Ik heb dat net nagevraagd bij de fertiliteitsarts en die zei dat eenmaal in de 2 dagen beter is dan iedere dag omdat de zaadkwaliteit erop achteruit gaat als dat iedere dag gebeurd. Eens in de twee dagen zou dus beter zijn. Nou hebben wij het allebei geprobeerd, helaas zonder resultaat. @Desert, veel beterschap. @Lonnie, beterschap voor je zoontje, hopelijk is hij snel weer beter. @Daan78, gefeliciteerd joh! Wat fijn, geniet ervan meid. Wij zijn net terug van de fertiliteitsarts. Ik zou een inwendig onderzoek en een uitstrijkje krijgen vandaag, maar omdat ik een week later ongesteld ben geworden moet ik volgende week terugkomen voor die onderzoekjes. Heb vandaag wel bloed laten prikken, was wel 2 dagen te laat (moest op dag 3), maar ze wilde het toch proberen omdat we anders weer een maand verder zijn. Ik hoop dat dat niet erg is. Als er niks gevonden wordt bij de echo/uitstrijke/bloedonderzoek krijg ik een onderzoek van de buik om te kijken waar mijn buikpijn dan vandaan komt, maar daar wil ze even mee wachten. Ik maak mij best zorgen om mijn buikpijn, maar ik zal geduld moeten hebben. Wie weet is het iets heel simpels waar ze met de andere onderzoeken wel achter komen. We zullen zien. Zo, ik ga eens wat doen hier. Allemaal een fijne dag gewenst!
mmm lekker ik denk dat ik zo kersenthee ga drinken. speculaas heb ik niet maar eet al de hele tijd zoutjes. gelukkig heb ik een veel te groot shirtje aan dan kan ik daar wat hcg in vangen. maar alle meiden die hun eisprong hebben: kunnen jullie ook wat lh naar mij en milolove gooien? hebben we denk ik wel nodig
Dat klopt niet helemaal want zaad word elke keer weer aangemaakt door zijn lijf En als hij na 2 dagen nog geen gemeenschap heeft gehad dan word het opgenomen door zijn lichaam En als hij elke dag een ejaculatie heeft is het elke keer weer ververst Maar moet zeggen dat we alleen op vruchtbare dagen elke dag klussen hoor
*Komt nog snel aangerend om de laatste hcgtjes te vangen, ben ik nog op tijd?* Ga straks pepernoten bakken, zal er een paar voor hier bewaren, voor als de speculaasjes op zijn! @toetje hoop dat je volgende week wat meer weet! De eerste stap is gezet iig! Heb niet alles gelezen, maar alle nieuwe meiden welkom, hoop dat we er een mooie laatste maand vh jaar van gaan maken!
@ toetje, jammer dat het vandaag niet kon maar wel prettig dat je gelijk volgende week weer terecht kan. ik hoop voor je dat het idd iets heel simpels is!
*breekt in in de mooie mini* Het is ook aan te raden juist de dagen voor je ei goed te klussen... zaadjes kunnen tot wel een week blijven leven in de baarmoedermond, ze wachten daar tot er een ei komt. Heb dat ergens gelezen op dit forum, was een artikel over dat we al jaren verkeerd vrijen (op het verkeerde tijdstip). *breekt uit om terug te keren naar de motor*
ik begin dan deze ronde alvast eens met ovu testen. en dan binnen paar maandjes maaar eens naar gyn ken niets van de ovutesten weet ook niet hoe ze in zen werk gaan wanneer moet ik de eerste test doen? waar kan ik ze best kopen of bestellen?
Wij hebben het een beetje afgewisseld, de ene keer om de dag en de andere keer iedere dag. Meestal wel iedere dag, ik neem tenminste aan dat er toch nog wel iets in moet zitten en dat het niet alleen maar levenloos spul is. Ja, dat doen we ook, beginnen ongeveer op dag 9, tenzij we eerder zin hebben natuurlijk, en gaan door tot na mijn eisprong. In begin vooral om de dag, maar rond de eisprong vaak iedere dag. En wat suuz ook zegt, de eerste stap is gezet en dat geeft een goed gevoel, ik hoop dat het nu eindelijk eens mag gebeuren.
Ik had eerst op internet die van de matcare besteld en daarna van de clearblue bij kruidvat gekocht, bij beide nooit een positieve test gehad. Deze maand van het kruidvat huismerk geprobeerd en opeens een hele week positief, las ik later op dit forum dat deze testen daarom bekend staan. Bij mij werken ze dus niet goed, maar ik geloof dat veel mensen tevreden zijn met die van matcare (kun je dus via internet bestellen). Wanneer je moet beginnen is afhankelijk van je cyclusduur, maar dat staat in de handleiding die je erbij krijgt.
Gevulde kikkers en muizen, pepernoten, speculaas..... mmmhhh.... laten we ons nu vooral niet te buiten gaan, voordat we het weten dijen we verschrikkelijk uit! En dan voornamelijk aan de voorkant Kom maar op met die HCG'tjes. En toetje77 veel succes met de onderzoeken. Het lijkt mij erg vervelend allemaal omdat te ondergaan.
Nou ik heb ze bij babyboomshop.nl weg en die zijn erg goedkoop en ze doen het ook nog whahah En de dag wanneer je moet beginnen... Nou dat verschilt per persoon,mijn eisprong is erg snel na de ongi dag 8 al En moet dus al testen na de 5 de dag... Ze zeggen op een normale cyclus dag 10 a 11
haha, gelijk heb je, zit lekker droog in de auto, met de kachel op 6! Maar ik ga jou ook in de gaten houden hoor, wil dat mooie brusje voor Lotte wel zien groeien, liefst 40 weken lang! Heb jij dat nou ook? Ik ben van mijn dochter met bijna 32 weken bevallen en heb nu zoiets van "ik ga voor de 42 weken", hahaha.... @ Bos: De 10e heb jij een heeeeleboel dubbele strepen op alle merken testen die we kunnen vinden! Take care meid, in jouw eigen tempo, als je wel zo nu en dan ff laat weten hoe het met je gaat! @ Toetje, dat is gek, steeds op dezelfde tijd pijn in je buik....hopelijk wordt er iets gevonden, maar dan wel iets wat makkelijk te verhelpen is natuurlijk! Onderzoekjes zijn niet erg, als de uitslag maar goed is @ Bos: DEAL *slaat vuist hard op tafel*....auw! @ Angi, K*t zeg..... Bovenstaande knuffel is ook voor jou (voor iedereen die het nodig heeft eigenlijk...) @ Katjak en Knippy, bij de vorige zwangerschap klaagde mijn man ook even over het forum, tot ik zwanger was..... Want bij ieder krampje of ander raar gevoel vroeg hij "kan je niet even checken op het forum of iemand anders dat ook heeft?" hahahaha.... En tja, ik heb in het begin ook tegen hem gezegd: wil je dan dat ik alles wat mij bezig houdt over zwanger worden met jou bespreek? Want tja, hij staat er natuurlijk heel anders in, het is niet zijn eigen lijf. Nou ja, toen werd hij milder! Hij snapt nu dat ik gewoonweg even met "lotgenoten" moet babbelen en zo wat stoom af kan blazen, zeker in die vreselijke wachtweken! @ Miracles, ja, jij zegt hetzelfde als ik hierboven, maar dan lekker kort en bondig Denk dat ik vandaag wel met testen start, heb een grote lading ingeslagen en dan morgen aan de klus....denk ik. We lazen hier gister over het SMEP-gebeuren en man en ik hadden zoiets van, ach, kunnen we ook proberen, hahaha.... dus dan is morgen dag 8, hoppa! Oh, ik hoor dat mijn dochter wakker is, ga haar even halen! Doei, tot later (pagina 58, even onthouden waar ik was )
het is toch wat hè! ik bedoel ik snap dat elk lichaam weer anders is maar de informatie die je vindt spreekt elkaar steeds tegen: het ene onderzoek zegt om de dag en nu las ik net over een Brits onderzoekt dat zelfs aantoont dat het beter is elke dag te vrijen als je man slecht sperma heeft. nou aangezien ik er nu al zin in heb gaan wij gewoon vanavond klussen Ik laat me echt niet weerhouden door sommige onderzoeken ^^ Ik heb er trouwens ook al wel aan gedacht aan die ovulatietesten maar heel eerlijk vinden jullie dat niet echt geldverspilling? misschien denk ik er wel anders over als het heel lang gaat duren maar op dit moment...
ik wil ze wel bestellen via internet maar zijn er ook sites voor belgie? ben namelijk van belgie of maakt dat niet uit of ik ze op een nederlandse site bestel?