ja ik heb wel een foto gemaakt maar daaar is maar weinig aan te zien eigenlijk maar als je heel geod kijk dan zie je hem wel zal m ff opzoeken
Heel onduidelijk maar ik heb geen camera, gebruik webcam met niet al te veel pixels haal volgende week een nieuwe camera, het duurde even amar daar issie
Oh wat een rot testen! Ik haat die doorzichtige dingen. Ik zie boven volgens mij een heel licht streepje.
ja het streepje is heel licht, . Heel appart maar duidelijk e zien met het blote oog, ik weet het ook niet meer
Was dit met ochtendurine? Je moet een kv test doen, 2 voor 5 euro en anders van trekpleister, want kv heeft ze tijdelijk niet meer bij veel filialen.
Was met ochtend urine indd. ben bij trekpleister en kruidvat geweest en hast alles was op heb nu weer die + test van de kruidvat . 2 voor 10tje haha Weltrusten k hou je op de hoogte
wel goed af en toe nog wat pijn en dinsdag moet ik weer naar mn eigen gyn en ik ben ongi geworden maandag dus dat zal ook wel meegeholpen hebben dat ik minder pijn heb.
Hoi hoi nee nog niet weer getest ,, nu toch bang voor raar resultaat heel appart, ik test weer als ik me er goed bij voel.. . Owjaaa ,,, Eindelijk is me vriendin bevallen vanaf de eerste wee tot de geboorte 2,5 uur daar doe je het voor. Een flinke knul 4160 gram en 55 cm lang :O.... Ben weer een beetje 'tante' JUllie nog nieuws dames ?
He meiden, Kom nou maar gezellig naar januari. Daar kan je ook melden dat je zwanger bent hoor! En anders zit je gelijk op de goede plaats. Het is hier zo stil en mis jullie.
Hoihoi Hier ben ik dan Mijn laptop is gecrasht en de pc deed het ook ineens niet meer Maar nou hebben we een oude pentium 2 staan die niet zoveel aankan Het is nou eerst beter als niks Maar ik ben er nou weer
Ok dan! Welkom terug! Wanneer is je NOD nou meis? want ik zie je niet in januari Ik zit in de stresssss! niet ongi, ook absoluut geen bruin of tekenen van.. vandaag of 1 dag overtijd en 13DPO Maar alle testen NEGATIEF! nou zijn t wel rottesten.. maar toch..