Hehe, heb maar even voor een real life knuffel gezorgd en een van m'n ratjes bij me gehaald. die ligt nu lekker zacht in mijn nek. dat helpt ook altijd enorm ^.^
Lonny: ik denk dat je klussen nog wel goed komt hoor. Dat je nu een positieve test hebt betekend dat je binnen 12-48 uur gaat ovuleren, ofwel morgen gelijk bespringen en dan heb je het misschien wel heel ideaal getimed
Voila seh, spaghetti op en klaar om te gaan werken! Kwek rustig en lustig verder, ik lees het straks wel weer dames! baaibaai!
heb een foto van een babyboomshop ovulatietest in men album gezet , deze is de donkerste wat ik ooit gehad heb maar is die dan ook + ? ff wachten heb het omhulsel eraf gehaald en dan zie je het stukkenbeter!
~ ADVERTENTIE ~ We hadden een heel gezellig clubje in NOD November (roze motor), maar steeds meer meiden vertrekken naar NOD December (roze mini) en naar de zwanger zijn topics. Dus om het gezellige cluppie bij elkaar te houden heeft KwiePark een club opgericht daarvoor. http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... sc&start=0
Passagierslijst NOD december 2008 1: JedidJah & Zinah & Saskia1982 & Natasja & irryproppy & goudappeltje & Sannie80 2: Sweepy & Nhene & Claudia2510 & Marty & SylviaM 3: SSV & bapsie & lieselke & Ny81 & MyPrecious & Miepie74 4: 5Mare5 & jesenmo & cjpt & Knippy & Lisannemiek & Tigerlady 5: Eleni & Miracles & inkerbell & love child & miranda28 & Stier11 & blackeyedgirl & Matroosje & Jazy & Alweer mama 6: Lonny & Debbedebs & Isla & cruella & Mcellie 7: Milolove & Tania & Moosje25 & DrewB & BarbaBeer & Ninoshka & Daiquiri & Butterfly26 & Meggytje & vlindertje85 8: Catje86 & Tessa8 & mamaria & hanneke78 & annie1979 & Milla Rose & Sjanienu1 9: Zeepbel83 & katjak79 10: Sammie88 & Pearl29 & bootsy & Angel83 & Puzzcat24 & Bos 11: Natjes & spriet & xxsuuzxx & cam 12: BrusjeVoorLynn & Natjuh026 & Lietje & Jutte & Toetje & MilkHd 13: kleintjevoorons & Josjo & Danif 14: indey & ellenk 15: Luukske & Helma30 & Jenna78 16: Desert & Knuf & nana33 17: Sanneke & Joyce84 & Beebie82 & Nadinneke & Misschienmama 18: 19:Ivje 20:melanietje 21: 22: 23: lautjuh85 24: 25: 26: Girl84 27: 28: 29: 30: Maia 31: Vera 96 passagiers voor de roze mini! 0 Zwanger, 0 Ongesteld, 0 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 0 Cyclus van slag, 0 Vlindertjes TESTMARATHON 7 december - MyPrecious 10 december - Angel83 - Puzzcat24 12 december - Jutte Om de lijst te veranderen: Neem de meest recente lijst![/*:m:130f4wxo] klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.[/*:m:130f4wxo] Vul je informatie in.[/*:m:130f4wxo] Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ IMG]http://i452.photobucket.com/albums/qq241/JedidJah/A.jpg[/IMG][/*:m:130f4wxo] En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen [/*:m:130f4wxo]
Hallo Meiden Hier weer effe online na een drukke dag werken. Zag dat er al heel wat bijgeschreven was! Gezellig en nog een leuke topic erbij! Welkom nadinneke bij ons! Zag dat je wat inzat over je kruidvat test. Ik heb hetzelfde meegemakt had ook een positieve zwangerschapstest maar helaas werd ongi! Daarna was ie ook positief. HA dacht dat het vruchtje niet goed had gehecht. Wil je niet ontmoedigen ofzo.... Lonny morgen lekker klussen joh! Komt helemaal goed zie ik wel. Zelf is mijn ei er nog niet. Ovu testen zijn ook nog niet positief! Wacht af maar sta er heel relaxed in eigenlijk... Dus denk zelf dat het ij mij pas volgend jaar gaat worden. groetjes inkerbell
Denk ook dat het zoiets moet zijn inkerbell omdat ik vorige maand idem heb meegemaakt 11/10 beginnen bloeden en 15/10 + test staat in de algemene testjes album van deze site. Om vervolgens een - hcgtest te hebben op de 17/10.... Ik heb echt geen moed om weer vmk te noteren ,ik hou het zo beetje voor mij psyche zeg maar. Voor de rest alles ok met de dames?
Zo, manlief heeft net overheerlijk zitten smullen van mijn ovenschotel van zuurkool en rookworst met aardappelpuree. Ik laat zijn eten even zakken en dan bespring ik hem. Want ik had vanochtend al draderig slijm.
Passagierslijst NOD december 2008 1: JedidJah & Zinah & Saskia1982 & Natasja & irryproppy & goudappeltje & Sannie80 2: Sweepy & Nhene & Claudia2510 & Marty & SylviaM 3: SSV & bapsie & lieselke & Ny81 & MyPrecious & Miepie74 4: 5Mare5 & jesenmo & cjpt & Knippy & Lisannemiek & Tigerlady 5: Eleni & Miracles & inkerbell & love child & miranda28 & Stier11 & blackeyedgirl & Matroosje & Jazy & Alweer mama 6: Lonny & Debbedebs & Isla & cruella & Mcellie 7: Milolove & Tania & Moosje25 & DrewB & BarbaBeer & Ninoshka & Daiquiri & Butterfly26 & Meggytje & vlindertje85 8: Catje86 & Tessa8 & mamaria & hanneke78 & annie1979 & Milla Rose & Sjanienu1 9: Zeepbel83 & katjak79 10: Sammie88 & Pearl29 & bootsy & Angel83 & Puzzcat24 & Bos 11: Natjes & spriet & xxsuuzxx & cam 12: BrusjeVoorLynn & Natjuh026 & Lietje & Jutte & Toetje & MilkHd 13: kleintjevoorons & Josjo & Danif 14: indey & ellenk 15: Luukske & Helma30 & Jenna78 16: Desert & Knuf & nana33 & berenbotje 17: Sanneke & Joyce84 & Beebie82 & Nadinneke & Misschienmama 18: 19:Ivje 20:melanietje 21: 22: 23: lautjuh85 24: 25: 26: Girl84 27: 28: 29: 30: Maia 31: Vera 97 passagiers voor de roze mini! 0 Zwanger, 0 Ongesteld, 0 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 0 Cyclus van slag, 0 Vlindertjes TESTMARATHON 6 december - Inkerbell 7 december - MyPrecious 10 december - Angel83 - Puzzcat24 12 december - Jutte Om de lijst te veranderen: Neem de meest recente lijst![/*:m:2z1kuwrq] klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.[/*:m:2z1kuwrq] Vul je informatie in.[/*:m:2z1kuwrq] Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ IMG]http://i452.photobucket.com/albums/qq241/JedidJah/A.jpg[/IMG][/*:m:2z1kuwrq] En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen [/*:m:2z1kuwrq] Ik heb mezelf er even bijgezet.
Helaas ben ik juni mama 2009 af. Gisteren een dood vruchtje gezien... . 6 weken en 4 dagen, groter is het vruchtje niet geworden. Vandaag is het vloeien begonnen. Maar ik wil er weer snel voor gaan. Dus ik heb mezelf er even bijgezet. Dus ik hoop op 17 december weer een dubbele streep op de test te zien. Alle andere meiden ook veel succes in deze ronde. Laten we hopen dat het een zeeeer roze maand mag worden! groetjes, berenbotje
Jeetje berenbotje wat erg! Maar December is de maand van de cadeautjes, ik hoef dit jaar echt maar 1 cadeautje van sint en kerstman samen! Daar gaan we gewoon voor!