*bos rent naar nadinneke en geeft haar een stevige knuffel* tuurlijk geloven we je meid.......het is echt verschrikkelijk....ik hoop dat jullie even de rust krijgen die jullie zo hard verdienen....dit is niemand gegunt zo... heb sintgedicht af voor vriendlief.....vind hem best aardig gelukt al zeg ik het zelf
meiden ik hou het weer voor gezien vanavond! ik stuiter zowat om.hihihi... Knuffss en tot morgen misschien!
Nadinneke: Heel veel sterkte, ik vind het heel erg voor jullie. Vind het toch wel een leuk en lief idee als mijn mannetje op die dag geen biertje drinkt. Om zo aan te geven dat hij er ook mee bezig is. Ik zit vandaag op dag 20 van mijn 30 dagen cyclus. En ik vraag me af of ik nog steeds het beste kan blijven klussen. De laatste keer was 2 dagen geleden. Wil gewoon graag op de juiste dag hebben geklust. Volgens mij heb ik wel al een paar dagen geleden mijn ei gehad.
zo weer alles bijgelezen. @nadinneke: heel vervelend meid en ik sluit me bij de rest aan. Laat je lekker troosten door je man en neem de tijd om het te verwerken! Mijn man is nu al thuis! Maar nu moet ik nog wat doe achter de computer. dat had ik vanmiddag opgeschoven omdat ik dacht dat hij pas laat zou zijn. hmmmzzz ik spreek jullie morgen weer! slaapse
Oh wat nou weer gebeurd is! mijn man was met z'n beste vriend naar de sauna, maar wij hadden afgesproken nog niemand van onze kinderwens te vertellen. komt ie terug. ik heb het tegen hem gezegd! WAT? Al die tijd dat ik een vriendin nodig had om te praten, was het nee we houden het nog geheim bla bla. nou vertelt hij het gewoon zonder te overleggen
@5mare5 En wat voor excuus had hij om het nu wel te vertellen? @sweepy: thanks trouwens voor je pb... ik laat het wel weten als ik gebeld heb...
Tjee meiss wat balen zeg! Maar effe goed praten met elkaar! Iedereen alvast truste ga nu nog effe the descent kijken op net 5! Wie van enge films houd, deze is aan te raden
ja hij kon het niet meer voor zich houden. ja ik weet wel dat hij dat moeilijk kan en zeker omdat hij er zo blij mee is, maar ik vond het niet echt lief. hij kan leuke geheimpjes nooit voor zich houden. Zo heeft hij een keer tegen mij gezegd: aanstaand weekend heb ik een surprise party voor jou georganiseerd. Mannen!
@inkerbell: oeh the descent leuke film. ik ga me man pesten en die kijken. (kan hij niet tegen!) hij heeft het wel verdient
Hahaha mannen soms! Af en toe zou je ze...maar ik kan wel ontzettend om ze lachen..vind het ergens ook wel schattig vind je niet Mare? Maar pest m maar terug met die film hoor, heeft ie verdiend! Hahahaha Ik ga me bedje in..slaap lekker allemaal!
nadinneke heel veel sterkte de komende tijd. mare wat een flapdrol en jij mag niks zeggen owww mannen soms wil je ze echt wat aan doen
Passagierslijst NOD december 2008 1: JedidJah & Zinah & Saskia1982 & Natasja & irryproppy & goudappeltje & Sannie80 2: Sweepy & Nhene & Claudia2510 & Marty & SylviaM & Deebie & Elisabethje 3: SSV & bapsie & lieselke & Ny81 & MyPrecious & Miepie74 & Angelea 4: 5Mare5 & jesenmo & cjpt & Knippy & Lisannemiek & Tigerlady 5: Eleni & Miracles & inkerbell & love child & miranda28 & Stier11 & blackeyedgirl & Matroosje & Jazy & Alweer mama & Elegance & Gepke1979 6: Lonny & Debbedebs & Isla & cruella & Mcellie 7: Milolove & Tania & Moosje25 & DrewB & BarbaBeer & Ninoshka & Daiquiri & Butterfly26 & Meggytje & vlindertje85 8: Catje86 & Tessa8 & mamaria & hanneke78 & annie1979 & Milla Rose & Sjanienu1 & Annie1979 9: Zeepbel83 & katjak79 & Yihaaa 10: Sammie88 & Pearl29 & bootsy & Angel83 & Puzzcat24 & Bos 11: Natjes & spriet & xxsuuzxx & cam & little angel 12: BrusjeVoorLynn & Natjuh026 & Lietje & Jutte & Toetje & MilkHd 13: kleintjevoorons & Josjo & Danif 14: indey & ellenk 15: Luukske & Helma30 & Jenna78 16: Desert & Knuf & nana33 & berenbotje & Alies05 17: Sanneke & Joyce84 & Beebie82 & Nadinneke & Misschienmama & Jammie 18: IlonaHokkeling & Maria79 19: Ivje & Moontje & Emma21 20: melanietje 21: Christien86 22: 23: lautjuh85 24: 25: 26: Girl84 27: 28: 29: 30: Maia 31: Vera 112 passagiers voor de roze mini! 0 Zwanger, 0 Ongesteld, 0 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 0 Cyclus van slag, 0 Vlindertjes TESTMARATHON 6 december - Inkerbell 7 december - MyPrecious 10 december - Angel83 - Puzzcat24 12 december - Jutte Om de lijst te veranderen: Neem de meest recente lijst![/*:m:1m4uoj3j] klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.[/*:m:1m4uoj3j] Vul je informatie in.[/*:m:1m4uoj3j] Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ IMG]http://i452.photobucket.com/albums/qq241/JedidJah/A.jpg[/IMG][/*:m:1m4uoj3j] En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen [/*:m:1m4uoj3j] ************************ Goede morgen en welkom annie en gepke!
Ik trek even m'n handschoenen aan want het heeft gesneeuwd! Ik hou van sneeuw, nou begint mijn lievelingsseizoen pas echt! *isvoorheteerstsindsdagenechtblij*
goede morgen dames Geeeuuuuwww...... Zo ben net wakker. Is ook niks voor mij om zo laat wakker te zijn. Meestal is mijn zoon al heel actief rond deze tijd. Maar die ligt relax met zijn DSje op zijn bed te spelen. Gisteren hebben we weer geklust, dus ik denk wel dat het voldoende is. En anders voor de zekerheid vanaaf nog een keertje :-s Nu ik zo zit, voel ik nog wel lichte steekjes rechtsonder in mijn buik. :-k Toch nog maar ff doorklussen. Hier alles goed dames? knuff
Hey dames! Ik kom me melden in de mooie mini! Mijn NOD is 29 dec, uitgaande van een cyclus van 37 dagen. Normaal was deze altijd stipt 35 en nu sinds we aan het klussen zijn, in een keer langer, erg vervelend! Zo kan ik me dus ook nooit meer aanmelden bij de aug mama's