Een allerlaatste update voor de mensen die hier nog zijn en zo mee geleefd hebben. Vorige week hebben ze een kijkoperatie gedaan om een buitenbaarmoederlijke zwangerschap te beeindigen, ze konden niets vinden dus hebben ook een curretage uitgevoerd. Vandaag kreeg ik de uitslag. Uit het baarmoeder weefsel bleek geen zwangerschap er zat wel wat zwangerschapsweefsel in een cyste maar dat was niet te verklaren, het hcg is nu wel gedaald naar 10 dat betekent dus dat ik er klaar mee ben. Na 10 weken @@@@@@@@@@@. We hebben besloten dat ik de pil weer ga slikken dit om eerst maar eens weer wat rust te krijgen dit heeft er allemaal flink inghakt. Allemaal heel veel geluk gewenst met alles....en nogmaals bedankt voor jullie medeleven!
@Brotherhood, wat een triest nieuws. Maar wel goed dat je eerst even tijd voor je zelf neemt. Ik kan me goed voorstellen wat het allemaal geestelijk met je doet, veel sterkte verder.....
Dag dames! Jeezes, heb weel wat moeten bijlezen hoor! Halve dag niet komen kijken en *boenk* een hele lap pagina's erbij... Nu snel effe updaten, dan eten en naar men werk! Men buikpijn is ondertussen minder, soms wel nog wat zeurderige steekjes, maar zal wel niets serieus zijn. Ben al blij dat het over is! @brotherhood: neem je rust, geniet van elkaar en probeer alles een plaatsje te geven. Veel sterkte en je bent altijd welkom hier he!
Hallo allemaal, Vanochtend ben ik ongesteld geworden... M'n cyclus is nu gelukkig wel weer normaal maar had natuurlijk gehoopt niet ongesteld te worden zoals jullie allemaal hier! Mag ik nu alsjeblieft bij jullie in de roze mini? Dat is m'n droomauto dus ik hoop dat het geluk brengt! Dit is voorlopig m'n laatste ronde voor een pauze van 3 - 4 maanden dus ik hoop heeeeeeeel erg dat het deze ronde raak zal zijn! Dat hoop ik voor jullie allemaal! Groetjes, Jammie
i452.photobucket.com/albums/qq241/JedidJah/A.jpg 1: JedidJah & Zinah & Saskia1982 & Natasja & irryproppy & goudappeltje & Sannie80 2: Sweepy & Nhene & Claudia2510 & Marty & SylviaM & Deebie & Elizabethje 3: SSV & bapsie & lieselke & Ny81 & MyPrecious & Miepie74 4: 5Mare5 & jesenmo & cjpt & Knippy & Lisannemiek & Tigerlady 5: Eleni & Miracles & inkerbell & love child & miranda28 & Stier11 & blackeyedgirl & Matroosje & Jazy & Alweer mama & Elegance 6: Lonny & Debbedebs & Isla & cruella & Mcellie 7: Milolove & Tania & Moosje25 & DrewB & BarbaBeer & Ninoshka & Daiquiri & Butterfly26 & Meggytje & vlindertje85 8: Catje86 & Tessa8 & mamaria & hanneke78 & annie1979 & Milla Rose & Sjanienu1 9: Zeepbel83 & katjak79 10: Sammie88 & Pearl29 & bootsy & Angel83 & Puzzcat24 & Bos 11: Natjes & spriet & xxsuuzxx & cam & little angel 12: BrusjeVoorLynn & Natjuh026 & Lietje & Jutte & Toetje & MilkHd 13: kleintjevoorons & Josjo & Danif 14: indey & ellenk 15: Luukske & Helma30 & Jenna78 16: Desert & Knuf & nana33 & berenbotje 17: Sanneke & Joyce84 & Beebie82 & Nadinneke & Misschienmama 18: IlonaHokkeling & Maria79 19: Ivje & Moontje 20: melanietje 21: Christien86 22: 23: lautjuh85 24: 25: 26: Girl84 27: 28: 29: 30: Maia 31: Vera 105 passagiers voor de roze mini! 0 Zwanger, 0 Ongesteld, 0 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 0 Cyclus van slag, 0 Vlindertjes TESTMARATHON 6 december - Inkerbell 7 december - MyPrecious 10 december - Angel83 - Puzzcat24 12 december - Jutte Om de lijst te veranderen: Neem de meest recente lijst![/*:m:2xa65z2x] klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.[/*:m:2xa65z2x] Vul je informatie in.[/*:m:2xa65z2x] Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ IMG]http://i452.photobucket.com/albums/qq241/JedidJah/A.jpg[/IMG][/*:m:2xa65z2x] En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen [/*:m:2xa65z2x] [/quote] Ik heb nog geen idee hoe lang mijn cyclus is en heb em maar op 28 dagen gezet. Dat komt dan op 2 december! Ach... tis in ieder geval gezellig in de mini! p.s geen idee of ik de quote met lijst goed gedaan heb... sorry!
Brotherhood heel veel sterkte voor nu en voor de toekomst ontzettend veel geluk als je eens wilt kletsen ben je welkom natuurlijk
Passagierslijst NOD december 2008 1: JedidJah & Zinah & Saskia1982 & Natasja & irryproppy & goudappeltje & Sannie80 2: Sweepy & Nhene & Claudia2510 & Marty & SylviaM & Deebie & Elisabethje 3: SSV & bapsie & lieselke & Ny81 & MyPrecious & Miepie74 4: 5Mare5 & jesenmo & cjpt & Knippy & Lisannemiek & Tigerlady 5: Eleni & Miracles & inkerbell & love child & miranda28 & Stier11 & blackeyedgirl & Matroosje & Jazy & Alweer mama & Elegance 6: Lonny & Debbedebs & Isla & cruella & Mcellie 7: Milolove & Tania & Moosje25 & DrewB & BarbaBeer & Ninoshka & Daiquiri & Butterfly26 & Meggytje & vlindertje85 8: Catje86 & Tessa8 & mamaria & hanneke78 & annie1979 & Milla Rose & Sjanienu1 9: Zeepbel83 & katjak79 10: Sammie88 & Pearl29 & bootsy & Angel83 & Puzzcat24 & Bos 11: Natjes & spriet & xxsuuzxx & cam & little angel 12: BrusjeVoorLynn & Natjuh026 & Lietje & Jutte & Toetje & MilkHd 13: kleintjevoorons & Josjo & Danif 14: indey & ellenk 15: Luukske & Helma30 & Jenna78 16: Desert & Knuf & nana33 & berenbotje 17: Sanneke & Joyce84 & Beebie82 & Nadinneke & Misschienmama 18: IlonaHokkeling & Maria79 19: Ivje & Moontje 20: melanietje 21: Christien86 22: 23: lautjuh85 24: 25: 26: Girl84 27: 28: 29: 30: Maia 31: Vera 105 passagiers voor de roze mini! 0 Zwanger, 0 Ongesteld, 0 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 0 Cyclus van slag, 0 Vlindertjes TESTMARATHON 6 december - Inkerbell 7 december - MyPrecious 10 december - Angel83 - Puzzcat24 12 december - Jutte Om de lijst te veranderen: Neem de meest recente lijst![/*:m:2686kbng] klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.[/*:m:2686kbng] Vul je informatie in.[/*:m:2686kbng] Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ IMG]http://i452.photobucket.com/albums/qq241/JedidJah/A.jpg[/IMG][/*:m:2686kbng] En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen [/*:m:2686kbng] --------------------------------- lees nog eens goed de instructies onderaan door! dan lukt het de volgende keer!
Dames ik ga naar bed met een roze pyama Voel me eigen nog steeds beroerd dus ff lekker rusten. vriendlief idem dus lekker samen vroeg onder de wol tot morgen dan lees ik weer alles bij alvast truste voor jullie
@botherhood heel veel sterkte en ik hoop dat je de rust vind en als jullie er aan toe zijn snel mogen genieten van een mooie zwangerschap.... sorry heb de rest niet bijgelezen hoor is te veel... wilde ik een klacht achterlaten op de site van cb...zijn ze met onderhoud bezig op de site..... van het weekend nog maar een poging wagen dan.. heb nu al 3 mensen gehoord op het forum die ook een positieve test hadden met cb en met andere negatief (en allemaal resent....zouden er dan gewoon foute in de handel zijn ofzo)
Hey bos, ik hoop dat je jouw klacht snel kan indienen. dan voel jij je tenminste weer even gehoord! gaat het wel een beetje met jou nu? knippy, slaap lekker, hopelijk ben je snel beter!
Bleegh nu is mijn vriend ook ziek.... Zitten we samen in onze jogging broek friends te kijken hahaha Ohh Brotherhood... Sterkte meid... En bos ik ga zoiezo niet testen met zon CB meer als ik de iui in ben gegaan,stomme digitale dingen....
@5mara5: ik hem me erbij neergelegt nu en we ga er weer volop voor....we moeten door he anders komt er nooit een kleine....wil alleen nog even die klacht indienen....vind het niet kunnen... ben nu begonnen met ovu testen...hopen dat ik mijn ei er mee kan vinden omdat mijn cyclus nu toch wel wat van slag is.. @puzzycat: zeker stomme digitale dingen...heb ik daar al zoveel geld aan uitgegeven.. heb het misschien gemist maar weet je al wanneer je gaat beginnen? (sorry ben paar dagen niet geweest) oh en beterschap...