ja idd.. heb met mijn man afgesproken dat ik wo/donderdag nog een cb + test doe.. voor mezelf om te bevestigen dat t negatief is.. voor hem zeker.. hij weet t ech tniet meer.. ik vind t goed...hoop dat manlief er weer voor wil gaan. hij twijfelt.. dat baart me meer zorgen...
Nee dat weet ik..daar heb ik ook gewoond...ben er zelfs geboren Maar wij zijn augustus verhuist...maar nog niet van dokter verandert... en aangezien er hier in het dorp ook een ha zit...is het makkelijker (volgens mij moet je ook naar een andere dokter als je verhuist! naar een andere wijk)
hoeft niet altijd senna maar in jou geval wel zou gewoon bellen ik iwl van huisarts veranderen omdat we verhuisd zijn 2 vliegen in klap of niet
oh ik kan daar zooooo slecht tegen he... haha ach ja... Wilde iedereen nog een goed 2009 wensen en had nog wat persoonlijke opmerkingen bij een aantal meiden. In ieder geval voor iedereen die het kan gebruiken een knuffel!
Nou ik kan hem gebruiken, dus bedankt. Jij ook de beste wensen. Dat het maar een mooi jaar voor ons allemaal mag worden.
He dat klinkt wel erg depri... wil graag 2009 positief beginnen! 2009 wordt gewoon een geweldig jaar voor ons allemaal!
Ja toch..dat scheelt wel weer Ik hoorde van mijn schoonzus...dat hier een hele goeie zit...nou dan bellen we daar ff heen hahhaahahah
Oeii! Goedzo .. M word denk ik weer een slapeloose nacht,, vriendin van me berichte net op msn dat de tweede zich aankondigd, dus binnen enkele uren waarschijnlijk weer tanti