in de straal...

6. hielko2006

hielko2006 Niet meer actief

nooit bij stil gestaan maar erg vaag eingelijk.
    ik vind het zekf ook fijner in een potje eingelijk jullie niet?

7. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    misschien omdat de straal 'harder' aan komt en hij dan meer opneemt? geen idee hoor doe ook maar een gokje :) heb verder niet teruggelezen maar zag wel weer een zwanger.. gefeliciteerd...

8. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Volgens mij hoeft het echt niet exact 5sec te zijn hoor. Het moet alleen niet veel minder of veel meer zijn...maja

9. ladypink

ladypink Fanatiek lid

3 jun 2007
    1.360
    0
    0
    ik plas in een maatbeker speciaal daar voor overigens :confused: :) ander denken jullie zometeen ook .. :) en dan houd ik de maatbeker in de wc en dan plas ik en dan doe ik het eventueel in een kleiner potje als ik het in een potje moet houden maar die 2 voor 5 bij de kruidvat moet je met een pipetje doen dus dat doe ik wel gewoon uit de maatbeker super handig zo doet de gyn bij ons het ook stuurt e gewoon met de maatbeker naar de wc... ;) :(

10. hielko2006

hielko2006 Niet meer actief

HAHAHA een maatbeker nog nooit gehoort dat die er speciaal voor zijn maar wel makkelijk.

11. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    ik had een potje van de huisarts, die gebruikte ik ook om te testen... ben blij dat de bekers van MvM een stuk groter zijn is een stuk makkelijker...
    zijn trouwens ook net maatbekers maar dan zonder maat hihi, wel met een schenktuutje :p

12. ladypink

ladypink Fanatiek lid

3 jun 2007
    1.360
    0
    0
    heb geen speciale gekocht gewoon van action van plastic en ik heb met een merkstift een rood kruis er op gezet zodat ik zeker weet dat hij niet in mn aanrechtkastje belandt :)

p.s ik doe altijd de avond ervoor de klep van de wc naar beneden als ik een test wil doen en dan zet ik de maatbeker erop want anders dan vergeet ik het wel eens met mn slaperige hoofd

13. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    hihi zou wat zijn ladypink...

14. ladypink

ladypink Fanatiek lid

3 jun 2007
    1.360
    0
    0
    ieuww jakkiebah

15. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    ik heb het nu met de opvangbekers van MvM die moet je natuurlijk wel even na elke plas omspoelen... loop elke keer maar naar boven om dat op de badkamer in de wasbak te doen, want in de wasbak in de keuken vind ik niet zo fris...

16. ladypink

ladypink Fanatiek lid

3 jun 2007
    1.360
    0
    0
    klopt dat doe ik ook hoor..ik vindt da ook niet fris en kon ik maar voor MvM urine verzamelen in plaats van die rottige testen elke keer kosten klauwen met geld...

17. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    ik weet het meid... ik hoop voor je dat het snel raak is...

18. ladypink

ladypink Fanatiek lid

3 jun 2007
    1.360
    0
    0
    khoop het ook heel erg stiekum al een beetje zwanger aan het voelen en dat vindt ik niet zo leuk niet eerder dan dat ik het zeker weet ben al 2 keer eerder schijnzwanger geweest en dat wil ik niet weer..

19. slaapzak

slaapzak Bekend lid

20 jun 2008
    777
    0
    0
    verpleegster
    limburg
    @stephanie87
    leuk dat we samen lopen haha
    kunnen we met elkaar kletsen en zo.
    Ik heb wel wat klachten af en toe misselijk.
    Borsten en met eten ben ik moeilijk.
    Ik zit aan iets lekkers te denken en dan smaak het niet zoals ik in met gedachtens dacht.

@ senna
    lief dat je naar me gevraagd heb gaat goed.
    En met jou....spannende tijde he.
    Maar als je eenmaal die posi test heb dan valt alles van je af.
    komt de rust weer terug.
    Trouwens zo'n buik heb ik ook...ben eens benieuwd

@ bruisje.....hhhhhhhhhhmmmmm die test van je....
    als ik jou was ging ik over een week een digi!

@puzz...je bent toppie!

Groetjes slaapzak

20. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    ik hoop het ook echt voor je meid, maar maak je zelf idd niet gek met je zwanger denken...

heb je al een test gedaan?

Deel Deze Pagina