NOD december 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door Maidin, 21 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    nou pearl je hebt het iig goed uitgelegd!

mensen ik ga samen met me mannetje naar bed toe!

tot morgen

2. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    Kom heel ff binnengesprongen om iedereen een goeie nacht te wensen. Ben net thuis van werken en ga nu lekker klussen met men mannetje!

tot morgen!

3. indey

indey Bekend lid

13 mei 2006
    677
    0
    0
    moeder
    Noord-Holland
    hey was jij dat grappig komt er een beeld bij een naam

en als het goed was het ook op sbs6 toch ?

4. ivje

ivje Actief lid

12 mei 2007
    349
    0
    0
    oss

1: JedidJah & Zinah & Saskia1982 & Natasja & irryproppy & goudappeltje & Sannie80
    2: Sweepy & Nhene & Claudia2510 & Marty & SylviaM
    3: SSV & bapsie & lieselke & Ny81 & MyPrecious & Miepie74
    4: 5Mare5 & jesenmo & cjpt & Knippy & Lisannemiek & Tigerlady
    5: Eleni & Miracles & inkerbell & love child & miranda28 & Stier11 & blackeyedgirl & Matroosje & Jazy & Alweer mama
    6: Lonny & Debbedebs & Isla & cruella & Mcellie
    7: Milolove & Tania & Moosje25 & DrewB & BarbaBeer & Ninoshka & Daiquiri & Butterfly26 & Meggytje & vlindertje85
    8: Catje86 & Tessa8 & mamaria & hanneke78 & annie1979 & Milla Rose & Sjanienu1
    9: Zeepbel83 & katjak79
    10: Sammie88 & Pearl29 & bootsy & Angel83 & Puzzcat24 & Bos
    11: Natjes & spriet & xxsuuzxx & cam
    12: BrusjeVoorLynn & Natjuh026 & Lietje & Jutte & Toetje & MilkHd
    13: kleintjevoorons & Josjo & Danif
    14: indey
    15: Luukske & Helma30 & Jenna78
    16: Desert & Knuf & nana33
    17: Sanneke & Joyce84 & Beebie82
    18:
    19:Ivje
    20:melanietje
    21:
    22:
    23: lautjuh85
    24:
    25:
    26: Girl84
    27:
    28:
    29:
    30: Maia
    31: Vera

92 passagiers voor de roze mini!
    0 Zwanger, 0 Ongesteld, 0 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 0 Cyclus van slag, 0 Vlindertjes

TESTMARATHON

7 december
    - MyPrecious

10 december
    - Angel83
    - Puzzcat24

12 december
    - Jutte

Om de lijst te veranderen:
    • Neem de meest recente lijst![/*:m:1qwrlvko]
    • klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.[/*:m:1qwrlvko]
    • Vul je informatie in.[/*:m:1qwrlvko]
    • Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties):
      [ IMG]http://i452.photobucket.com/albums/qq241/JedidJah/A.jpg[/IMG][/*:m:1qwrlvko]
    • En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen [/*:m:1qwrlvko]

5. hielko2006

hielko2006 Niet meer actief

Goede morgen dames,

Gister helaas niet meer terug gelezen lag al om 18.00 uur in me bed :(
    Vandaag toch maar weer aan het werk dus gelijk ff terug lezen :D

:idea: Sylviam toch je nod in dec Nou ja dan maar gezelig met de mini mee is ook veel warmer als een motor natuurlijk dus welkom ;)

:idea: jenna78 welkom in de mini

:idea: bapsie mijn test was gister ook al best donker dus ben ook benieuwd wat vandaag brengt succes ermee......laat je even horen hoe je test vandaag is ;)

:idea: inkerbell mooi dat je test al positiever word ik zelf gebruik de goedkope dipstick ben de enige vrouw hier en heb een wc voor me aleen alle rust gelukkig leuk dat je vriend zo mee leeft (mag ik alweer hahaha)

leuke theepot trouwens en dan ook nog pepernoten uitdelen zozo het kan niet op jullie hebben het gisteravond goed naar de zin gehad zie ik

:idea: 5mare5 Lekker gesport en geklust gister :oops:

:idea: blackeyedgirl heb helaas je thee met taart gemist nou ja scheelt ik moet toch aan de lijn denken.
    straks dij ik al genoeg uithopelijk :D

:idea: jutte die cakejes zien er ook heel lekker uit.
    niet missen dat ei hoor we moeten wel roze het jaar uit ;)

:idea: tigerlady als het lukt klussen wij iedere dag rond me ei maar helaas gister dus niet gelukt moet ik vriend lief vanavond maar flink verleiden
    Hoop dat hij nog wakker is als ik thuis kom........heb namelijk sieraden party bij mijn ma thuis dus kan laat worden...............iemand zin om te komen je bent welkom :D

bedankt voor de vitamientjes

:idea: toetje voor de suikerspin en gelijk weer wat geleerd van jutte.

:idea: pearl vind het een slimme oplossing en leuk je zo op tv te zien.nou ja op me beeldscherm hier dan.

:idea: lieselke hopelijk ook een goedeklus avond/nacht gehad

:idea: ivje welkom in de mini

zo ik ben weer bij gelezen alleen nog even het filmpje kijken van jutte
    tussen al het gesnotter door tot later dan weer dames

6. hielko2006

Jutte ik kende hem al maar leuk om nog eens te zien ook dat 2de filmpje hihihi

7. bapsie

bapsie Niet meer actief

goede morgen dames!

lekker geslapen?
    heb giste natuurlijk geklusd! op naar de test, zet hem in mn album als ik hem heb gedaan! jullie horen nog van mij! nu eerst fe werken!

liefs

8. Pearl29

Pearl29 Fanatiek lid

28 mei 2007
    1.031
    0
    0
    Als ik jouw verhaal zo lees vind ik het best eng, want als ze nou wel epileptische aanval krijgt dan kan ze zich vanuit haar zelf niet omdraaien en dan heb je kans dat haar tong naar achter flapt en zo haar keel afsluit. Klinkt echt gruwelijk, maar dit kan wel gebeuren. en doordat je de laserpaal hebt hoor je vanzelf of ze uit haar bed komt. en dan kun je meteen naar haar toe gaan. Vandaar de hele ophef over het fixeren van mensen want er zijn mensen echt overleden door die band. Maar goed iedere instelling heeft andere methodes om hier mee om te gaan. En ik vind dat mensen wel zo veel mogelijk vrijheid moeten hebben.

xxx

9. Pearl29

Pearl29 Fanatiek lid

28 mei 2007
    1.031
    0
    0
    Ik had gisteren ook nog rekbaar slijm erbij maar mannetje was te moe om te klussen en dus geen kluspoging gedaan. Vandaag ben ik zelf erg laat thuis dus dat gaat ws weer niks worden. Zo op kraambezoek dus ik ga me maar eens even douchen en aankleden.

Groetjes en een fijne dag verder.

10. Jutte

Jutte Fanatiek lid

27 jul 2008
    2.186
    0
    0
    Môge....

@ Pearl, heb het wel gehoord, maar niet gezien, haha, zal thuis vanavond even op de link klikken, mag hier op het werk niet :( leuk zeg!

Enne, korte cyclus dit keer?

@ Suuz, oeh, zelf pepernoten bakken, lekkkkeeeerrrrrr....moet ik ook eens doen!

@ Puzz, sorry.....van het filmpje...

Heftig, je zusje in een Zweedse band. Ik heb nog niet gekeken op RTL, maar las wel in het AD dat ze nu ook werken met valverzachting, een waterbed en zachte grond bij vallen....er valt nog veel bij te spijkeren in de zorg, maar ja, vaak is het toch de vraag wat nu het beste is hè, als mensen zich bezeren enzo...moeilijke kwestie!

Ben benieuwd of die laserpaal gaat werken! Is het een dure oplossing Pearl of voor alle zorginstellingen betaalbaar?

Gelukkig niet mijn filmpje, maar vond deze wel heel "echt" zeg maar...brrrr...
    De tweede vond ik wel erg schattig, maakte een heleboel goed!

Nou, ik ga maar eens werken......bah, eigelijk weinig zin, straks een afspraak met zo'n verkoper die je weer wat aan wil smeren, daar hou ik helemaal niet van, maar ja, hoort erbij, luisteren, afwimpelen en weg gaan!

11. Pearl29

Pearl29 Fanatiek lid

28 mei 2007
    1.031
    0
    0
    Ik heb geen idee of het duur is. De paal zal wel meevallen denk ik maar het gaat om het telefoonsysteem die prijzig kan zijn. Want als instellingen dit nog niet zo hebben dan wordt het duur.

Ik hoop dat ik een kortere cyclus zal hebben. [-o<

12. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    *Ik breek ff in*

Ik hoorde gisterochtend op het nieuws ook dat de zweedse band vanaf 2011 helemaal uit de zorg moet verdwijnen... Te achterlijk voor woorden. Nu is het al lastig om aan personeel te komen, maar laat staan dat wij niet meer dat middel mogen gebruiken! Dat middel moeten wij soms ook voor onze eigen veiligheid gebruiken!

Ik werk oa met mensen met een verstandelijke beperking met moeilijk verstaanbaar gedrag. Dwz dat ik met mensen werk die niet zo'n klein beetje agressief zijn. Die zweeds band MOETEN wij soms wel gebruiken om te voorkomen dat wij niet aangevallen worden! Of gewoon om te voorkomen dat een client niet de hele nacht zn bed uit gaat!
    Tuurlijk kun je zeggen dat je dan gewoon wat vaker naar zn kamer moet gaan om te checken of hij nog in bed ligt, maar dat is voor zijn rust en onze veiligheid niet altijd realiseerbaar.

Ohh wat stoorde ik mij aan dat mens op tv die vertelde dat die banden afgeschaft moeten worden....

*breekt weer ff uit*

13. lonny

lonny Fanatiek lid

9 aug 2008
    1.117
    0
    0
    Hij doet het hoor pearl!

Wow :confused: ik wist dus niet dat dat aan de hand was in verzorgingshuisen. Maar super dat het in Haarlem wel gewoon kan. Ik vind het een top idee!

Leuk om je even gezien te hebben! :D Je deed het heel goed op tv.

14. lonny

lonny Fanatiek lid

9 aug 2008
    1.117
    0
    0
    goede morgen meiden!

Zo jullie zijn lekker bezig geweest gisteren met al die Roze lekkernijen :D
    Jammer dat ik er niet bij was...

Hier een goedmakertje :D

Eet smakelijk dames!
    Dan ga ik weer even wat pagina's terug lezen.

Laten jullie de baby boven op de taart wel heel? Die vind ik namelijk zo schattig :D

Knuffsss

15. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    argh, net bericht getypt en nu is ie weg.

nou in ieder geval goede morgen allemaal.

@knippy: ja ik heb gister heerlijk gesport en hetzelfde geldt voor het klussen. Zo leuk dat we hier er gewoon eerlijk over praten :p

16. lonny

lonny Fanatiek lid

9 aug 2008
    1.117
    0
    0
    @ jutte: Heeey meid wat goed gister al een ligt streepje!
    Die ga je zeker niet missen meid! Als je je ovutestje niet weer verliest natuurlijk ;)

Het 1e filmpje AAAAAAAAAHHHHHHHHH! ik schrok een meter uit mijn stoel!
    En het 2e filmpje vond ik erg grappig :) :) :)

@ inkerbell. Ik wou even zeggen, die theepot is SUPERRRGAAAF!

knuffss

17. hielko2006

gelukkig maar en tja eerlijk over praten we doen het hier allemaal dus ja dan draai ik er echt niet omheen hoor :)
    We hebben tenslotte allemaal het zelfde doel

18. Ellenk

Ellenk VIP lid

1: JedidJah & Zinah & Saskia1982 & Natasja & irryproppy & goudappeltje & Sannie80
    2: Sweepy & Nhene & Claudia2510 & Marty & SylviaM
    3: SSV & bapsie & lieselke & Ny81 & MyPrecious & Miepie74
    4: 5Mare5 & jesenmo & cjpt & Knippy & Lisannemiek & Tigerlady
    5: Eleni & Miracles & inkerbell & love child & miranda28 & Stier11 & blackeyedgirl & Matroosje & Jazy & Alweer mama
    6: Lonny & Debbedebs & Isla & cruella & Mcellie
    7: Milolove & Tania & Moosje25 & DrewB & BarbaBeer & Ninoshka & Daiquiri & Butterfly26 & Meggytje & vlindertje85
    8: Catje86 & Tessa8 & mamaria & hanneke78 & annie1979 & Milla Rose & Sjanienu1
    9: Zeepbel83 & katjak79
    10: Sammie88 & Pearl29 & bootsy & Angel83 & Puzzcat24 & Bos
    11: Natjes & spriet & xxsuuzxx & cam
    12: BrusjeVoorLynn & Natjuh026 & Lietje & Jutte & Toetje & MilkHd
    13: kleintjevoorons & Josjo & Danif
    14: indey & ellenk
    15: Luukske & Helma30 & Jenna78
    16: Desert & Knuf & nana33
    17: Sanneke & Joyce84 & Beebie82
    18:
    19:Ivje
    20:melanietje
    21:
    22:
    23: lautjuh85
    24:
    25:
    26: Girl84
    27:
    28:
    29:
    30: Maia
    31: Vera

93 passagiers voor de roze mini!
    0 Zwanger, 0 Ongesteld, 0 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 0 Cyclus van slag, 0 Vlindertjes

TESTMARATHON

7 december
    - MyPrecious

10 december
    - Angel83
    - Puzzcat24

12 december
    - Jutte

Om de lijst te veranderen:
    • Neem de meest recente lijst![/*:m:1lyu7n1c]
    • klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.[/*:m:1lyu7n1c]
    • Vul je informatie in.[/*:m:1lyu7n1c]
    • Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties):
      [ IMG]http://i452.photobucket.com/albums/qq241/JedidJah/A.jpg[/IMG][/*:m:1lyu7n1c]
    • En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen [/*:m:1lyu7n1c]

Zo ik zet mezelf er maar tussen nieuwe ronde nieuwe kansen ;)

19. Ellenk

Ellenk VIP lid

heee, het plaatje of wat het ook is komt niet mee....
    Heb de url wel aangepast...

20. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    Morgen allemaal!

Ja, scuzi, ben er gisterenavond niet meer geraakt (heb heel ff goeienacht gewenst, maar dat was het dan ook), omdat ik pas om 22u thuis was en mijn ventje was in de klusstemmig. Eerst nog lekker stukje pizza gegeten (en nu zie ik dat ik hier vanalle lekkernijen heb gemist...snif...) en dan nog lekkerder geklust! Nou, mijn ventje mag zijn been vaker laten immobiliseren, hoor! 't Was even zoeken, maar (ahum) het was euh... vernieuwend interessant, laten we zeggen ;)

Hoe is het hier met de rest?

Deel Deze Pagina