Nou hier een hele zware dag gehad! BEN KAPOT! nu straks eerst ff snel me bedje in en lekker uitslapen.. Hoe ik me voel? zwanger, ben ik t ook? nee dat is wat ik nu denk we zien t allemaal wel.. en ach, ben zelf half feb. jarig dus dan kunnen vertellen dat ik zwanger ben is ook heel leuk, dus heb nog ff de tijd!
Mogguh meiden! Zo te voelen moeten we vandaag ons dik aankleden... brrr komt en kou van de ramen af...oef!
nou tis idd ERRUG KOUD! brrrrrrrrrrrrrr..... moet eigenlijknog naar de winkel, maar dan moet ik de kou door en laat ik daar nu geen zin in hebben. hmmm dan maar niet of straks. Eerst ff was doen. tot later
goede morgen. ik vind dit weer echt helemaal geweldigr. gisteren net als zovelen snel schaatsen gekocht en nog lekker geschaatst. als het te koud is kan je tenminste meer kleren aan doen. heb een hekel aan de zomer. als het warm is en je hebt nog maar je bikini aan dan houdt het op gegeven moment wel op. ik ben trouwens nog steeds niet ongesteld, maar wie weet komt dat nog...
och op gegeven moment begint het weer erg mee te vallen. je raakt eraan gewend zeg maar. alleen baal ik omdat ik denk dat dit in mijn tienerjaren echt geweldig was geweest
@mare.. jij wordt echt niet ongesteld hoor.. je temp gaat morgen namelijk weer omhoog.. die moet wel consequent blijven natuurlijk..whahahaha... grapje natuurlijk. meid.. petje af hoor.. en idd in onze tienerjaren zou dit wel heel prettig zijn geweest..ahhahahahaha
ja grappig inmiddels miijn kaartje hè? nou ik zat gisteren te denken wat ik eigenlijk hoop te horen bij de gyn maar ik weet het niet echt. ik hoop op de volgende keer een kortere cyclus en dan ga ik echt niet meer tempen wat een gedoe. nee ik wil dan wel eens ovutesten gebruiken maar ja dat wordt op deze manier een beetje te duur vind ik...
Goeiemorgen damess! Nou ik heb weer wat hoor.. hihihi.. zo stom Kheb echt ZON bilspierpijn! hahaha.. gister bijna uitgegleden en met een rare beweging mezelf opgevangen.. daarna hele avond mn ouders geholpen bij een groot buffet.. dus ik wil net mn bed uit.. Au au au au au au!
Noouuuu of ik dat wil echt zitten doet zeer.. lopen doet zeer.. en bukken word ik helemaal gek! hahah We wilden misschien ff schaatsen vandaag.. maar of dat slim is..
Zo daar ben ik ook weer ff... Ik moet folders rondbrengen...maar het zijn 20 pakken van totaal 147 kilo Dus ik moet een keertje of 4 als het niet meer is fietsen Maar het scheelt...het is wel mooi weer.. Het is beter als de regen in ieder geval hihihihi Net de eerste ronde weer gedaan...fiets tassen weer volgeladen en strakkies weer een ronde...en misschien dat ik morgen ook nog ff een kleine ronde doe! Heb de vk nog niet gebeld en de nieuwe ha ook nog niet Was ook zo druk met de folders bezig Nou ik ga zo weer weg (denk ik) voor de volgende (2de) ronde
Hier is het over en uit.. en hoewel het toch stiekem wat pijn doet is de negatieve test van zowel de apotheek en van Clearbleu duidelijk... Het zegt me wat ik al wist. Op zich wel goed dat mijn lijf zich heeft aangepast en dat het hcg nu weg is.. ik ben benieuwd wat mijn cylcus deze maand gaat doen. en of ik de pil (die nu ligt te niksen in de kast) weer ga innemen daarna ligt aan manlief. Vreselijk om dit nu zo aan hem over te geven. ik ken m goed genoeg om te weten dat zijn rationele denken niet zomaar zal veranderen. ik begrijp m ook wel, maar toch... ben dr helemaal een beetje stil van en ga me maar even op mijn huis storten. Die is de laatste tijd wat verwaarloosd. Dank voor al jullie steun hierin.. of de echo doorgaat laat ik nog wel weten, maar zelf doe ik het liever niet. zal morgen de vk even bellen om te vragen wat zij er van vind. Dikke knuff de banner staat er voor mezelf hoor.. om te kijken hoe of wat mijn cyclus gaat doen.. heb m maar op 35 gezet.. heb nu geen idee.. tis goed zo....
Jeetje................. ik ben hier ook even stil van ik hoop dat je rust kan vinden in wat er besloten gaat worden.. dikke knuffel voor jou!
ik heb vanochtend de gyn gebeld en die zei eerst wacht nog maar een maand maar ik zei at trek ik niet ook ivm eerder schijnzwanger te zijn geweest en dat begreep hij en kan donderdag heen.