Dank jullie voor jullie medeleven. Maar we gaan gewoon weer voor de nieuwe kansen! Ik wil ook maar een cadeautje van de Sint en de Kerstman!
Wil iemand mij bij de testmarathon zetten? Ik ga graag de uitdaging aan namelijk.... 6 december doe ik maar.......
Ik vind de roze taart er erg lekker uitzien. Gisteren voor het eerst een dagje overgeslagen. Vanavond nog maar een keertje klussen voor de gezellig. kan nooit kwaad. Berenbotje: Wat erg voor je, maar welkom in dit topic.
Jeetje vervelend meid! Ik was ook een juni 2009 mama (6 juni), maar heb een MA gehad, ben na 9.5 weken gecurreteerd. Ik kreeg ook de shock bij mijn eerste echo. Ben inmiddels weer 3 weken verder. Ik leef met je mee, DIKKE KNUFFEL!
Balen zeg! ga je nog wel klussen? Bne zelf ook al weken griepig. Net mijn kuur geeindigd 4 december bij de kno op bezoek...afwachten wat die te melden heeft....
Beterschap puzzycat en inkerbell Mijn mannetje zei gisteren dat hij ook bang was ziek te worden omdat hij zich niet lekker voelde, ik hoop dat het niet doorzet.
***inbraak*** @lonny als je gisteren geklust hebt is er geen probleem hoor. je mannetjes spullie is minstens 24 levend. en als je dan morgen weer klust is het zaad alleen maar nog beter omdat je 1 dag hebt overgeslagen. @mare. vervelend dat je denkt dast je niet ovuleert. maar over kwaaltjes hoef je je niet perse zorgen te maken. ik ben ook altijd iemand die om de haverklap bij de dokter zat, maar ben in de zwangerschap geen 1 keer geweest en ben alleen moe en misselijk geweest. vraag maar aan helma30. dus lekker roze blijven denken hoor. knuf. @beebie kop op meis. logisch dat je ff wilt klagen. daar is dit forum toch ook voor. dikke knuf @helma zeker die katten van jou. haha @blackeyedgirl klusse he. @berentbotje en sylviam dikke knuf meiden verschrikkelijk ***uitbraak***
Berend Botje, heel veel sterkte! Wij zouden voor mei 2009 gaan, maar ook ik heb een MK gehad (en ben nu net voor het eerst weer ongi, dus over anderhalve week is het weer klustijd).
Hoi dames, Mag ik erbij op de lijst op 19 december? Ik heb een maandje overgeslagen, maar nu gaan we er weer voor! Dank je! Moontje
Nee Ik ga niet klussen... Morgen moet mijn hubbie zijn zaad inleveren Ik ben benieuwd wat eruit komt...
Spannend voor jullie Meiden tot morgen ga nu lekker mijn koude bedje opzoeken en deze verwarmen doei doei
Passagierslijst NOD december 2008 1: JedidJah & Zinah & Saskia1982 & Natasja & irryproppy & goudappeltje & Sannie80 2: Sweepy & Nhene & Claudia2510 & Marty & SylviaM 3: SSV & bapsie & lieselke & Ny81 & MyPrecious & Miepie74 4: 5Mare5 & jesenmo & cjpt & Knippy & Lisannemiek & Tigerlady 5: Eleni & Miracles & inkerbell & love child & miranda28 & Stier11 & blackeyedgirl & Matroosje & Jazy & Alweer mama 6: Lonny & Debbedebs & Isla & cruella & Mcellie 7: Milolove & Tania & Moosje25 & DrewB & BarbaBeer & Ninoshka & Daiquiri & Butterfly26 & Meggytje & vlindertje85 8: Catje86 & Tessa8 & mamaria & hanneke78 & annie1979 & Milla Rose & Sjanienu1 9: Zeepbel83 & katjak79 10: Sammie88 & Pearl29 & bootsy & Angel83 & Puzzcat24 & Bos 11: Natjes & spriet & xxsuuzxx & cam 12: BrusjeVoorLynn & Natjuh026 & Lietje & Jutte & Toetje & MilkHd 13: kleintjevoorons & Josjo & Danif 14: indey & ellenk 15: Luukske & Helma30 & Jenna78 16: Desert & Knuf & nana33 & berenbotje 17: Sanneke & Joyce84 & Beebie82 & Nadinneke & Misschienmama 18: 19:Ivje & Moontje 20:melanietje 21: 22: 23: lautjuh85 24: 25: 26: Girl84 27: 28: 29: 30: Maia 31: Vera 98 passagiers voor de roze mini! 0 Zwanger, 0 Ongesteld, 0 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 0 Cyclus van slag, 0 Vlindertjes TESTMARATHON 6 december - Inkerbell 7 december - MyPrecious 10 december - Angel83 - Puzzcat24 12 december - Jutte Om de lijst te veranderen: Neem de meest recente lijst![/*:m:24mkhl61] klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.[/*:m:24mkhl61] Vul je informatie in.[/*:m:24mkhl61] Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ IMG]http://i452.photobucket.com/albums/qq241/JedidJah/A.jpg[/IMG][/*:m:24mkhl61] En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen [/*:m:24mkhl61]
@ moontje: welkom je staat erop! @puzzcat& inkerbell: heel veel beterschap. heb er normaal ook altijd last van maar nu gelukkig niet @berenbotje: welkom hier en respect dat je het zo positief aanpakt! @elise: dus er is nog hoop wie weet is dat wel omdat we anders overal last van hebben... @iedereen: ik heb veel knuffels zien langskomen vandaag! morgen moet gewoon een betere dag worden! Met veel roze en veel klusplezier! tot morgen wel te rusten!
@inkerbell en Puzzcat..trek ook lekker een roze pyama aan en schuif gezellig aan! Voel me wel thuis in mijn pyama, mijn roze zakdoek en roze neusspray! Gezellig hoor! @alle anderen, mijn kluskaarsje brand voor jullie hoor! Schijnt geluk te brengen...dus hhahahaha hoezo bijgelovig?