NOD december 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door Maidin, 21 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lonny

lonny Fanatiek lid

9 aug 2008
    1.117
    0
    0
    Heel goed Jutte, mooi thuis testen :D

2. hielko2006

hielko2006 Niet meer actief

Mooie test hoor lonny

zou willen dat de mijne zo was maar die was lichter als gister en gister was hij ook niet positief snik
    vind het dus heel raar

3. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    @ lonny: zou me al niet opjagen nu hoor, gistre geklust, vandaag pos. test en morgen kan je ook aan de slag. Lijkt me niet slecht hoor, mits zaadcellen tot 5 dagen kunnen overleven en je toch min. 12u moet wachten na pos test voor je bevrucht kan worden...

@Mare: vanwaar die vrees om moeilijk zwanger te raken, meid? (of heb ik een hele hoop gemist?) Was wel ff verbaasd, want jij bent toch een van de meest positieve, blije dames van hier...

4. lonny

lonny Fanatiek lid

9 aug 2008
    1.117
    0
    0
    Oke met die gedachte ga ik door . Ik had mijn vent al gevraagd, of ie er niet ff tussen uit kan knijpen van de kazerne. Maar helaas.

Maar meid, ik ben erg blij met dit berichtje. Dank je!
    :D

Knuffss

5. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    *smikkelt lustig verder aan de bolgnese-chipsjes... mmmm...*

6. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    hmm gedeeltelijk heb je mij verkeerd begrepen. Op het moment heb ik wel het gevoel dat ik gewoon niet ovuleer maar dat kan helaas na lang pil gebruik, dus moet ik gewoon geduld hebben.

wat ik bedoelde was dat ik altijd dacht dat mijn zwangerschappen moeilijk zouden worden in de zin van veel kwaaltjes enzo. Ik heb in mijn leven best wel vaak lichamelijke klachten en ziektes gehad en heb er vaak gewoonweg pech mee. dus zo bedoelde ik dat.
    En ja hoor ik ben ook best vrolijk, behalve als ik een baaldag heb als vandaag! Dus morgen ga ik alweer helemaal positief denken (hoop ik!)

7. KwiePark

KwiePark Bekend lid

6 jul 2008
    894
    0
    16
    Hi!

Ik heb een nieuw onderwerp aangemaakt bij Zwanger worden en dan Clubs en het heet de Roze Motor en Mini Club.
    Ik mis iedereen die van de Nod November komt en naar diverse andere topics gaat (bevallingstopic juli en augustus en nod december en januari). Nu dacht ik dat het wel leuk zou zijn om een topic te starten waar we allemaal in kunnen schrijven om zo elkaar te kunnen blijven volgen. Dus join de club!

8. lonny

lonny Fanatiek lid

9 aug 2008
    1.117
    0
    0
    Misschien nog even wat langer doortesten. Dat had ik vorige keer ook. Eerst licht streepje toen werd ie lichter en lichter, en toen 2 dagen zo goed als positief. Dus er is nog hoop meid.
    ;)

9. lonny

lonny Fanatiek lid

9 aug 2008
    1.117
    0
    0
    Heey wat leuk Kwiepark! kga gelijk ff kijken!

10. hielko2006

Ik blijf ook nog ff doortesten ben benieuwd voor de zekerheiddoe ik er vanavond ook nog 1 ;)
    laat het je wel weten

11. lonny

lonny Fanatiek lid

9 aug 2008
    1.117
    0
    0
    Ja is goed!
    Succes ermee!

knuff

12. hielko2006

dank je

13. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    @ Mare: sorry ja, dan had ik het ff verkeerd begrepen.... Maar ben blij da je dat zegt dat je momenteel niet het gevoel hebt dat je ovuleert. Ik voel wel steekjes soms (en meestal zo tussen dan 10 en 14) maar ik weet niet wat het is... Ik hoop echt van wel, maar ik ben soms bang dat ik mezelf wat wijsmaak... Ben ook nog niet zo lang van de pil en mijn cycli zijn tot nu toe altijd mooi op 28, dus ik weet het niet...

Weet wel dat er ovutestjes bestaan, maar die wil ik nog niet gebruiken. Ze zeggen toch 'je eisprong voel je meestal wel' en mits ik wel pijn heb, dan links en de andere maand rechts, denk ik toch dat er iets moet zijn. Begrijp me niet verkeerd, ik panikeer niet hoor, ben vrij nuchter, maar je leest soms zoveel dat je een beetje doordraait soms...

14. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    Ja klopt. omdat ik eigenlijk altijd ade pil heb geslikt gebeuren er ok ineens zoveel dingen dat ik vaak denk, het zal wel niet ik beeld het me in. maar tot een jaar geleden wistk niet eens dat je de eisprong kan voelen. Een vriendin zei ineens: oh me ei springt. nou ik lag in een deuk. wist ik veel. maar ja soms is het bijna beter om niet alles te lezen en te weten. testen doe ik ook (nog) niet, ik zou alleen graag weten of ik wel of niet ovuleer vandaar dat ik ook temp. want ook al weet je dat je ovuleert is het nog geen garantie voor een zwangerschap. dus we klussen vrolijk verder!

15. beebie82

beebie82 Bekend lid

27 mei 2008
    521
    0
    0
    hallo dames

ik heb al een paar dagen niet meer nmee geschreven. ik voelde me niet zo lekker vooral niet na dat ik zondag weer ongesteld ben geworden was toch wel heel erg terleurgesteld ondankt dat ik me voor genomen niet meer over de zeik te gaan was ik toch wel behoorlijk deprie. maar goed we zijn weer een aantal dagen verder en ik hou het maar op de maandelijkse hormonen. zondag hoorde ik ook nog eens dat een vriendin zwanger is van de tweede.. hartstike leuk voor haar maar ik wil ook het duurt nu al zo lang...
    maar ja we gaan maar weer met frisse moed verder het zal vast wel een keer goed komen...
    ben zo benieuwt hoe het voel om zwanger te zijn in die 15 maanden ben ik nog geen 1 keer zwanger geweest.. pff

sorry moest het even kwijt jullie vinden me toch geen zeur hoop ik
    x beebie

16. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    @beebie82: nee vinden je absoluut geen zeur. ben blij dat je er nu weer boven op komt en hier gezellig mee komt kletsen! Een hele dikke knuffel voor jou

17. milolove

milolove Actief lid

18 aug 2008
    320
    0
    0
    Hi meiden,

OHHHH lekker al die rose taarten! Is er nog wat over van gisteren?
    :p

18. beebie82

beebie82 Bekend lid

27 mei 2008
    521
    0
    0
    aaa wat lief dat had ik net ff nodig

19. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    Mare, je smijt altijd zelf met knuffels, maar na je laatste berichtjes, vind ik ook wel dat jij er eentje verdiend hoor! Zal maar deugd doen!

20. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    Verdorie, men prentje is weg!

Deel Deze Pagina