Tja en weet je wat het tegenstrijdige is? Ik kan niet wachten om te testen en een tweede streep te zien, maar ik weet ook dat ik best even zou schrikken... raar he... 8-[ Nouja... voorlopig moeten we eerst wachten! Daarbij heb ik ook nog geen enke idee van mijn cyclus, of ik wel een eisprong heb.... Heb mezelf nu al 2 keer bij de zwangerschapstesen vandaan moeten plukken haha... totaal niet realistisch! Maar stiekum toch wel leuk...
Ik hoop ook elke maand weer op een 2de streep maar helaas zit nu in ronde 4 en nog geen 2de streep gehad Wel test ik elke maand voor mijn NOD hoop dus dat ik het deze maand vol hou
tja, ik kan ook nooit wachten. Heb de laatste ronde 2 keer tevergeefs getest (de 2e x zelfs toen ik al een vermoedde had dat ik ongi ging worden, weet ook niet waarom ik het deed ](*,) ). Die rotdingen zijn ook best duur. Moet je eens denken aan wat je met het geld kunt doen als je ze niet koopt!
Heb er nu nog een paar in de la liggen, die ik de vorige ronde al had gekocht , maar hierna bestel ik ze ook gewoon! (en ga ik het niet meer zo vaak doen..)
Ontzettend stom he waarom doen we dat toch steeds Het nadeel hier is ook dat ik van matcare de ovu testen heb dus dan bestel ik een pakket met 10 ovutesten en daar krijg je dan ook 2 zwangerschaps testen bij dus ik heb er hier een aantal op voorraad zeg maar had er namelijk ook nog 2 van kruidvat 2 voor 5 euro ben dus zeker bang dat ik weer voor me NOD ga testen heb ze toch nog liggen aaaagggggh
haha, eigenlijk zou je ze gewoon aan je vriend/man moeten geven en moeten zeggen dat hij ze NIET aan je mag geven tot na je NOD! Misschien doe ik dat eind deze poging wel..
Ach maakt bij mij niet uit hoor of ik ze heb liggen of niet. Stond vanmiddag weer bij Kruitvat! Heb me gelukkig kunnen beheersen anders ben ik voor mn NOD al blut aan testen! Waar kun je ze goedkoop bestellen dan? Ben hier nog absoluut een groentje in....
Hoi dames, flink gekwetterd! fiew, heel wat moeten bijlezen! De krampen in men buik zijn opnieuw van de partij. Echt zo steekjes in mijn lies soms, en is serieus vervelend als je aan het auto rijden bent! Ik hoop echt niet dat ik ziek word... Ivm ventjes en bier: de mijne drinkt nooit alcohol, dus daar heb ik echt wel geluk mee! Probleem is dat ik wel eens een donker biertje lust, maar mits hij nu met zijn knie vastzit, moet ik rijden en kan ik dus niks drinken de komende 4 weken (is mss ook wel mooi meegenomen nu niet dat ik me ladderzat drink hoor! eentje of twee...) Knippy: fijn om te lezen dat je je weer heel wat beter voelt! Mare: straks dubbel en dik genieten meid!
Elizabethje: ja ik heb ze via matcare de button om naar hun link te komen staat links Heb nu de goedkope dipsticks lieselke wat vervelend die steekjes hopelijk is het snel over gelukkig voel ik me weer wat beter ja thanks voor je medeleven
Wat vervelend zeg, hoop ook voor je dat je niet ziek wordt! Een bokbiertje( of ander biertje) gaat er trw bij mij ook wel in hoor . Alleen nu alleen in de eerste week van mn cyclus . Ga nu maar even naar AH wat te ten voor vnvnd halen, voordat t weer gaat regenen...
Hallo Ben ik weer even... Mijn manneke belde net dat ie niet gaat nazitten Scheelt weer idd met alcohol! Zojuist op toilet ontzetten veel draderige slijmen geconstateerd dus denk toch echt dat mijn ei gaat springen iig dit weekend! Ben bang dat ik de vorige keer te snel ben gestopt met het regelmatig klussen.... Moet toegeven n.a.v het alcohol verhaa dat ik mijn beerenburg erg moet missen. Mag altijd gezellig drinken met vrienden enzo. gelukkig heb ik nu een goede smoes omdat ik momenteel ziekelijk ben en dan z.g.n antibiotica gebruik. Kuur is net afgelopen Gooi rond 20u er nog een testje tegenaan (ovu) groetjes ink....
inkerbell spannend ff laten weten hoe de test is he lieselke klopt is het forum ook voor heerlijk zo onderelkaar vind ik Wij gaan vanavond wel ff naar me zwager heeft de pc kapot en moet vriendlief maken kom nog wel ff online na die tijd dus kan straks ff duren voor ik er weer ben tot we weg gaan ben ik er natuurlijk nog hahaha
Hee, hier ook pizza! Vanavond vergadering van de sportclub, dat wordt weer lang doorhalen... En heb mijn ei dit weekend denk ik, dus ik weet niet of het dan verstandig is om te drinken... Ik weet ook niet zo goed hoe ik het aan mijn vriendje kan vragen, want die heeft het totaal nog niet over de babies en zwangerschap en zo... Hij ziet mij wel testen en zo, en dan zucht hij een keer en dat is het. Hij is denk ik ook bang dat het niet zal gaan lukken... Moeilijk hoor
Wij gaan gezellig pintje (spa) pakken! Ben wel blij dat het weekend is, effe de week van men schouders afzetten. Komen op school nog drukke weken aan met de examens... *slikt even als ze zich herinnert dat ze nog 2 examens moet opstellen tegen maandag! Had gedacht een relaxed weekend te hebben...*
)Hallo dames, Zo alles weer even bijgelezen ! Wat drank betreft: mijn vriend lief dronk voor hij mij leerde kennen ELKE avond te veel biertjes. Gelukkig heb ik hem zo ver kunnen krijgen dat hij het nu alleen nog beperkt tot het weekend. Vrijdagmiddag is altijd bier op het werk, ik ben wel al zo lief dat ik hem ga ophalen (als hij ooit nog eens zijn werk af gaat krijgen ) Ik ga hem komende week ergens vragen of hij volgend weekend erg rustig aan wil doen, zodat zijn zwemmertjes de weg goed kunnen vinden en niet verdwalen!