Ja om heel erg gek van te worden. ik heb nu sinds drie dagen weer enorme steken in mijn buik en denk elke keer ben ik nou ongesteld. maar tot nu toe niets. maarja nog 6 keer slapen... alleen bedacht ik mij nog: misschien zeg die gyn gewoon van: ga maar weer naar huis en wacht het gewoon af?
Welteruste mare Ik heb hier weer wat krampen en wat steken in mijn lies en weer een heel klein beetje bloed met afvegen...ik denk dat ik er nog maar een testje tegen aan gooi Of zou ik dat beter morgen kunnen doen?
Ja indd Sen,, hup hup .. Zo ik ben ff een heerlijke tosti aan het bakken heb zo honger, en aangezien me ontlasting na andere half uur o pde wc nog steeds niet komt, eet ik ff wat raars mischien dat het dan opgang komt .. Lekker praatje
Ja daar heb ik ook last van Misschien moet je ff een glas lauwwarm water drinken...schijnt het ook van op gang te komen Het werkt bij mij alleen niet
Werkt bij mij ook niet ,, Ik heb vanaf de zomer al dat als ik me bord met eten neer zet dat ik meteen op het toilet zit en alles er meteen weer uit is . Maar sinds vorige week is dat over gelukkig,, want het was egt niet leuk meer. als ik moest moest ik en meteen ook maakt niet uit waar ik was, (normaal doe ik het alelen thuis en hou het gewoon op maar dat lukte zelfs niet meer )... Dus ben blij dat het wat moeilijker gaat nu maar togh haha