ooo ik zie dat ik nog niet op het lijstje bij de minitour sta wie wil mij er alsnog bij zetten op 15 december? Lees zo af en toe mee en typ hier en daar iets maar meerijden in de mini doe ik erg graag mag ik dus instappen?
Bedoel je na t klussen? Ik blijf altijd een half uurtje liggen en ga daarna gewoon naar de wc hoor. In die tijd zijn de zwemmertjes toch wel al op zoek naar t eitje Ik merk trouwens ook, dat als ik echt in mn vruchtbare dagen zit, er dan bijna nix meer uitloopt!
Whahah die emo heb ik ook! Ik stuurde die naar mijn broer en hij wist niet meer waar hij het zoeken moest whaaha
Ja, willen jullie allemaal aan de borstvoeding als het zover is? Ik zou t wel willen denk ik, mocht het allemaal lukken natuurlijk!
Echt wel. het is zo belangrijk voor de gezondheid en voor de binding met je kind. maar je moet er ook niet erg op gefocust zijn. ik bedoel als het niet lukt dan lukt het niet. het kan namelijk ook veel stres opleveren. Maar als het kan, heel graag
Passagierslijst NOD december 2008 1: JedidJah & Zinah & Saskia1982 & Natasja & irryproppy & goudappeltje & Sannie80 2: Sweepy & Nhene & Claudia2510 & Marty & SylviaM & Deebie & Elisabethje 3: SSV & bapsie & lieselke & Ny81 & MyPrecious & Miepie74 & Angelea 4: 5Mare5 & jesenmo & cjpt & Knippy & Lisannemiek & Tigerlady 5: Eleni & Miracles & inkerbell & love child & miranda28 & Stier11 & blackeyedgirl & Matroosje & Jazy & Alweer mama & Elegance & Gepke1979 & Sammie88 6: Lonny & Debbedebs & Isla & cruella & Mcellie 7: Milolove & Tania & Moosje25 & DrewB & BarbaBeer & Ninoshka & Daiquiri & Butterfly26 & Meggytje & vlindertje85 & Happyme 8: Catje86 & Tessa8 & mamaria & hanneke78 & annie1979 & Milla Rose & Sjanienu1 & Annie1979 9: Zeepbel83 & katjak79 & Yihaaa 10: Pearl29 & bootsy & Angel83 & Puzzcat24 & Bos & Muis82 11: Natjes & spriet & xxsuuzxx & cam & little angel 12: BrusjeVoorLynn & Natjuh026 & Lietje & Jutte & Toetje & MilkHd 13: kleintjevoorons & Josjo & Danif 14: indey & ellenk 15: Luukske & Helma30 & Jenna78 & rm1 16: Desert & Knuf & nana33 & berenbotje & Alies05 17: Sanneke & Joyce84 & Beebie82 & Nadinneke & Misschienmama & Jammie 18: IlonaHokkeling & Maria79 19: Ivje & Moontje & Emma21 20: melanietje 21: Christien86 22: Loesje84 23: lautjuh85 24: 25: 26: Girl84 27: 28: 29: robertha 30: Maia 31: Vera 116 passagiers voor de roze mini! 0 Zwanger, 0 Ongesteld, 0 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 0 Cyclus van slag, 0 Vlindertjes TESTMARATHON 6 december - Inkerbell 7 december - MyPrecious 10 december - Angel83 - Puzzcat24 12 december - Jutte Om de lijst te veranderen: Neem de meest recente lijst![/*:meb8xv9z] klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.[/*:meb8xv9z] Vul je informatie in.[/*:meb8xv9z] Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ IMG]http://i452.photobucket.com/albums/qq241/JedidJah/A.jpg[/IMG][/*:meb8xv9z] En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen [/*:meb8xv9z] Ik meld me hier ook. Was al een tijdje geregistreerd maar nooit echt veel gepost. Wij zijn inmiddels 16 maanden bezig en heb wel al enige onderzoeken bij de gyneacoloog gehad en de zwemmers van mijn man zijn getest, maar er is niets afwijkends geconstateerd. Ik ben wel te zwaar dus ben doorverwezen naar de dietiste. Ben sinds augustus nu bijna 20 kg. afgevallen en mijn cyclus is nu ook netjes met elke maand een eisprong (dat was dus niet het geval voordat ik was afgevallen). Ik ga lekker door met afvallen en hoop ondertussen zwanger te worden van ons eerste kindje. Ik ben net 34 jaar geworden en ben getrouwd. Hoop hier met jullie allemaal te hopen op een mooi wondertje. Heb als het goed is vandaag mijn eisprong (maar voel 'm niet echt, al merk ik wel dat het zo rond deze dagen moet zijn) dus nu is het afwachten.
@happyme, welkom, het is gezellig roze hier! Enne wat knap dat je 20 kilo ben afgevallen, respect hoor!
Dank je! Het klinkt raar, maar ik vind het helemaal niet moeilijk. Blijkt dat ik 'insuline resistent' ben/was, wat betekent dat mijn de suikers niet opgenomen werden door mijn spieren en deze direct in vet werden omgezet door mijn alvleesklier. Ik eet dus nu nauwelijks koolhydraten (=suikers) dus geen aardappelen, rijst, pasta, brood etc. en het gaat geweldig. Het is dus net of we net begonnen zijn met zwanger worden omdat ik nu pas sinds oktober een eisprong heb. Vraagje: wat is 'testmarathon'? misschien had ik moeten teruglezen, maar kon het niet vinden.
@happyme, welkom! een testmarathon houdt in, dat de meiden die zich daarvoor op hebben gegeven, op dezelfde dag, dus samen gaan testen! veel kletsplezier hier op t forum!
Misschien stom hoor, k ben niet zo thuis in het dieten, heb eerder wat ondergewicht, maar..wat blijft er dan nog over wat je wel mag eten? Rijst enzo? Testmarathon is dat de meiden afspreekt op een dag te testen en niet van te voren, zoiets tenminste hahaha
Bv mag bij mij niet,medicijnen En een normale bevalling mag ik ook niet,fistels... Ach als ik maar een gezonde beebke in mijn armen mag houden
Nee rijst ook niet maar genoeg hoor. Ik eet 2 stuks fruit (ook suikers maar wel noodzakelijk voor de vitamine) verder zuivel (melk, yoghurt, kwark, kaas etc), vlees, groentes, ei, boter, kruiden. En 's ochtends en 's middag mag ik wel een bruine boterham met hartig beleg inmiddels. 's avonds neem ik ik meestal veel groente met vlees.
Hoop natuurlijk wel dat ik BV kan geven, maar als het niet kan dan kan een beeb volgens mij ook prima groot worden met de fles. Mijn moeder kon ook geen bv geven en ik heb er niets aan over gehouden Dus we zien wel, eerst maar eens een beebje...
Ik heb een half jaar bv gegeven. Had ook de instelling van we zien het wel en als het lukt is het mooi. Ik vond het wel heel mooi en een heel natuurlijk iets maar was ook wel blij dat ik de 6 maanden vol had gemaakt en over ben gegaan op de fles. Vooral het kolven op het werk vond ik lastig. Dus bij het volgende kindje zou ik het weer proberen. Kom net thuis uit mn werk. Ligt ventje al op bed. Lekker gezellig...
Ik wil ook graag BV gaan geven, als t lukt natuurlijk! Ik heb op de kraamafdeling gewerkt en vond het t mooiste wat er is. en natuurlijk ook nog goed voor het afweermechanisme voor het beebje, zeker omdat ik veel allergieeen en astma heb.
Passagierslijst NOD december 2008 1: JedidJah & Zinah & Saskia1982 & Natasja & irryproppy & goudappeltje & Sannie80 2: Sweepy & Nhene & Claudia2510 & Marty & SylviaM & Deebie & Elisabethje 3: SSV & bapsie & lieselke & Ny81 & MyPrecious & Miepie74 & Angelea 4: 5Mare5 & jesenmo & cjpt & Knippy & Lisannemiek & Tigerlady 5: Eleni & Miracles & inkerbell & love child & miranda28 & Stier11 & blackeyedgirl & Matroosje & Jazy & Alweer mama & Elegance & Gepke1979 & Sammie88 6: Lonny & Debbedebs & Isla & cruella & Mcellie 7: Milolove & Tania & Moosje25 & DrewB & BarbaBeer & Ninoshka & Daiquiri & Butterfly26 & Meggytje & vlindertje85 & Happyme 8: Catje86 & Tessa8 & mamaria & hanneke78 & annie1979 & Milla Rose & Sjanienu1 & Annie1979 9: Zeepbel83 & katjak79 & Yihaaa 10: Pearl29 & bootsy & Angel83 & Puzzcat24 & Bos & Muis82 11: Natjes & spriet & xxsuuzxx & cam & little angel 12: BrusjeVoorLynn & Natjuh026 & Lietje & Jutte & Toetje & MilkHd 13: kleintjevoorons & Josjo & Danif 14: indey & ellenk 15: Luukske & Helma30 & Jenna78 & rm1 16: Desert & Knuf & nana33 & berenbotje & Alies05 17: Sanneke & Joyce84 & Beebie82 & Nadinneke & Misschienmama & Jammie 18: IlonaHokkeling & Maria79 19: Ivje & Moontje & Emma21 20: melanietje & Kita29 21: Christien86 22: Loesje84 23: lautjuh85 24: 25: 26: Girl84 27: 28: 29: robertha 30: Maia 31: Vera 117 passagiers voor de roze mini! 0 Zwanger, 0 Ongesteld, 0 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 0 Cyclus van slag, 0 Vlindertjes TESTMARATHON 6 december - Inkerbell 7 december - MyPrecious 10 december - Angel83 - Puzzcat24 12 december - Jutte Om de lijst te veranderen: Neem de meest recente lijst![/*:m:2kmk57vn] klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.[/*:m:2kmk57vn] Vul je informatie in.[/*:m:2kmk57vn] Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ IMG]http://i452.photobucket.com/albums/qq241/JedidJah/A.jpg[/IMG][/*:m:2kmk57vn] En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen [/*:m:2kmk57vn] Hey mEIden, Ik kom jullie ook weer vergezellen.. Maar niet van harte... Ik dacht n.l. weer in de zevende hemel te zijn ( check album... P.S. niet voor de kippige onder ons ) Maar de zijn er weer
Goedemorgen, welkom kita. jammer dat je toch naar onze mooie mini moest. wat is het hier rustig zeg? is iedereen aan het genieten van de sneeuw ofzo? goed ik ga nu naar de kerk en dan sporten en dan kijk ik wel of jullie vandaag wat meer kletsen.
bv ik weet nog niet of ik dat ga doen als het zo ver is vind het namelijk ook leuk dat een ander eens de fles kan geven. moet er dus nog goed overnadenken kita29 toch welkom hier en ik zie niet echt iets op die test ben misschien te kippig zo vroeg