Brotherhood: Heel veel sterkte. Ik kan me goed voorstellen dat je een rustpauze neemt. Bos: Die site ligt er al een maand uit....Ik zou de anders maar bellen als ik jou was. Er staat een nummer op de verpakking. Ik wilde voor meer info op de site kijken, dat was al een maand geleden en de site ligt er nog steeds uit, heel erg slordig. Wij zijn vandaag naar de dierentuin geweest, echt heel lekker. Ff er tussenuit met z'n 2en. En ik hoop inderdaad dat we binnenkort met z'n drieen kunnen gaan. We hebben een mooi knuffeltje gekocht voor onze toekomstige beeb, hopend dat het snel zo mag zijn. Mijn man heeft het uitgezocht en vandaag betrapte ik hem erop dat hij een folder over wandelwagens en kamertjes aan het bekijken was. Hij is er echt mee bezig, en dat vind ik heel erg leuk.
leuk is dat hè. als je een dag hier op het forum bent dan kun je nog wel eens vergeten dat we het niet alleen doen nee maar ik geniet er ook echt enorm van als m'n man zegt: ik kijk er zo naar uit om een kind met jou te krijgen! Ik vind het nog leuker dan dat hij zegt dat hij van me houdt!
Hihi, mijn ventje is het complete huis al aan het verbouwen (maar blijft nog wel op : we moeten afwachten-stand staan ) Gister ineens; van het weekend gaan we de slaapkamer schilderen en het bed moet ook anders (anders past de wieg er niet bij?) Logeerkamer vast schilderen; Ho halt stop, dat doen we wel als het de kinderkamer gaat worden. (ga niet 2 keer alles eruit, schilderen, alles erin doen!) Maar verder is ie zoooooo lief. Baal alleen dat ie nu nog aan het werk is.....
Heej meiden kom even kijken hoe het hier is... Een aantal zieken...idd lekker de roze pyama aan en rust houden! Brotherhood, alle goeds voor jullie. Tis een behoorlijk emotionele tijd geweest. Even bijkomen, snap t wel, sterkte meid! Bos, ik geef je groot gelijk. Hoop dat ze er wat mee kunnen, zeker omdat je nu al meerdere verhalen gehoord hebt! Hier begint het klusseizoen ook weer, merk dat ik nu alweer slijm begin te krijgen. Dus kom maar op met dat eitje, wij zijn er klaar voor!
Ik vind het ook heel speciaal dat onze mannen er ook zo mee beig zijn. Leuk dat het bij jullie ook zo is. Mare: Leuke nieuwe avatar heb je. Ik moest even kijken, ben gewend mensen te herkennen aan hun plaatje en dan de tekst.
hee meiden, Even een vraagje. Ben in augustus gestopt met de pil. Daarvoor was ik altijd maar een dag of drie hooguit vier echt ongesteld. Nu ben ik al sinds zondag heeel erg ongesteld en in mn vorige cyclus was dat ook zo (maar daarvoor nog niet). Kennen jullie dit? Heeft het met het niet meer slikken vd pil te maken of zou het soms kunnen komen doordat er de vorige 2x wel een bevruchting was maar dat deze niet heeft doorgezet (hoop stiekem het 2e, want dan weet ik tenminste dat t eitje en zaadje elkaar kunnen vinden..) Beterschap voor alle zieken en veel klusplezier voor degene die aan de slag gaan!
Ja dat doe ik dus ok en daarom vond ik het eens tijd voor een avatar! dus nu kan je me ook snel herkennen ^^ @nana: ik denk toch wel dat het aan de pil ligt. daardoor gaat je lichaam het weer helemaal zelf doen en dus kan het ook een tijdje anders gaan dan je gewnd bent. maar misschien kan het andere ook dat zou ik zo niet weten.
Dank je meid! En ik moet eerst nog een onderzoekje ondergaan een hysterscopie om een zwelletje te onderzoeken En dat is op 3 dec Ik hoop dat we daarna overgaan op iui
@Mare: Ja, dacht ik zelf eigenlijk ook. Dat andere was ook meer wishful thinking. Het zou gewoon wel fijn zijn als je alvast een teken kon krijgen dat alles goed zit. Lijkt me zo zonde van de tijd om er pas over een jaar achter te komen dat er iets mis is en dat ik bijvoorbeeld geen goed slijm heb ofzo. Maar ja, ik moet waarschijnlijk gewoon niet zo zeuren en doorgaan klussen & wachten
geloof me ik weet er inmiddels alles van. ben in mei gestopt met de pil. en ja op gegeven moment hoop je dingen... nou ik vind het geen gezeur van je hoor, maar zeg dan toch liever eerlijk wat ik denk wat het is.
@sweepy: serieus joh...mmmm ik denk dat ik dan inderdaad maar moet bellen maar heb de verpaking al weg gegooid (wilde er niks meer van in huis hebben zo boos was ik) iemand nog een verpakking met gegevens voor mij in huis ? @Mijn mannetjes is er ook steeds meer mee bezig....in het begin (toen we net begonnen) niet zo hoor...hij moest er aan het idee wennen maar is er nu niet 100 maar 200 procent klaar voor....
puzzycat: spannend meid....ik duim voor je.. meiden ik ben weer weg....ik hoor mijn bed roepen.... truste allemaal
Ja, als je iets zo heeeel graag wilt is het makkelijk om je zorgen te gaan maken of van alles te hopen. Ben blij dat jullie het hier geen gezeur vinden! (denk eerlijk gezegd dat mn mannatje dat wel een beetje zou vinden . Laten we hopen dat we na deze maand allemaal niet meer hoeven te hopen! (tjonge, wat poetisch weer ).
- Bos, Ik zal het straks even opzoeken en het morgen even doorgeven ok? Ik ga ook naar eens. Weltrusten allemaal en tot morgen.
oke tof..thanks...wil je het dan ff per pb doen.....anders kan ik het vast niet meer terug vinden. ben namelijk heel slecht in onthouden welke pagina ik gebleven ben....ik probeer het elke keer weer en steeds heb ik het fout.... truste ben nu echt weg...
Ik ga zo denk ik ook me nestje induiken. Of tenminste gezellig met m'n man bank hangen. Ik ben best moe. hoop dat ik vannacht wat beter kan slapen. Had ik maar dit bed: slaap lekker allemaal
Duik zo ook maar mn bedje in. Alleen, want mn mannetje is er vannacht niet . Slaap lekker en droom maar mooie roze dromen allemaal!
Kom snel nog even iedereen een goeie nacht wensen. Ben net thuis van werken en heb ff bijgelezen. Bos: zal het ook ff zoeken, als ik iets vind, doe ik pb'tje! slaap lekker allemaal!