Nee, tnx, geen smoothie voor mij, lust niet zo graag smoothies en shakes. Wel vriendelijk bedankt voor het aanbod! Geef mij maar een roseetje (natuurlijk alcoholvrij...)
hhhmmmmm.....een hele rose morgen nog 10 dagen en ik kan testen. die dagen lijken niet voorbij te kruipen
Ook goedemorgen, ik ben vandaag ook weer present! Ik hoop dat ik het vandaag wat rustiger heb op mijn werk, dan kan ik vandaag wat actiever meebeppen!
-Bos, je hebt een pb Goedemorgen allemaal. Iedereen is nog rustig. Deebie ik ben het helemaal met je eens, de dagen schieten niet op op het moment.
moest even plaatje wijzigen hihi. Ben vandaag thuis. Moet nog zooooooooooooooveel doen. Maar helemaal nergens zin in...
Goeiemorgen meiden Ik heb wel zin in een kopje thee! Heb vannochtend heerlijk uitgeslapen, vannact druk aan de klus geweest Dan is de energie snel op Wat een weer zeg! bah bah bah ik baal me kapot en mijn pup heeft geen zin om naar buiten.... Vanmiddag ga ik weer ovutest doen! Ben benieuwd of deze nu positief is...i hope so! Had gisteravond nog getest en deze werd al donkerder maar nog niet positief! We klussen vrolijk door en met dit weer vind ik het geen probleem om effe onder de wol te kruipen! Meiden suc6 allemaal...... groetjes ink....
ik ben ook al zo lui. ik zit nu jou koffie op te drinken lekker warm voor de kachel met mijn laptoppie op mijn schootje. wat wil je nog meer? nou dat weet ik wel hoor :-D
Goede morgen, ik moet nu naar de winkel en het wordt ineens zo donker buiten. maar ik heb alweer blaasontsteking en het doet zo'n pijn maar ik heb geen water in huis (krijg buikpijn van kraanwater) dus moet ik echt spa gaan kopen
oh, lijkt me heerlijk om nu saampjes onder de wol te kruipen.... Ik heb een werkplek naast het raam en ik heb het idee dat dat raam zo naar binnen komt gewaaid!
Goeiesmorgens! Nou, volgens mijn banner moet het vandaag gaan gebeuren (wat kijkt dat zaadje trouwens kwaad :x )..., dus net een testje er tegen aan gegooid. Een miniem streepje te zien... Wat moet je daar nou weer mee he?! AAAAAAAAAAAAARRRRRRRRGGGGH!