hahahah wat lief! Dank jullie wel! Ik match nu helemaal met de mini hahahah Super! Lig helemaal krom hier!
Geweldig! Ik vind dat we allemaal in de roze pyjama moeten! Volgens mij zijn de leden van dit forum toch op een of andere manier paranormaal met elkaar verbonden, want met die zakdoek was té toevallig Allemaal met elkaar verbonden blijven dus, dan worden we allemaal zwanger in de mini!
@ bapsie: als ik me niet vergis is dit goed, teken dat ovulatie geweest is en mits je nog minimum 12-24u moet wachten voor je eitje bevrucht kan worden zou ik zeggen: geniet van de klus vandaag (en overmorgen...)!
Tjonge jonge, wat hebben jullie veel bijgekletst! Roze koeken, roze theekopjes, roze taart, roze zakdoeken, roze pyama.... Ik krijg wel lekkere trek van die taartjes. Afgelopen weekend heb ik met mijn dochter cakejes gemaakt met roze glazuur en hartjes erop. Zou dat ook helpen?
tjonge wat is het hier angstvallig stil! knuf: alle beetjes roze helpen toch?! Tenminste om ons een beetje vrolijk te houden. Ik heb alweer zo'n baaldag...zijn er een beetje teveel de laatste tijd voor mijn gevoel. Ik had niet verwacht dat het zo'n vervelende periode zou worden voordat we zwanger zouden worden. Ik vreesde altijd dat ik moeilijke zwangerschappen zou krijgen maar dit lijkt bijna nog erger
mare hier ook een ontzettend e baal dag voel me echt rot bah gelukkig dat ik hier soms wel weer lieve berichtjes krijg doet je dan weer goed. Digi KNUF voor jou en alle andere die hem nodig hebben
Oh Lonny, wat een leuke taart! Heerlijk ook! Ik heb volgens mij altijd een licht streepje op de test..... maar verliezen, nee mooi niet! Ik was vorige maand in een vrij lang weekend begonnen en dus steeds om 15.00 uur. Wilde dat aanhouden, dus tja, dan moet je wel op je werk! Nu ben ik gister om 18.00 uur begonnen. Wel laat op de dag, maar ja, als je eisprong 24-48 uur duurt, zou het goed moeten komen. En zo kan ik lekker thuis testen en dus geen verloren testen meer, hahaha... *word wel steeds nieuwsgieriger naar het optreden van Pearl en kan dus niet wachten tot het 17 uur is en naar huis mag gaan...* @ 5Mare5, haha, ja je komt niet op je werk van "zo, gister ff lekker geklust" hahaha, dus inderdaad prettig dat we het hier gewoon kwijt kunnen! @ Lieselke, soms maak je van een nood een deugd, nietwaar * Krijgt ineens vreselijk zin in frikadellen en kroketten....zal ik ff de frituur aanzetten voor de middagsnack?* @ Noeks, met de pil heb je toch altijd een regelmatige cyclus van 28 dagen, dat zegt niets over je eigen cyclus....dus als je niet helemaal goed gebruikt kan je cyclus ook gewoon van slag zijn....testen en wachten zijn de enige twee mogelijkheden op een antwoord.... @ Nadinneke, pff tis wat, balen meid...maar welkom in december! Dat geldt ook voor ivje en ellenk @ Desert, Maaike, Pearl....dat is het vaak hè, er worden prachtige dingen ontwikkeld en de omgeving blijft roepen over onmenselijke situaties in zorginstellingen, maar ja, er moet ook wel personeel zijn! Een vriendin van mij is manager van een afdeling demente bejaarden, die heeft een groot tekort aan personeel. Niet omdat niemand wil werken, maar omdat ze moeten bezuinigen..... Ik was ook al die plaatjes aan het zoeken, maar jullie waren mij natuuuuurlijk al ruim voor! hahaha....ook google afbeeldingen gevonden!?!?
oke ... Mag ik ff uit mijn pannetje flippen! ](*,) Dacht dus net, ik moet plassen, (had ik nooit moeten denken) #-o zal ik even mijn laatste ovutestje gebruiken. TUURLIJK JA, niet te geloven.! Vent weg vandaag. Doe die test, en wat denk je :-s zie in mijn album voor resultaat. Wat moet ik daar nou mee? We hebben gister wel geklust. Maar dat gaat vanaaf dus niet! Hij is weg die eik! morgen is ie er pas weer! Dus morgen avond kunnen we pas weer aan de klus. Maken we nou nog wel kans? :