Haha ja slim he ben ook met de huishouding bezig alweer, die kerel van mij maakt er een bende van bij ze laptop...
jee wat is het nog gezellig hier zo laat Of is iedereen nu langzaam al plat? heb vanavond een goed gesprek gehad over twijfels en zwanger worden... dat voelt soms zo goed he Ben ook wel benieuwd wie er morgen vroeg allemaal gaan testen
Hoorde ik later ook.. maar twas een liedje door 2 kindjes gezongen over een hondje dat zich niet lekker voelde en dag wisten we al en dat ie ingeslapen werd daar kan k niet tegen
Ik ben nog wel wakker...maar ga zo wel op bed (denk ik ) Dat voelt zeker goed he...een goed gesprek Dat hebben we hier ook wel eens... Als ik het ff niet meer zie zitten en het gevoel heb alles alleen te moeten doen Maar ja dat gaat een beetje moeilijk...alleen zwanger worden....Heb hem dan toch echt nodig!
Mja ik had later ook bassie en adriaan.. das heel wat anders.. vond t al zon raar liedje voor een beebiesite!
gheghe Hier is het eerder dat manlief er helemaal voorgaat om zwanger te worden en ik af en toe zo'n gesprek nodig heb... En ik zou niet weten senna, hoe jij het uithoudt nu je nog niet weet of je wel/niet zwanger bent.... hoe doe je dit?
Ok okej Ja dat kan natuurlijk ook Ehm ik ben best wel geduldig met sommige dingen En met dit toevallig ook hihihi...maar ik ga morgen wel de ha bellen
Wat ik nu weer heb.. moet niet gekker worden.. de 30ste waren we bij vrienden geweest een avondje gezellig.. wel laat geworden half 4 in bed.. maar niks gedronken want dat smaakte me niet.. had ik de 31ste toch t gevoel alsof ik ik weet niet wat gezopen had.. raar.. naja.. zal wel he.. nu heb ik dus nu vette drukkende hoofdpijn alsof ik gezopen heb.. en dan nog s vet misselijk en maagzuur.. kheb al dagen geen borrel op! (oud en nieuw wel een paar) Vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaagheid!
ja dat is dnek ik wel wijs.. heel veel succes dan ik ga zo ook eens naar bed, morgen mijn laatste vakantiedag ;(
Ja dat had ik van de week ook...van die irritante hoofdpijn En aangezien ik echt nooit hoofdpijn heb...vind ik het zo vaag! Bij worden de symptomen ook vreemder Zou het dan geen echte ongie geweest zijn bij jou? hmm...heel vreemd!
Dank je wel Balen zeg dat de vakantie al weer om is Van mij mag er nog wel een weekje bij ofzo hiihihih Welterusten voor zo
Rompiedompie dom,,, Ik lg even te tuttelen op de bank met me kanarie pietje, .. Ooww nee ik had ook een appart liedje, was wel grappig, ik dacht btw dat ik het gister had uitgezet, heb net een bult afwas weggewerkt, moet nog even wissen en dweilen en dan vind ik het wel vinito voor vandaag .. Vreemde reportage btw op sbs
Wat voor reportage dan? Waar gaat het over...ik heb de tv al uit staan namelijk Ik volg het normaal altijd Ik doe de vloer en de afwas morgen wel
over een waarschijnlijk ingezette ontvoering van n meisje,, :O veel plezier met hondje uitlaten mijn dwergen zitten al in de bench