Ik heb mijn NOD rond de 8ste van Februari (denk ik) Ga eerst van een cyclus van 35 uit.. Dus ik kom niet in januari Vandaag op dag 18 heb ik al wat rose verlies en dat begon gister al...dus we hebben nog ff snel geklust hihiihhi En ik ben benieuwd of die tarwekiemolie helpt voor een kortere cyclus Maar dat is nog ff afwachten Wat balen dat je steeds nega test Misschein een ander merk proberen? Hoop dat iestrakkies vet posi is Maar ik ga er nu weer vandoor...moet ff naar mijn schoonma om te helpen Tot later allemaal...doeidoei
pampapilio: Dat is balen zeg, negatieve test en al een aantal dagen overtijd. Ik duim voor je dat je toch een positieve test krijgt.
Thanks! ja ik begin ook steeds harder te duimen.. vorige ronde was heel mooi netjes.. en nu ineens zo.. dusja.. wie weet! Ik zou morgen 4 weken zwanger zijn, vandaag is 14 dpo.. dus morgen sowieso nog ff testje doen!
Thanks.. nou nog steeds nega hoor.. nouja.. weer zon stomme test (laatste die ik had liggen) En nog absoluut geen ongi! geen kramp, geen bruin, geen bloed, geen roze.. Niet eens scheiding ofzo die t aankondigd! ben ik overtijd.. weet ik nog niks ;( Morgen op stap voor KV testen!
Ja dat is echt irri zeg Nou hopen dat de KV testen beter zijn en dan posi aangeeft! Ik ga voor je duimen dat je zwanger bent Ik had hier vanmorgen allemaal bloedverlies en nou niks meer Het staat ook in NOD Februari Anders moet ik het nog een keertje dubbel typen hihihi Maare is de site al verhuist of niet....of ben ik nou gek aan het worden?
nee t ging weer niet door.. wanneer t nou gebeurt is nog een verassing geloof ik en das vreemd.. zo weet je nog niet wat nou je cyclus is! pffff heb je al met een dokter gesproken?
Nou ik ben dus weer ongie geworden dus het was een zeer korte cyclus...18 dagen Ben benieuwd wat de volgende cyclus doet
Sennaa wat balen zeg, weer heel kort nu en wel twee keer in januarie. pff ook niks aan zeg.. Leuk dat je er weer ben trouwens
Hoop dat de volgende cyclus toch wat langer is Ik wee niet of je wel een eisprong hebt met zo'n korte cyclus? Ja ik ben ook weer blij dat ik er weer ben hihihhihi Hoe gaat het met jou?
Nee weet ook niet of je dan een eisprong heb het lijk me eigenlijk niet als ik eerlijk ben .. Met mij tsjah om een lang verhaal kort te maken Bagger, had vanmorgen een consult bij de HA en heb dus lekker oorontsteking voorhoofdontsteking en slijmvlies ontsteking, alemaal homeopatische troep gekregen.. Ik mag morgen de vk praktijk hier inde buurt bellen voor een afspraak. . Dus een klein licht puntje in de duisternis . en met jullie verder ook alels oke ?
Ja zoiets dacht ik ook al..dat je met zo'n korte cyclus geen ei hebt Maar ja we zien wel wat deze cyslus doet! Dat is echt klote dus...oorontsteking voorhoofdontsteking en slijmvlies ontsteking Hoop dat het snel over is! Heb zelf ook heel vaak oorontsteking Maar wel fijn dat je naar de vk mag bellen... Ben je nog steeds overtijd? Met ons gaat het goed
jA nog steeds overtijd en die drama's van die testen bij de arts voorgelegd, hij zegt er komt niks voor niks een streep, en het blijft ook niks voor nik zo laat uit .. Mooi dat alles goed gaat. Ik duik weer op me bankie onder de wol hihi
Volgens mij ben je gewoon hastikke zwanger hoor! Nou kruip maar lekker onder de warme wol...beterschap
Oooh dames wat is t ook een drama met jullie! Gewoon zwanger zijn hoor Mars! en jij senna, hup opschieten! hhaha
Hey allemaal Mijn NOD was 25dec 2008; nog steeds niet ongesteld... tests gedaan 4 & 10 januari: negatief...
ik zou nog een test doen nu! veel vrouwen maken laat HCG aan en testen dus laat positief.. dus wie weet?!