NOD december 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door Maidin, 21 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    ik wil ovu testen bestellen maar heb geen idee hoeveel ik er nodig heb.....
    kan kiezen tussen 6, 12, 24 of nog meer.....
    wat doen jullie altijd. ik wil wel optijd gaan testen want mijn kortste cyclus is 28 .......

advies please...

2. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    heeft iemand een tip hoe je je tranen kan verdringen?

zit hier met tranen in mijn ogen en als vriendlief maar bezorgt naar me kijkt begin ik weer bijna te huilen....stomme tranen blijf weg

3. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Waarom je tranen verdringen, laat lekker lopen.

Geen idee, ik zou er 12 bestellen of zo.

4. Ny81

Ny81 Lid

5 sep 2006
    80
    0
    0
    Hmmm niet veel verstand van ovu. testen. Zou er gewoon 6 of 12 doen. 24 lijkt me zo veel.

Succes in ieder geval en die tranen, gewoon laten gaan. Soms heb je dat gewoon. Geeft toch niets?

5. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    doe toch maar 24 denk ik kan ik op tijd beginnen want cyclus is van slag. wil er niet te kort hebben...
    en die tranen wil ik zo ver mogelijk weg hebben want krijg over 3 kwartier visite en daarna moeten we door op kraamvisite en wil niet met een huilhoofd hier weg en al helemaal niet gaan huilen als ik die kleine zie....normaal laat ik ze wel gaan hoor.....maar komt nu zo slecht uit....

6. Ny81

Ny81 Lid

5 sep 2006
    80
    0
    0
    Goed plan om 24 te doen als je cyclus in de war is. Je moet altijd doen wat je gevoel je ingeeft.

enne kan me voorstellen dat jij je tranen in bedwang wilt houden als er visite komt en je ook nog op kraamvisite moet. Maar soms kan het helpen even te huilen, dan houdt het misschien daarna op.

In ieder geval succes komt goed met je. Even je hoofd op andere gedachten.....

Hoor het wel weer.

7. Ny81

Ny81 Lid

5 sep 2006
    80
    0
    0
    Kan me goed voorstellen dat t slecht uitkomt. Maar dan kom je hier je hart maar luchten. Wil goed werken!

8. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    had net ook al even gehuild toen vriendlief thuis kwam....maar daarna zaten ze nog hoog...ze zijn nu al wel weer gezakt....thanks jullie zijn schatjes...

9. bootsy

bootsy Bekend lid

21 sep 2008
    883
    0
    0
    Dikke knuf bos!

10. Miss Mommy

Miss Mommy Niet meer actief

Ik wil even laten weten dat ik vandaag een vmk heb gehad... :cry:

Het heeft helaas niet zo mogen zijn...

Heb vanmiddag contact gehad met het ziekenhuis, heb morgen een afspraak met mn fert. arts

Zal morgen even kijken wanneer mijn nieuwe NOD zal zijn.

Een verdrietige Miracles

11. bootsy

bootsy Bekend lid

21 sep 2008
    883
    0
    0
    wat erg zeg Miracles....

Dikke knuf

12. Pearl29

Pearl29 Fanatiek lid

28 mei 2007
    1.031
    0
    0
    Jeetje Miracles. Dat is niet leuk. Heel veel sterkte gewenst.

Knuff Pearl

13. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    Oh wat erg miracles. Ik wens jullie veel sterkte en hoop dat jullie veel troost in elkaar kunnen vinden!

14. Girl84

Girl84 Lid

10 jul 2008
    97
    0
    0
    een dikke knuffel voor miracles

15. Girl84

Girl84 Lid

10 jul 2008
    97
    0
    0
    Om mijn hoofd van het hele zwanger worden af te houden (voor zover dat mogelijk is) heb ik mezelf voorgenomen om veel te gaan sporten en kijken of ik mezelf nog wat strakker kan trainen voordat een buikje mij gegund is. Ik denk dat mezelf bezig houden de enige optie is om weer 8 weken af te wachten want wachten duurt lang zoals jullie weten. Heb ook besloten om niet eerder te testen als op 7 weken.
    PFFFFFFFFF t zal moeilijk worden maar zolang ik druk ben moet het goed gaan :) En als het moeilijk wordt vraag ik jullie wel om steun ;)

16. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    We zullen ons best doen om jou dan te steunen!
    Sporten klinkt goed, het enige probleem is dat ik eigenlijk best wel druk met school ben en daarin afleiding zou moeten zoeken, maar dat is best wel saai dus dat lukt niet.

En niet teveel trainen hè! Bij een vriendin van mij had de baby nog amper plaats omdat haar buikspieren te strak waren :p

17. Mecha

Mecha Niet meer actief

hoi hier ook eentje met de vreet hormonen.. jeetje heb gister gewoon alleen maar snaai gekocht heb ik anders nooit last van maar jeetje ik had tuc en ik had chocolade koekjes en ik had ben en jerry ijs.. mhhh nu moet ik me ook maar weer aanmelden bij de sportschool haha om me buikkie weer strak te krijgen haha
    nja laatste dagje nod voor mij .. dan gaan we een hele spannende ronde in met echo onderzoeken ielllll

18. Pearl29

Pearl29 Fanatiek lid

28 mei 2007
    1.031
    0
    0
    ik wil eigenlijk ook weer gaan sporten, maar ik hou het nooit lang vol. Ook omdat ik alleen ben als ik ga sporten dus heb dan niemand om af en toe een schop onder m'n kont te geven. Dus ga ik maar niet sporten.

19. lonny

lonny Fanatiek lid

9 aug 2008
    1.117
    0
    0
    hoi meiden

ik kom me hier melden! Hebben jullie nog een plaatsje vrij voor mij in de mini?

20. lonny

lonny Fanatiek lid

9 aug 2008
    1.117
    0
    0
    Passagierslijst NOD december 2008

1: JedidJah & Zinah & Saskia1982 & Natasja
    2: Sweepy
    3: SSV & bapsie
    4: 5Mare5 & jesenmo
    5: Eleni
    6: Lonny
    7: Milolove & Tania
    8:
    9: Zeepbel83
    10: Sammie88 & Pearl29 & bootsy & bos
    11: Natjes
    12: BrusjeVoorLynn & Natjuh026
    13:
    14:
    15:
    16:
    17:
    18:
    19:
    20:
    21:
    22:
    23:lautjuh85
    24:
    25:
    26: Girl84
    27:
    28:
    29:
    30:
    31:

TESTMARATHON

22 passagiers voor de roze mini!

0 Zwanger, 0 Ongesteld, 0 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 0 Cyclus van slag, 0 Miskraam

Om de lijst te veranderen:

• klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.[/*:m:3au416jq]
    • Vul je informatie in.[/*:m:3au416jq]
    • Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties):[ IMG]http://i452.photobucket.com/albums/qq241/JedidJah/A.jpg[/IMG][/*:m:3au416jq]
    • En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen [/*:m:3au416jq]

hoi meiden ik sta op 6 dec.
    Hopen dat de feestdagen ons geluk brengt

Succes allemaal!

Deel Deze Pagina