Hahhaa .. ben blijdat ik neit de enige ben ,, gelukkig lukt dat ophouden nu weer het komt er tog niet uit
*** De Dans De Dans Doe De Testen Dans*** *** De Dans De Dans Doe De Testen Dans*** *** De Dans De Dans Doe De Testen Dans*** *** De Dans De Dans Doe De Testen Dans*** *** De Dans De Dans Doe De Testen Dans*** *** De Dans De Dans Doe De Testen Dans***
He tante Mars, zie dat Knippy bij jou hetzelfde al bij mij pendelt. Vorige keer had ze het bij mij goed. Spannend!
Ja dat ben ik nou ook echt wel van plan Je zou toch zeggen dat er nou wel een 2de streepje te zien is (als ik zwanger ben)
Ja, lijkt me wel, maar zijn toch ook echt vrouwen die later pas positief testen. Ik hoor morgen wel als je de ha hebt gebeld. Moet nu echt naar bed. Heb trouwens ook steken. Of door de zenuwen voor jou of horende bij mijn mk. Trusten en bellen hoor!
jaa dat zou nu wel te zien moeten zijn :S.. Ah spannend mischien ben je wel gewoon zwanger, gister was ik dr zo van overtuigd dat ik me duiveltjes op visite zou krijgen maar ze zijn dr nog niet, en en en morgen ga ik schaatsen op ntuurijs, en aan de ene kant hoop ik dat ik val en naar de dokter toe mag Oooooo erg erg erg, maar aan de andere kant gaat ik heel voorzichtig doen
Ik heb alleen maar pendels die voorspellen dat het een meisje wordt. Haha! 2 x jan, 2 x feb en 1 x maart.
heel eerlijk gezegd, mag niet natuurlijk hoop ik zelf een meisje , weet namelijk geen jongens naam te verzinnen WHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHA
Nou meid, veel plezier met je geslepen schaatsen. Houd mij op de hoogte meiden. Ik ga echt slapen nu. Groetjes
Ik ben ook alleen maar gependeld voor 2X een meisje: Liz0104: Nu zwanger....en beval in september Alies05: Februari 2009 Zwanger....Meisje Knippy: Februari 2009 Zwanger....Meisje Ik ben heel benieuwd! En ik hou je ook zeker op de hoogte Enne welterustens annie
haha ,, nou ja we wouden eigenlijk wel n naam die toch wel i nde mode is niet zovaak word gehoord en toch ook bij ons past word moeilijk
Ja die zijn vaak lastig te vinden he Of ze worden net voor je neus weggekaapt Wij hadden al een tijdje een leuke naam voor een meisje Maar een kennis vanons kreeg een meisje en die gaf haar die naam Nou toen baalde ik wel even
tsjah had me zus ook een vriendin van mij en me zus die was tegelijk met me zus zwanger en twee week later uitgerekend, ze hebben het over namen gehad en zei wou dr dochter Nina noemen en me zus Romy, puntje bij paaltje vriendin bevalt eerder noemt kind Romy zus bevalt een week later Zus noemt kind Romy, zou je denken dit is het nee die vriendin ging met een foto van mijn zus dr kind de stad om aan mensen te vragen of het kind wel deugde. :S hoe achterlijk kan je zijn zeg, maar ja mijn zus dr kind heb een hele grote voorsprong op die andere .. me zus vind t zo leuk ahahaha
Oh wat apart zeg om dan snel je eigen kind ook romy te noemen En dat ze haar kindje eerst Nina zou noemen Terwijl je zus haar kindje Romy zou noemen (snap je het nog) hihihihii En dan ook nog met een foto over straat gaan en vragen? Oh my god!