zo het is hier ff druk op het werk en wat zie ik alweer 3 pagina's bij gekletst dat gaat ff snel ik ga straks lekker op jullie reageren hopelijk zijn er dan nog pepernoten over jammie
*schrikt zich een hoedje als ze ziet dat ze Daans hcg strooibui gemist heeft! Raapt dan maar snel alle restjes van de grond...*
@Mare: ik sluit me (voorlopig ook he, zit ook nog maar in ronde 4) aan bij je mening van die ovutestjes... Hier in Belgie raadt een gyn dat ook niet snel aan, wordt meestal bloedtest gedaan en inwendige echo, omdat die testjes niet altijd nauwkeurig zijn. Mss dat ik ze ook ooit ga gebruiken, maar das meer uit nieuwsgierigheid dan (ik hoop keihard dat het niet hoeft...!)... Jah, heb de hcg-gooi gemist, was ff filmpje zien met ventje op de zetel, maar moet me nu stilaan terug klaarmaken. Om 5u vergadering en dan daarna lesgeven tot half 10! En dan is het klusjesdag klusjesdag... (op de melodie van 'kusjesdag' van K3!)
Hey meiden, wat is het gezellig hier met alle thee en speculaas!, jammie. @Mare vind die ovulatietesten ook aan de dure kant. Probeer zelf zo goed mogelijk mn ei te schatten aan de hand van mn temp, baarmoederslijm & mond. het is niet echt exacte wetenschap, maar ja dat zijn die testen toch ook niet. @Toetje en alle andere meiden die hopen dat het dan nu eindelijk eens raak is: december wordt vast een geluksmaand! @Helma: gewoon vnvnd een pizza bestellen
je schoonzoon heeft net 150 cc gedronken en begint nu moe te worden. heb hem na 5 uur na de laatste voeding toch maar wakker gemaakt anders komt z´n ritme zo beroerd. straks weer de borst. Dikke knuf.
Haha, was zo saai hier, ben toch maar ff snel naar AH gecrossed. Makkelijke prak gehaald, eten laat ivm sporten!
@ Mare, ach ja, ik heb dan wel de goedkoopste testjes hoor......ik hou gewoon niet zo van dat onzekere hiermee heb ik het gevoel het nog een beetje in eigen hand te hebben. Onzin natuurlijk, maar ja, als ik mezelf wat rust kan geven met deze kolder, dan heb ik er wel wat centjes voor over! Kan het missen... @ Helma, ik had ook geen zin....maar net dochter even op de fiets gezet en rondje stad/supermarkt gedaan. Nu we weer lekker met gloeiende wangetjes binnen zitten ben ik toch wel blij dat ik even ben gegaan, was wel lekker! Heb radio BemBem opstaan, wat een uitvinding zeg! We hebben sinds een paar dagen Digitenne en daar zit deze zender bij. Mijn dochter staat nu al een kwartier met haar popje op Sinterklaasliedjes te dansen, grappig! Zo, ik ga even voor het eerst over een sticky plassen! Doei!
Voor de dames die de HCG strooi-piet gemist hebben. Ik heb wat extra reserve zakjes gemaakt voor jullie!
tja, da's natuurlijk ook wel gezonder en daar moeten we nu ook aan denken (tenzij je gewoon een vette hap bij AH hebt gekocht natuurlijk )
Mag ik mijzelf hier melden voor 2 december? Ik denk dat ik vandaag mijn eisprong heb (gehad), ben deze cyclus beetje van slag... Ik ga een poging doen om mezelf erop te zetten
Helma30, wat lief die zakjes HCG! Heb je er nog eentje over voor mij? De thee was lekker, nog een rondje? Heb nog rooibos-cranberry voor de liefhebbers, die wordt zo mooi roze in je kopje
Passagierslijst NOD december 2008 1: JedidJah & Zinah & Saskia1982 & Natasja & irryproppy & goudappeltje & Sannie80 2: Sweepy & Nhene & Claudia2510 & Marty & SylviaM 3: SSV & bapsie & lieselke & Ny81 & MyPrecious & Miepie74 4: 5Mare5 & jesenmo & cjpt & Knippy & Lisannemiek & Tigerlady 5: Eleni & Miracles & inkerbell & love child & miranda28 & Stier11 & blackeyedgirl & Matroosje & Jazy & Alweer mama 6: Lonny & Debbedebs & Isla & cruella & Mcellie 7: Milolove & Tania & Moosje25 & DrewB & BarbaBeer & Ninoshka & Daiquiri & Butterfly26 & Meggytje & vlindertje85 8: Catje86 & Tessa8 & mamaria & hanneke78 & annie1979 & Milla Rose & Sjanienu1 9: Zeepbel83 & katjak79 10: Sammie88 & Pearl29 & bootsy & Angel83 & Puzzcat24 & Bos 11: Natjes & spriet & xxsuuzxx & cam 12: BrusjeVoorLynn & Natjuh026 & Lietje & Jutte & Toetje & MilkHd 13: kleintjevoorons & Josjo & Danif 14: indey 15: Luukske & Helma30 & Jenna78 16: Desert & Knuf & nana33 17: Sanneke & Joyce84 & Beebie82 18: 19: 20:melanietje 21: 22: 23: lautjuh85 24: 25: 26: Girl84 27: 28: 29: 30: Maia 31: Vera 91 passagiers voor de roze mini! 0 Zwanger, 0 Ongesteld, 0 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 0 Cyclus van slag, 0 Vlindertjes TESTMARATHON 7 december - MyPrecious 10 december - Angel83 - Puzzcat24 12 december - Jutte Om de lijst te veranderen: Neem de meest recente lijst![/*:m:1ua8ra8o] klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.[/*:m:1ua8ra8o] Vul je informatie in.[/*:m:1ua8ra8o] Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ IMG]http://i452.photobucket.com/albums/qq241/JedidJah/A.jpg[/IMG][/*:m:1ua8ra8o] En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen [/*:m:1ua8ra8o]
doe mij maar een bak! moet eigenlijk weer aan t werk, maar heb geen zin, dus alles om t zo lang mogelijk uit te stellen...