Ja ik vind het ook zeer vreemd... En ik hoop dat ik nou weer een "gewone" cyclus heb van 33 dagen Maar ja dat zien we wel Wanneer is jou NOD dan...toch in Januari? Maar ik blijf hier gewoon lekker mee kletsen hoor! Het is nog zo stil in februari
Dank je wel Het is zeker teleurstellend...maar we kunnen nu wel weer verder en ik hoop dat de pendels voor feb uit gaan komen
NOD DECEMBER 1: Eleni & Zinah & Natasja & irryproppy & goudappeltje & Natjes & Fl3xgirl & beby2 2: Sweepy & Nhene & Claudia2510 & SylviaM & Deebie & Shaar & Marty 3: SSV & bapsie & lieselke & Ny81 & Miepie74 & Angelea & Joke999 & tigerlady 4: 5Mare5 & jesenmo & cjpt & Knippy & Lisannemiek 5: inkerbell & love child & miranda28 & blackeyedgirl & Matroosje & Jazy & Alweer mama & Elegance & Gepke1979 & Sammie88 & puzzcat24 & Pearl29 & Vlademira & Djaar77 & rensje 6: Lonny & Debbedebs & Isla & cruella & Mcellie & MyPrecious & Kuckuk 7: Milolove & Tania & Moosje25 & BarbaBeer & Ninoshka & Daiquiri & Butterfly26 & Meggytje & vlindertje85 & Happyme & LadyXochi 8: Catje86 & Mamaria & hanneke78 & Annie1979 & Milla Rose & Sjanienu1 & Bos & Stier11 & Djuke & Wondertje 9: Luukske & katjak79 & Yihaaa & Manon1977 & Petra84 & Suuskebab & Aguamiga & Annetje22 & Tessa8 & engeltje87 10: bootsy & Angel83 & Muis82 & Daphne1984 & Sanneke & Toetje & Sofie28 & Ikkuh22 & monica076 11: spriet & xxsuuzxx & cam & little angel & Annie22 12: Miracles & Natjuh026 & Lietje & Jutte & MilkHd & Plienneling & Star in Heaven & DrewB 13: kleintjevoorons & Josjo & Danif & Nana33 & Dees75 & frownupsidedown 14: indey & ellenk & Minyaweth & Misschienmama 15: Helma30 & Jenna78 & rm1 & misslizzy & lente1973 & Miranda77 & Esther1983 16: Desert & Knuf & Alies05 & Nanske & Wijfie 17: Joyce84 & Beebie82 & Nadinneke & Jammie & lieni44 & Sweety24 & Christien86 & Liesben & Babylicious & Sprintertje & Roxanne81 & Svbaardwijk 18: IlonaHokkeling & Maria79 & Dani86 & Senna04 & Bruisje & Kever78 & mbol&Snippie23 & Els2806 19: Ivje & Moontje & Emma21 & Aura & Morgenzon & Monica076 20: melanietje & Kita29 & Hanna1974 & Silvana81 21: Mukje & Mgwc & Engeltje1977 & stephanie87 22: Loesje84 & Kanjer & Slaapzak & Ilona77 & Karoliene & Sannie80 & Ladytijger & Loentje 23: lautjuh85 & Sjoukje & Mexicang & Stacey88 & Twinkle & Gerdiene & BrusjeVoorLynn 24: Babijtje & Afrola & naliey & Miggy & Nicole & Nadine29 & Doortje79 & Lotte1987 25: LadyJoey & Pupke1979 & Elegance & Marleentje26 26: Chantallie24 & Moor & Giegel & Loveable123 & Mouse 27: Calani & Beverly & KwiePark & rama & Care & robertha 28: Fl3xgirl & Elizabethje & Hope1982 & KLusser1980 & Yvie & Puzzcat24 & Skapie 29: Mvdb & BBKane & Sam28 & MyLadySharon & Pookie66 & Tinkerbellmama & msbs & sheann & wendyvanliemde 30: Maia & Loe & Demia & Knippy & Angelea & Brenda2211 & Erwtje & Nikita & Noesje & eefjens & Tata & Ladypink 31: Vera & Saskia 1982 & Girl84 & Lieselke & Speedy123 & Stier11 & Pampilio & Roos1987 40: Desert 225 passagiers voor de roze mini! 43 Zwanger, 103 Ongesteld, 1 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 4 Cyclus van slag, 7 Vlindertjes TESTMARATHON 68 5 december - blackeyedgirl - Mcellie - Vlademira - Djaar77 - knippy 6 december - inkerbell - Kuckuk 7 december - LadyXochi - Aguamiga 10 december - Angel83 12 december - Jutte 17 december - Wijfie - Sprintertje 18 december - Bruisje 19 december - Lente1973 20 december - Jammie - Ivje 24 december - Els 2806 25 december -BrusjevoorLynn 26 december - Sjoukje - Mouse 30 december - Brenda2211 - Erwtje - msbs 31 december (hopefully happy newyear!) - Puzzcat24 - PamPapilio - Sam28 - Fl3xgirl Om de lijst te veranderen: Neem de meest recente lijst![/*:m:3aiq88yu] klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.[/*:m:3aiq88yu] Vul je informatie in.[/*:m:3aiq88yu] Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ IMG]http://i452.photobucket.com/albums/qq241/JedidJah/A.jpg[/IMG][/*:m:3aiq88yu] En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen[/*:m:3aiq88yu] Het was even zoeken...maar heb hem gevonden En heb mezelf op Rood gezet
Mijn NOD is in januari ja, maar ga er niet vanuit dat t de tweede ronde al meteen raak is! heb geen idee hoe mn cyclus is.. en ik denk dat ik zwaar aan t ontpillen/schijnzwanger ben! ja je mee naar januari?
Ik kan altijd gezellig meekletsen in januari hihiihihi En als ik een cyclus van 52 dagen aanhou dan is mijn NOD op 28 Feb
Nou ik zou gewoon die 35 aanhouden hoor! ik denk niet dat dit normaal is maar een uitzondering.. Kan je je ei niet voelen toevallig? of temp/ovutest je? want dan kan je je NOD altijd aanpassen..
Ja de ene keer voel ik mijn ie wel en de andere keer niet En Ja ik temp wel...maar ik doe niet met ovu testjes Maar ik laat hem eerst gewoon op 28 Feb staan en dan zien we wel..Hoop natuurlijk wel eerder Maar dan blijf ik hoe dan ook in Feb
He Senna, wat zie ik nou? Ongi doorgezet? Nouja, nu weet je in ieder geval wat. Wel balen en nu hopen dat de volgende cyclus vlotter verloopt. Ik heb sinds vannacht buikkrampen. Helaas zet het nog steeds niet door. Morgen mag ik naar de gynaecoloog. Ben benieuwd hoe snel ik geholpen kan worden.
hey annie, ben echt benieuwd naar de uitslagen van morgen. ik ga ervan uit dat ze een echo zullen doen? het zou wel fijn zjn als je wat meer zekerheid krijgt!
Senn muppie wat k**** zeg , zo jammer.! denk aan je .. Annie: spannend zeg morgen.. @ iedereen, Hou moet he heb nog niet terug gelezen, ben net terug, sorry later lees ik ff alles terug en Antwoord ik ff persoonlijk...
Bij jou schiet het ook niet op he met zo'n cyclus. Ik duim voor je dat of je test snel positief is of je snel ongi wordt. Dan kan je weer verder.
Het is al even geleden, maar ik zal even antwoorden op de vragen. Ik ben even een paar dagen afwezig geweest, had het even nodig. Senna: De reden dat ik niet in de luchtballon mag is omdat ik geen NOD heb in januari, aangezien ik zwanger ben. En in dec had ik nog een verwachtte NOD. Bedoelde het vooral als grapje. Mare en Bruisje: Ik heb wel het idee dat ik misselijk ben voor 2. Knuffel regelmatig de pot in de ochtenden, alle tips al geprobeerd. Ach ze zeggen dat het overgaat. Op mijn werk zeiden ze dat ik er beroerd uitzag. Maar even gezegd dat ik me ook zo voelde... Ze weten het daar overigens wel en dat is nu wel zeker zo prettig. Senna: Wat ontzettend balen dat je toch ongi bent geworden. Nu kun je inderdaad vooruit kijken maar had zo voor je gehoopt dat je toch zwanger was. Eefjens: Van harte gefeliciteerd!
Annie: Heel veel succes en sterkte morgen. Ik vind je altijd zo sterk overkomen, echt een applausje daarvoor.
Thnx meid! Ik zal wel moeten. Moet toch positief blijven. Jij veel plezier met die twee in je buik. Geniet ervan.
Ik heb ook respect voor Annie :d. Was even druk met op iets reageren op een stuk in de krant. Uhm ja mijn cyclus Pfffff,, je word er moedeloos van. Maar ben gewent aan wachten al waas het de afgelopen 9 maand wel aardig op regel tussen de 28 en 35 dagen .. Ahhh ik had lol gister, en komt iets uit me tiet weg .. (lekker praat)
Ja, daarom. Als je cyclus zo netjes was en het duurt nu veel langer, dan zou ik ook echt gek worden. Ben ik nu toch wel, haha! Respect voor mij? Voor iedereen respect. Iedereen zit in een tijd waarop we alleen maar hopen dat het zover is. Vele meiden maken hetzelfde als mij mee en sommige zijn al langer bezig. Voor jou ook respect, jij zit maar te wachten op een teken en zegt dan dat je het wachten gewend bent.
Ja ben indd het wachten gewend ,, heb vorig jaar een keer een cyclus gehad van 109 dagen dus dan ben je het wel gewend. Uh ja tuurlijk heb ik voor iedereen respect, maar toch ( ken nog lang niet iedereen) ..
Dank jullie wel En ik had ook wat anders gehoopt...maar het is beter dan overtijd zijn en steeds negatief testen En ik hoop dat volgende cyclus wat korter is Vanmorgen was het best veel bloed...en in de loop van de dag wat minder En ik krijg nu ook wat krampen...maar ik hoop dat het wel door blijft gaan anders zit ik straks weer te wachten van zet het nou wel of niet door Dat lijkt me ook niks Vanmiddag nog ff de laatste ronde folders gelopen..dus dat heb ik ook weer klaar voor deze week! En net als iedereen hier Heb ik ook respect voor iedereen! @Sweepy Ja maar toenik vreog waarom je niet de luchtballon in mocht Had je volgens mij nog geen zw banner onder je naam staan (of ik heb verkeerd gekeken ) @Annie Heel veel succes morgen...en ik ben zeer benieuwd naar de uitslag! @Tante Mars Jeetje een cyclus van 109 en je cyclus daarna was wel weer normaal of dat ook niet? @All Ik blijf hier ook gezellig meekletsen hoor!