ja ikd enk dat trek ik echt niet en ik denk dat ga ik zeggen ook maar ja ze had eerst niks gevraagd dus ze zei nu je het uitgelegd hebt ga ik het nog maar es overleggen en het leuke is ik belde vanochtend en ze weten gelijk wie je bent en hoe en wat en dat is wel zo prettig..
Senna, wat zie ik nou? Nog geen veranderingen? Dit duurt echt te lang. Hier iets vaags. Heb het idee dat er een eisprong aan zit te komen. Echt maf, want kan toch helemaal niet. Volgens mij ben ik nog helemaal niet schoon.
Nee nog steeds geen verandering... Maar ik zal morgen heen bellen (ja dat zei ik gister ook al ) Maar moest vandaag folders rondbrengen van meer dan 370 stuks
Haaij Muppies, Gossie bruis, hoop dat je mannetje een beetje bijdraait. En jullie weer gewoon kunnen gaan klussen.. Lady: Spannend donderdag .... Weet je wat me opviel, iedereen is zo zenuwachtig als de NOD eraan komt, ( niet raar bedoelt) Maar daar heb ik eigenlijk nog nooit last van gehad.. En we zijn toch al (niet gericht) vanaf januarie 2006 helemaal clean aan het Klussen. maar dit word wel bemoeilijkt omdat me manneke maar 3 dagen in de week thuis is , en als we geeen zin hebben hebben we geen zin, wel mag ik van hem beginnen met ovu testen beginnen volgende maand, en dat ie op de vruchtbare dag overkomt vanaf ameland lol..
Wat is het stil! Zit iedereen te eten? Had ik weer vandaag. Collega verteld dat ik waarschijnlijk een vroege miskraam heb gehad na bloedverlies. Ja zegt ze, dat hoeft niets te betekenen. Maar ik heb een negatieve test in handen gehad. Zij heeft dus nooit met 7 weken meer een positieve test gehad. Ik ga er niet vanuit en mag er ook niet vanuit gaan, maar kan dit echt waar zijn? Het streepje moet toch alleen maar duidelijker worden?!
Ja of je heb zo'n laag blijvend HCG gehalte dat ie niet veel positiever word. Nou ja ik weet het ook niet precies, heb zelf alleen maar een vals positieve test gehad twee keer. Mischien is iedereen wel schaatsen , ik heb ze net weer weggebracht om te slijpen, want kwam geen cm vooruit op die botte dingen
Mijn test was echt negatief hoor en ik weet dat het niet goed zit. Heb al een echo gehad en helaas was er geen hartactie. Het was dus ook niet vals positief. Maar mijn collega heeft dus geen positieve test meer gehad na 7 weken en heeft nu een dochter. Ik blijf het vaag vinden.
Ja dat is indd. vaag dan .. maar zoals ik wat heb terug gelezen heb je maar 1 dag bloed verlies gehad en een paar keer wat met afvegen, dat vind ik ook heel vaag. Maar over twee nachtjes mag je weer naar de gyn gaan ze dan weer een echo maken?
Ja. Er was wel een vruchtzakje en embryo te zien, maar geen hartactie. Het vruchtzakje was iets aan de platte kant. De gynaecoloog ging uit van een miskraam maar hoopt nog op een verkeerde berekening. Voor mij is het echt over. Ookal heb ik maar weinig bloed verloren. De twee testen waren negatief en ik voel me ook helemaal niet meer zwanger. Ik weet dat het fout zit, maar ben toch weer bang. Die echo was zo mooi en duidelijk vorige week. Hoop eigenlijk dat er niets meer te zien is, maar heb geen stolsels meer verloren na echo.
Jij mag trots op je zelf zijn! dat heb je goed geregeld, en ik hoop dat ze goed nieuws voor je hebben. Succes Hier duurd het ontpillen mij allemaal maar te lang...
Ow annie,, had het denk ik een beetje verkeerd gelezen of verkeerd begrepen.. maar des al niet te min, (niet om u hoop te geven natuurlijk) maar mijn zus had ook een echo en die had precies het zelfde als u, en die moest twee week later weer terug komen om te kijken maar ze moest zich op het ergste voor bereiden.. en het resultaat is een gezonde knul van nu alweer 14 maand..
Ja? Gaaf zeg dat het ook zo kan lopen. Maar ze had neem ik aan geen negatieve testen voor de 2e echo? Ik wel, dus weet dat het over is. Je hoeft mij trouwens niet met u aan te spreken hoor! Waar kom je vandaan?
Ze had een hele vage zwangerschaps test, en ze heeft gewoon een afspraak gemaakt, er ook niet uitgaan van dat ze zwanger was. En in de derde maand heeft ze pas knal positief getest beide zwangerschappen /
Zou het echt willen hopen, maar mag het niet! Ik had al een aantal positieve testen gehad en drie dagen na bloeding was hij ineens negatief. Dinsdag positief, woensdag bloeding en zaterdag negatief. Die woensdag daarop weer getest en ook die was negatief.
tja, zulke verhalen maken het natuurlijk moeilijk om niet weer te gaan twijfelen hè annie. gelukkig mag je idd al bijna naar de gyn. ik hoop dat je duidelijkheid krijgt!
Nou inderdaad Mare! Word nu ook echt steeds zenuwachtiger. Hoe is het met jou? Dat is toch ook om gek van te worden he?! Ik kom uit Rotterdam. En goed zo, geen u.... vind het al eng dat ik van de zomer 30 word, dus geen u! Haha!