Je bent in november gestopt met de pil? Hoelang was je cyclus? Je schrijft dat je normaal nooit overtijd bent, maar hoeveel menstruaties zonder pil heb je gehad? Ik heb de eerste maanden ook tussendoor bloedverlies gehad. Kan bij het ontpillen horen. Ik hoop gewoon dat je hardstikke zwanger bent, maar hoop niet te veel, alleen maar een teleurstelling. Sommige meiden maken weinig hcg aan, dus kan dat je later pas positief test. Ik zou na drie dagen weer testen, hcg verdubbelt met drie dagen. Succes!
bedankt annie dit word mijn 2e keer na mijn laaste pil maar ben wel misselijk en ben erg moe ik had ook last van jeuk maar dat is gelukkig minder geworden
Helaas neemt ons lichaam ons vaak in de maling. Dit soort dingen had ik ook, maar helaas waren het ontpillingsverschijnselen en geen zwangerschapsverschijnselen die erop lijken.
Ach ja, voor mij nu helemaal. Heb net een miskraam achter de rug. Waarom kom je niet naar nod januari? Daar hoor je in thuis.
ja volgens mij wel. ik denk dat mijn nieuwe nod in februari zal zijn maar wanneer weet ik eigenlijk ook weer niet. hm
@bruisje veel sterkte en ik hoop dat jij en je man er gauw uitkomen. @mare heel veel sterkte met het verwerken dat je pcos hebt wel prettig dat je een gyn hebt gevonden die je begrijpt luister en actie onderneemt. ik heb zelf wel minder pijn maar nog wel pijn en de gyn heeft pas volgende week weer tijd maar als ik wel weer meer pijn heb bel ik wel eerder. ik maak me wel zorgen dat ik littekenweefsel in mn baarmoeder groeit en dat daarom niet goed ongi wordt omdat het bloed er niet goed uitkan want het ene moment heb ik bloed en het andere moment niks of een alleen een beetje rose bij het afvegen.
heej ladies.. @Mare.. ohw wat heb ik aan je gedacht vandaag.... Fijn dat jullie nu duidelijkheid hebben.. ik lees tussen de regels door dat het ondanks dat pcos natuurlijk geen makkie is dat je toch opgelucht bent.. ik lees veel dat clomid wonderen kan doen en dat de ladies met pcos snel zwanger zijn.. lichtpunt dan toch! We duimen en hopen met je mee meid.. super dat de gyn zo fijn meedenkt en dat er snel acties wordt ondernomen... Hele dikke knuf... @Lady.. idd.. als je pijn blijft houden eerder bellen hoor.. kan me goed voorstellen dat je je zorgen maakt... knufffff
Hooiii Lady's heb indd weer getest gister middag, maar was zo negatief als het maar kan hoor :S .. Dit keer geen kv test maar Etos .. ahh ik weet nu egt niet meer wat ik moet denken, voel me zo berroerd.Bah.. maar genoeg over mij, Mare: Ik hoop dat de clomid wonderen gaat verrichten spannend zeg. . Ladypink: Hoop dat de pijn weg blijft en net wat Bruisje zegt kom het terug gewoon bellen.. Grtz
@Mare, ik heb al iedere keer jouw berichtjes gelezen zo ongeveer 3 maanden alweer..en het bleef altijd in mijn hoofd zitten..heb het nooit aan jje durven vragen...maar lees nu dat het toch zo is... je hebt PCOS....vervelend meid....maar Chlomid kan je idd helpen! kijk naar mijn kleine meis...na 6 rondes! wel 150 mg maar ze is er maar mooi! Heel veel sterkte in het verdere proces, en mocht je ooit iets willen weten of vragen...mijn email staat open...trowens mijn pb ook hoor.. Heel veel groetjes, Miranda
wat lief mgwc! Als ik eens vragen heb zal ik zeker gebruik van maken. Wat doet het toch goed om mensen hier op het forum te hebben die weten hoe je je voelt! Dank je wel!
is er nu nog iemand op het dec nodforum die nog geen duidelijkheid heeft? ik ben de tel ff kwijt want anders ga ik straks hier op off en dan lees ik wel weer mee op nod januari
Mare wat super meid! Jeetje eindelijk he, gelukkig dat je nu een goed vooruitzicht en en dat de hoop die steeds minder werd eindelijk weer echte hoop kan worden )) Ik ben iig super blij voor jullie en hoop dat jullie snel zwanger zullen raken ))
@Lady.. volgens mij was Mare de hekkensluiter.. Tante mars heeft ook nog niet echt duidelijkheid, maar volgens mij leest ze al mee in januari.. @Tante mars.. als ik het mis heb ff melden hoor dan blijven we gewoon hier en ga jij het roze afsluiten (hoop ik vurig)