@ Slaapzak: ik heb gelukkig geen last van misselijkheid, alleen op de dag dat ik posi testte (2 dagen voor NOD) heb ik s'morgens een uur boven de wc gehangen/erop gezeten... nu vooral last van mijn tepels (heb het idee dat ik ze over de stoep geschaafd heb) en rommelende onderbuik...
@stephanie87 Mijn onder buik voel ik ook. Schijnbaar ook last van bandenpijnen(steken en trekkerig) als veel loop voel ik het flink. Vond het eng en heb even gebeld of ik me op iets moest voor gaan bereiden. Maar het was juist een goede teken en als ik ging zitten was het weg. Ik voel ook druk op me onder buik. Misschien is dat het dat waarom vrouwen dan vaker naar de wc gaan. Ik hoef niet vaak te plassen maar ik voel het meer als ik het op hou.
hoi slaap zak, vraagje als ik naar mijn banner kijk moet ik nog 200 dagen ofzo, maar hoeveel dagen moet jij nog? of zie ik dat nou verkeerd? @bruisje, dat is idd raar dat je nu wel weer posi test, ik hoop stiekum toch echt dat je nog steeds zwanger bent
Ja dat heb ik ook, soms erger dan andere dagen, maar ik word toch wel blij als ik dat voel. heb jij al een afspraak staan met de vk? Ik heb vandaag gebeld en kan over drie weken voor de intake. wat best wel snel is, 9 jaar geleden mocht ik pas met 11 12 weken
ja misschien dat ik dat ook wel doe SLAAPZAK.. voorlopig wacht ik af.. idd het nieuwe begrip...ik ben er inmiddels errug goed in...
jas dat vind ik nou ook, samen met slaapzak, word gezellig zo he, wie weet bevallen we op de zelfde dag hahahah
haha dat zal wel heel toevallig zijn brusje... Slaapzak en ik kletsen gezellig in het augustusmama topic... heb daar net een foto gespamd van mijn bescheiden buikje klets daar ook gezellig mee
Ik sta hier al op rood, maar of ik ook ongi ben geweest is nog een grote vraag. Mijn ongi leek in de verste verte niet op een gewone ongi qua hevigheid en ik heb er gister een zw.test tegenaan gegooid. Op de test is een heel vaag lijntje te zien........ Nu ga ik er nog niet vanuit dat ik zwanger ben, maar ik weet ook niet zeker of ik het niet ben. Maandag ga ik weer testen en dan moet hij duidelijker zijn als het wel raak is en kan ik de gyn bellen.
succes giegel en bruisje ben weer terug, er zijn hier meer meiden als daar? ik denk dat iedereen knus met manlief loopt te vooruit denken?/
zo ben terug van mijn werk en nog steeds mega chagerijnig dus denk dat ik lekker op de bank ga liggen en tv ga kijken. hopelijk slaap ik vanacht wat rustiger en ga ik niet weer zo raar dromen. anders ben ik morgen weer niet te genieten...
mare ik ga wat zand strooien zodat je lekker kunt slapen en morgen heerlijk vrolijk bent zand zand zand zand zand zo het zandvrouwtje is geweest
nou ik ga mijn bed op zoeken... tot morgen dames... knuf en nogmaals ontzettend dank voor alle stuen begrip en geduld...
tuurijk het mooie van het forum is dat je alleen maar begrip steun en geduld voor elkaar hebt ik voel als ik er met een derde over praat dat ze denken .....ze denkt alweer dat ze zwanger is of dta ze iet voelt blah blah