NOD december 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door Maidin, 21 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    annie: veel sterkte morgen....je bent zo sterk.(zo komt je over) petje af..

2. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Muppies wat zijn jullie vandaag allemaal stil :O,,
    iedereen aan het chillen op de bank ?

3. Elizabethje

Elizabethje Bekend lid

19 nov 2008
    853
    0
    0
    Neeee helaas aan het huiswerk (en stiekem meelezen) haha

4. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    En ik ben druk druk druk druk druk ;)

En heb mezelf voorgenomen hier ff wat minder mee bezig te zijn.. misschien helpt t, want anders word ik GEK! ;)

5. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Oei Oei Oei,, huiswerk druk druk druk ... :D.

Pam ik snap je helemaal, rustig aan he..
    Ik zal weer even afwassen,, hahaha

6. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Oh tis niet eens huiswerk hoor! hahah dat heb ik gelukkig niet ;)

nee ben druk met mn bedrijf.. chaos ineens want ga weer ff helemaal opnieuw starten en met een hoop dingen beginnen ;) hihi

7. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    haha dr is wel iemand met huis werk bezig :).
    ben blij dat ik nu geen huiswerk heb ja heb het wel maar heb in de kerstvakantie 2 projecten afgewerkt, en moet ik volgende week maandag weer beginnen :O..

Blij dat ik azen me diploma Boekhoudkundig medewerker heb :)..

Wat van bedrijf heb je ?

8. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Stom stom stom :oops: helemaal overheen gelezen! :)

Een bedrijf met nu voornamelijk sieraden, webshop en thuisparty's ga ik binnenkort geven..

9. Elizabethje

Elizabethje Bekend lid

19 nov 2008
    853
    0
    0
    En ik zwoeg nu wel degelijk boven mn huiswerk hoor... :)

Tis inderdaad rustig hier verder....

10. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    en ik ben ziek en lig de hele tijd op de bank. auuu ik heb zo'n koppijn

11. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Aawwhh mare,, Beterschap

12. ladypink

ladypink Fanatiek lid

3 jun 2007
    1.360
    0
    0
    ok hier komt het dan...mn belevenis van vandaag...... ik zat vanmorgen in de auto en toen werdt ik gebeld door de ASS van mn GYN

en die zei dat ik vanmiddag moest komen dus onverwacht een dag eerder...
    Nou ik had eerst mn schoonmoeder weg gebracht naar dr werk en aangezien dat op de route lag maar ik veel te vroeg haar heen moest brengen ben ik even bij mn schoonmoeder op het werk gebleven

nou uiteindelijk om half 3 hield ik het niet meer was zo zenuwachtig dus ik dacht ik rij maar vast naar groningen dan ben ik in ieder geval bezig eerst nog ff plassen want dat moet ik de laatste tijd zo vaak ;)

en op weg inmiddels onderweg 100 keer van radio zender veranderd alles irriteerde mij en ja hoor ik moest weer plassen afslag genomen naar aduard naar een hotel ik wilde niet naar zo'n vies tankstation toilet...en ja hoor bij het afvegen wat rose...

meteen mams gebeld hoop maar nergens meer op ik wordt gewoon ongi net als elke andere keer als ik er over in zat en had ik net een afspraak bij de gyn en dan wordt ik weer ongi...
    dus ineens een stuk minder zenuwachtig toch maar mijn weg vervolgd naar groningen...daar aangekomen duurde het een half uur voordat in de parkeergarage stond en toen nog eens 15 voor ik een parkeerplaats had gevonden.

gelukkig maar dat ik te vroeg was weg gegaan..en om kwart over 4 riep dokter simons me binnen ...anita je status is er niet maar leg uit wat is er aan de hand ik zei ik zit op cd 38 en normaal heb ik een cyclus van 18 en

ik heb pijnlijke borsten en ben de afgelopen dagen erg moe en ik maak me zorgen dat ik weer schijnzwanger ben..
    Nou dan gaan we ff een echo doen en normaal ben ik helemaal gefocust op dat scherm en nu durfde ik niet te kijken...hij zei wat nu kijk je er tegen op ik zei ja wel een beetje....hij zag een cyste ik dacht zie je wel ben niet zwanger..

dus hij zei kleed je maar aan..nou aangekleed zei hij ga eens zitten ik denk dat er 3 mogelijkheden zijn of je hebt een groot ei gehad en die is gesprongen en die heeft die cyste veroorzaakt of je hebt nog geen eisprong gehad want dat kan ik moeilijk zien en aan je baarmoeder zie ik ook niet zo veel of je bent heeeeeeel kort zwanger en dan zien we ook wel regelmatig een cyste..

ik denk ja hoor nu weet ik nog niks...ik zei ik had gehoopt dat u kon zien of ik wel of niet zwanger ben maar hij zei ik kan niks uitsluiten momenteel..ik zei ik ben heel erg onzeker en bang dat ik weer schijnzwanger ben hij vroeg heb je al een test gedaan ik lachte en zei meerdere :oops: maar allemaal negatief,daarom had ik ook gevraagd aan mn HA of ik een bloedtest mocht hebben en dat is niet zo'n prettig gesprek geworden.

ik alles vertellen aan hem en hij zei de HA heeft wel gelijk in die zin dat zoiets heel veel geld kost meer dan een echo.
    Maar dat ze daar even bij na moesten denken dat mensen die in zo'n traject zitten heel onzeker zijn en dus wel een test moeten krijgen.

Maar als het jou geruststeld dan doen we zo ook nog een bloedtest en die kan 2 kanten uit of beduidend meer hcg dan normaal dat betekent zwanger of heel laag en dat kan twijfelachtig zijn of dat je heel kort zwanger bent of dat je niet zwanger al een beetje hoger dan gemiddeld zit.

Dus morgen bellen voor die uitslag en als daar niks uitkomt 2 weken wachten en als ik dan niet ongi ben dan ben ik heeel hoogstwaarschijnlijk zwanger maar dat rose was niet erg ik moest eerst goed doorgezette ongi hebben anders telde het niet.

En hij zag momenteel geen bloed in mn baarmoeder dus hij verwachte het niet binnen nu en een paar dagen.
    en hij zei ik ben wel positief gestemd want je hebt deze maand wel meer kans gemaakt om zwanger te zijn ten eerste omdat ik 2 rijpe eitjes had 12 dec en omdat mn cyclus langer heeft geduurd en dat is heel positief.

nou al met al niet verdrietig maar heel voorzichtig beetje blij...

13. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Woooww dat is opzich wel goed nieuws, en alles in een keer... Mooi dat je vandaag al langs mocht komen, morgen een nog spannendere dag, :D . Ik duim duim duim voor je

14. ladypink

ladypink Fanatiek lid

3 jun 2007
    1.360
    0
    0
    ja dank je maar ik verwacht geen wonderen en als ik de test negatief terug krijg hoeft dat niks te betekenen zei hij dus dan weet ik dan nog niks zal wel die 2 weken nog uitzingen worden denk ik.

15. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Ja dat is inderdaad wel jammer dat je dan nog niks weet. Afwachten indd. bah ook niks aan. :(

16. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna

pfff nou weet je eigenlijk nog niks zeg! lekker! :confused:

maar begrijp ik nou dat de kans toch wel redelijk groot is dat je zwanger bent? of is de kans toch groter van niet..

en als je niet zwanger bent, moet er dan wat aan die cyste gedaan worden?

17. ladypink

ladypink Fanatiek lid

3 jun 2007
    1.360
    0
    0
    ik pleit voor censuur van het woord wachten of wachten....niet het woord verwachting want dat gebruiken wij friezen ook voor het woord zwanger maar dacht aan een voorbeeld zoiets
    wachten wordt dan w :x :x :x :x :x n
    en afwachten word dan afw :x :x :x :x :x n

18. ladypink

ladypink Fanatiek lid

3 jun 2007
    1.360
    0
    0
    de kans is 50/50 % en nee er hoeft niks aan de cyste gedaan te worden die verdwijnt vanzelf zei de arts

19. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Ik ben niet Fries Fries, maar wel geboren en getogen Fries Fries maar woon hier in dit Boeregehugt niet zo heel lang, maar ik zal het woord W:confused::confused::confused::confused::confused:n niet meer noemen
    Weet niet hoe die andere werkt :$

20. ladypink

ladypink Fanatiek lid

3 jun 2007
    1.360
    0
    0

Deel Deze Pagina