Ja zeker weten...En ik heb ook kwaaltjes... Hoofdpijn (wat ik anders nooit heb) Opgeblazen gevoel Super misselijk...vooral na wat eten Krampen duizelig Moe Vaak plassen Veel afscheiding (lage) Rugpijn Had steeds een hoge temp...maar hij schommelt weer En overtijd!
meiden ik las net over de clear blue digitaal die zijn bij de etos te koop voor 20 euro voor 3 testen. ik hoop snel dat jullie uit die onzekerheid mogen komen. het liefst natuurlijk als zwangere veel liefs linda
Balen Senna, niets anders te doen dan wachten op de bloedtest. Ik duim echt voor je meid! En dat je dan maar een mooie en probleemloze zwangerschap mag hebben. Ik moet echt even iets gaan doen hier in huis. Echt een vuilnisbelt hier. Heb nergens zin in, maarja moet wel. Was toch tijdens mijn zwangerschap wel anders. Had toen al schoonmaak-aanvallen, haha!
Ja idd niks anders dan wachten tot maandag...dan kan ik bellen hahahha ik zit er ook al een paar dagen tegen aan te hikken hoor... Maar nou moet ik wel...want de katten hebben zopas een kop chocomel omgegooid
ik heb de + testen van kruidvt gekocht 2 voor 10 euro want die van 2 voor 5 euro waren hier ook uitverkocht
eefjens: gefeliciteerd je bent gewoon zwanger hoor...duidelijke en mooie test...wanneer ga je de digitale gebruiken?
nee en ff geeft wel een twijfel ei aan maar volgens mij is dat gewoon niet zo. ja het is dat ik naar de gyn ga en dan mijn mega cyclus wil laten zien op papier anders zou ik al lang niet meer tempen hoor. ik zit trouwens ook al sinds augustus onder de puistjes. ik voel me daardoor zo lelijk hè. gelukkig ben ik al getrouwd
strakkies!nu ff niks drinken en dan over 3 uurtjes ofzo ff testen. ik twijfelde omdat die streep opeens heel donker was een paar uur na de test en daarvoor was hij licht. die CB zijn toch goed te vertrouwen?
jeetje!en je weet zeker dat je geen vroege miskraam gehad hebt? er staat ook bij 99% zal je net die foute gehad hebben...balen! maar gelukkig nu positief!
dat weet ik zeker ja dat ik geen vmk heb gehad want heb de dag na deze test nog twee testen gedaan en die waren negatief. en twee dagen na deze test een bloedtest laten doen en daar was helemaal geen hcg in gevonden....dus echt vals positief... ik woon een half uur van rotterdam vandaan dus denk niet dat het dezelfde plek is die jij bedoelt...
ja maar ze konden niks doen omdat ik geen serienummer meer had...kreeg alleen excuus meer niet....ja en een heel verhaal over hun nieuwe product....
Haha, dan wonen wij msschien wel bij elkaar in de buurt. Tenzij het de andere kant van Rotterdam is. Dacht vorige keer al; lijkt boomgaardshoek wel. Maar zal wel niet!