@Mare.. meid lekker onder de wol.. nog een paar dagen en dan hoop ik dat de gyn zegt dat deze griep met iets moois te maken heeft.....knuf
ik zie m... en ook in t negatief.... dat wordt of bloedprikken.. of over 2 dgn nog een keer... spannend tante mars.. alvast voorzichtig gefelicteer?
en schiet mij maar lek, maar volgens mij heb ik een eisprong vandaag.. bij een normale cyclus zou dat precies kloppen, maar volgens mij kan dat nu helemaal nog niet....maar anyhow.. t maakt ook niet zoveel uit.. doet alleen wel pijn..AUW!
Oeii dat is dus ook spannend zeg Bruis.. Ik heb zelf nog nooit een eisprong gevoelt helemaal nog nooit dus zou niet wten wat je voelt, maar dat zou wel mooi wezen als ie gewoon mooi op tijd is . of tog niet ? Ik zie op die donkere test niks , maar goed !
nou of mijn ei op tijd is of niet.. maakt eigenlijk niks uit.. wel prettig als alles weer mooi op zijn plek valt, maar bevruchting zit er toch niet in deze maand.. en volgende maand ook niet ben ik bang.. maar dat geeft ook niet...
Ja dat is indd wel prettig, dat alles op ze plek is. Zo heb de dokter gebeld word je ook niet wijzer van, nou ja moet me urine brengen ik zei dan kan ik zelf ook no wel 1 doen. Aangezien ik ongeacht de uitslag bij hem 15 euro voor zo'n ding moet betalen nou mooi niet he vorige keer is daar ook een geetter achterweg gekomen heb m toen meteen betaald en kreeg elke maand een rekening dat ie nog openstond.. Lekker dan nou ja in ieder geval. Vanmorgen zouden we voor de verandering weer eens even klussen, maar dat ging dus niet en loop al de rest van de dag met buikpijn onderein
Annie wat zijn dat alles weg is, maar tegelijkertijd ook jammer vind ik :'( . Op naar de ongie dus Ladypink: Oke dat is duidelijk jammer zeg.. Senn: Ah je weet dus nog niet waar je aan toe ben Vrouwenlichamen ook :S
@senna.. ik heb iets gemist geloof ik.. je was toch ongi? of toch niet..? @ladypink.. nou das ook vervelend zeg.. raar hoor...knuf meis @tante mars..ja dan zou ik er ook zelf nog wel 1 doen ja.. is immers ook nog goedkoper..
oh.. die krampen worden wel heel erg nu.. ook lage rugpijn.. weet me geen houding te gevne.. lopen doet pijn. zitten doet ook pijn.. hmmm.. paracetamol dan maar......pfff
bruisje: nu al eisprong? daar ben je nu zeker eigenlijk helemaal niet aan toe. Tante mars: ik zie en soort schaduw op de tweede. ben erg benieuwd of die over een paar dagen donkerder is. ik hoop het wel voor je. Bah mijn temperatuur stijgt en stijgt en ik wordt steeds duizeliger. mijn hartslag is 104 hoewel ik alleen op bed lig heel vaag. hoop dat ik mij morgen beter voel
He dat heb ik nu dus al twee dagen, maar nu echt heftig. Mijn vk zei dat ik nog zal gaan menstrueren ivm het dikke slijm. Misschien bij jou ook het geval? Maar jij had wel meer verloren volgens mij. Ik blijf dus ook nog voorlopig thuis omdat de pijn erger zal zijn en het wordt geadviseerd.
@annie.. oh dat wist ik helemaal niet.. ik heb idd 3 dgn normaal gevloeid en daarna nog 3 dgn na gedruppeld.. ene keer wat mee rdan de andere keer...dus wel 6 dgn achtereen.. daarna helemaal niets meer.. rugpijn is er nog wel.. stkeen rond eistreek niet nu.. manlief wil toch de echo dus kan t de vk wel vragen dinsdag...misschien ziet ze ook wel iets van evt follikel of iets dergelijks..
Ik had dus ook die steken. Jouw klachten lijken op de mijne. Vraag het inderdaad maar even na bij de vk. Echt niet zo gek om te gaan hoor. Bij mij wordt de pijn alleen maar erger, maar nog geen menstruatie. Dikke knuffel.
goede morgen dames, hier gaat het niet echt beter. maar in ieder geval is mijn temperatuur weer wat gezakt.