NOD december 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door Maidin, 21 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Ohhhh, mare, balen. Maar je weet nog niets zeker.
    Kop op!

2. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    @mare.. nee toch ...t zal toch niet?! kan me voorstellen dat je dan helemaal t gevoel hebt dat je voor jan l*l naar de gyn gaat.. nog even moed houden meid.. roze betekend niets....

@Pam.. meid wat een meedenken.. LIEF.. maar Annie heeft gelijk.. manlief is klaar met allebei.. ik kan die wens niet echt uit mijn hoofd krijgen. sta er mee op en ga ermee naar bed.. vanmiddag zei hij nog.. de kinderwagen kan wel op marktplaats nu.. de jongste is er nu te groot voor..Dat was ff een tik zeg.. hij zei wel meteen sorry omdat hij meteen begreep dat het een niet subtiele opmerking was nu. buiten dat de jongste nog wel in de wandelwagen moet en die hoort bij de wagen dus hij kan nog helemaal niet weg. maar dat is een ander verhaal..

@annie.. ik heb dat ook hoor.. de ene dag gaat het merkwaardig goed.. de andere dag ben ik een wandelend labiel wrak... heel vervelend. denkt manlief net dat het een stuk beter gaat.. maakt ie een grap waar ik dan ineens weer idioot op reageer.. hello ergernis..pfff.. arme ziel...

3. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Helaas kunnen we dit weekend er niet over praten. Misschien dat de site vanavond al eruit ligt.
    Ik wil je veel sterkte wensen en helaas worden we nu verplicht om af te kicken van dit forum.
    Maandag zoek ik je weer op. Ik denk aan je.

Dikke knuffel

4. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Alllemaal een dikke knuffel :D

5. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    oh man, dat lijkt mij echt moeilijk bruisje. Ik bedoel mijn man wilde ook pas later dan ik kinderen maar als hij nou ineens zou zeggen helemaal niet meer. ik hoop toch echt dat jullie er op de één of andere manier uit kunnen komen. dikke knuffel!

Hier na de ene keer roze nog niets nieuws maar denk dat het morgenochtend wel zo ver zal zijn. maar dat kan ik dan pas vertellen als ik maandag terug kom van de gyn. allemaal een fijn forumloos weekend gewenst.

@annie: ook voor jou nog eens een knuffel!

6. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    hier ook van mij nog ff een knuffel voor iedereen! ;) zeker voor de mensen die t zo moeilijk hebben nu..

een ongi is een teleurstelling of het nou de eerste of de 10e is.. maar een miskraam pff.. das een heel ander verhaal!

Sterkte ermee dames!

ennuuuuhhmm.. we gaan er nog wel voor hoor in januari! komop zeg! ROZE ROZE ROZE *ROZE!* ;)

7. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Nou Meiden

Ik ga ook maar op bed hihihi
    Was lekker aan het knutselen met PSP en dan vliegt de tijd zo voorbij :oops:

Welterusten allemaal!

8. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Nou en ik ben er alweer uit zonder slaap..

MOET radio 538 luisteren! hahaha.. *kies mijn rekening! kies mijn rekening!* ;)

9. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    hm? nog steeds niet offline? goed ik ben ook nog steeds niet ongesteld, maar het gevoel blijft. dus zal wel morgen of in de loop van de dag komen. (oh man hoe vaak heb ik mijzelf dat nu al horen zeggen...)

10. Elizabethje

Elizabethje Bekend lid

19 nov 2008
    853
    0
    0
    Goeiemorgen meiden,

Zag dat het forum nog online is dus nog even een berichtje voordat we met de nieuwe auto op stap gaan...

Meisjes, allemaal een dikke knuf...

Voor de meisjes op de wachtbankjes zoals ik ... succes! Ik wens iedereen veel geduld toe...

11. ladypink

ladypink Fanatiek lid

3 jun 2007
    1.360
    0
    0
    even een ego berichtje van mij ik heb geen zin om de anderen bercihten terug te lezen want ik voel me heel er beroerd ben vanmiddag op de eerste hulp in groningen belandt...zo'n pijn vanaf mn rug naar mn buik uitstralend..echt zo veel pijn ze weten niet wat het is een buitenbaarmoederlijke zwanerschap een gekantelde eierstok dat dachten ze eerst...maar in mn bloed is te zien dat ik wel ergens een ontstekin heb maar waar weten ze niet.
    afwachten en diclofenac slikken en als het een erge ontsteking wordt komt het wel duidelijker naar buiten..dus afwachten en volgende week nog naar de gyn in groningen

12. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Oh meid, wat vervelend! Snap dat je geen zin hebt om terug te lezen.
    Kan je wel zitten of liggen?
    Heel veel sterkte ermee. Knuf

13. ladypink

ladypink Fanatiek lid

3 jun 2007
    1.360
    0
    0
    ik weet niet wat ik moet alles doet zeer dus ik hang maar wat en heb net diclofenac ingenomen dat moet zometeen wel aanslaan denk ik..

14. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Oh meissie toch, kan niets anders zeggen dan sterkte! Digiknuf

15. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Sterkte Pink, hoop dat de pijn snel verdwenen is .

**KNUFF**

16. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    Oh Pink.. meid.. wat erg.. veel stekrte.. hoop dat het meevalt..

17. Sweepy

Sweepy Bekend lid

15 okt 2008
    934
    0
    16
    Noord Brabant
    Ladypink: Veel sterkte, ik hoop dat de pijnstiller snel aanslaat en dat het meevalt.

Bruisje: Ik kan me wel voorstellen dat je man zekerheid wil dmv een echo. Maar wat ontzettend erg voor je dat hij er helemaal mee wil stoppen op het moment. En die opmerking over de kinderwagen is ook heel erg kwetsend. Zo was het vast niet bedoeld maar kan me helemaal voorstellen dat je ongeveer kon ontploffen.
    Weet je wel de reden waarom hij even niet meer wil, is hij zo geschrokken van de mk of is er nog een andere reden? Heel veel sterkte, want deze wens kun je niet zomaar van je afzetten. Maar je weet ons te vinden, ik (onder andere) luister graag.

18. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Jeetje pink! pffff... hopelijk gaat de pijn snel weg en is t gewoon een even vervelende ontsteking die zo weer weg is!

diclofenac is een pijnstiller toch? heb je nu geen AB voor een eventuele ontsteking dan? want vind t ergens belachelijk dat je zo naar huis wordt gestuurd! :rolleyes: heb je geen echo of iets gehad?

Heeeel veel sterkte! *knuf*

19. Sweepy

Sweepy Bekend lid

15 okt 2008
    934
    0
    16
    Noord Brabant
    Goedemorgen allemaal, niemand online deze ochtend?

Ik ga straks ook lekker schaatsen.

20. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    hey hey, ik ben wel online. ik wil ook schaatsen maar we zijn helaas te druk. mijn mannetje gaat zo sporten maar daar ben ik nog te ziek voor helaas.

Deel Deze Pagina