Was te verwachten hoor. We waren eigenlijk te laat begonnen. Nu de eerste echte maand. Komt vast goed! Thanx!
goede morgen all... @tante Mars.. sja.. ik zie t streepje ook, maar zegt dus niks... nou ik zou ook naar de ha gaan... @tata.. balen meis, maar 2009 gaat t worden.. helemaal goed meis... Hier.. een beetje ongi gevoel.. en dat is in mijn geval goed, want dan zijn het mijn darmen of de bm die aan het groeien is.. allebei een goede kwaal..hihihi... *edit.. tzijn mijn darmen...* en mijn boobies.. AUW.. ga straks maar even de sportbh uit t vet trekken... nog 10 dgn.. dan kan ik hoe dan ook verder....
heb trouwens met manlief afgesproken dat ik volgende week woensdag nog een keer ga testen met cb +.. expres dezelfde test.. kan ik kijken of ie duidelijker is ja of nee.. wil heel bewust geen extra gevoelige test want als dan mijn hcg is gedaald krijg ik misschien een valse posi test..
Is het een idee om binnenkort december te sluiten en dat alle meiden (in afwachting, overtijd, negatief getest, enz..) meegaan naar januari? Is iig makkelijker voor mij om alles bij te houden hahaha
ja heb ik wel maar die heb ik pas een paar uur daarna gemaakt, je krijgt toch altijd een streepje?het streepje is wel wat dikker geworden namelijk... zit gelijk te twijfelen haha!maar een kruis is een kruis toch hoe licht ook...?
hey bruisje, nou gaan we samen aftellen. het is voor mij nog 9 dagen en voor jou nog 10! @doortje: het is voor mij best vervelend om in januari verder te kletsen omdat ik die maand toch wel over ga slaan zoals het er nu naar uit ziet (wie weet februari ook nog *.*) maar ik zal erover nadenken edit: eefjens gefeliciteerd!
hij staat in mijn album!hoop dat jullie het zien hij is erg licht hoor... maar denk toch echt dat ik zwanger ben...! (foto is paar uur na de test genomen dus is iets dikker geworden de kruis) maar na ongeveer een minuutje verscheen hij!
@mare: ja dat snap ik helemaal! Hoop voor je dat de tijd snel gaat! Weet je al wat er gaat gebeuren bij de gynaecoloog?
die is zeker duidelijk te zien eefjens! en als ie er al na een minuut was is alles oké toch! @doortje: ik heb niet echt een idee. meiden hier zeiden dat er eerst een intake plaats vindt (logisch) en dan misschien een echo en bloedafname. maar het is natuurlijk overal weer anders dus ik blijf het spannend vinden. gelukkig gaat mijn man mee!
@Mare.. jaaaah.. gaan we samen wachten.. is toch leuker dan alleen... @Eefjens.. duidelijk hoor.. GEFELICITEERD MEIS.. is het wachten waard geweest toch? Oooohw daar krijg ik ook weer testzenuwen van.. maar ga echt niet nog een keer naar de drogist hoor.. das niet echt geloofwaardig....hihi..