oke dus als mijn test licht positief was en na een paar uur dikke streep maakt niks uit?dat betekent gewoon zwanger?want als er geen hcg in mijn urine zou zitten dan betekent dat toch dat er helemaal geen tweede streepje zichtbaar is op het kruis?
Officieel wel ja! Er is een discussie of er door afvalstoffen een inie minie streepje kan komen te staan (vals posi dus) maar eigenlijk is een streep een streep! en als ie nu ook maar iets duidelijker of dikker is ben je hartstikke zwangert! Ook als ie "net zo vaag" blijft kan je er denk ik wel vanuit gaan dat je gewoon zwanger bent hoor! maar dan zou je over een dagje of 3 nog s kunnen testen voor die lekkere dikke posi!
Nee het schiet idd niet op nee Maar ik hoop natuurlijk dat ik zwanger ben hihihih...maar ik denk dat ik volgende week een ff een afspraak ga mekn bij de ha
*gluurt over randje van de mand heen en vraagt* hoe gaat het hier? Kijkt op eefjens foto en ziet kruis GEFELICITEERD *** zweeft weer verder***
dankje meiden! voel me wat meer gerustgesteld nu! stom is dat eh hij moet gelijk vetposi zijn... zit te denken om een clear blue digitaal te halen en die maandag te doen.hoe duur zijn die?
DUUR! ik zou naar een kruidvat of trekpleister gaan en die 2 voor 5 halen.. ik heb er ondertussen al wat gedaan, vind ze fijn en makkelijk in gebruik, en er "mooi" uitzien.. en eventueel ook makkelijk te gebruiken voor een plakboek.. en ik heb er nu 3 gedaan en op alle 3 ABSOLUUT geen streepje.. ook niet na t drogen, helemaaaaaal wit.. dus als je daar wat op ziet mag je gewoon een feestje vieren vind ik
ja daarom en nu de ha nog overtuigen of ze het wil doen... die is altijd zo afwachtend met dat soort dingen Maar ik moet toch al een nieuwe ha zoeken...we zijn namelijk verhuist