NOD december 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door Maidin, 21 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kita29

Kita29 Niet meer actief

Thx!

Knippy, die foto's zijn wat te dichtbij genomen. Streepjes zijn in het echt duidelijk zichtbaar... Vandaar dat ik al zei niet voor de kippige onder ons :)
    Vandaag getest, was al iets lichter :(

2. Happyme

Happyme Actief lid

6 mei 2008
    375
    0
    0
    Balen Kita, foto's zijn wat wazig dus waarschijnlijk daarom niet goed te zien, maar als je het zelf gezien heb, is het natuurlijk een domper als toch de duivels komen. Lees hier nog niet zovaak mee, maar als je dat vaker hebt (positieve test en toch ongesteld) zou je eens naar de HA kunnen gaan.

BV heb ik nog niet echt over nagedacht, eerst maar eens een 2e streepje, dan een voorspoedige zwangerschap en dan zien we wel (al lijkt het me lastig combineren met mijn baan, maar misschien de eerste maanden als het lukt).

Oh, ik had vanmorgen een licht streepje op de ovu-test, dus hij is iets later dan vorige maand, maar hij zit er aan te komen. Ook duidelijke te zien aan het sl**m. Vind het altijd lastig om te beslissen om toch nog 1 dag te wachten met klussen (om beter zaadjes te hebben) of toch vandaag weer (gisteren ook geklust) om zeker te zijn dat je het ei niet mist... dilemma....

3. Kita29

Kita29 Niet meer actief

Hoi,

Nou dat staat morgen ook zeker op de agenda, een bezoekje ad HA brengen. Hij is op de hoogte van geschiedenis. Wil nu ook wel weten waar ik aan toe ben :(

En dat dilemma is hier ook bekend :) ( tot grote blijdschap van mijn vriend... )

4. lonny

lonny Fanatiek lid

9 aug 2008
    1.117
    0
    0
    Goeie morgen dames!

Laat ik eerst even beginnen met de nieuwe dames hier.

WELKOM Meiden! Succes deze ronde! :thumup:

Voor alle dames hier: Hoe gaat het met jullie :(:

En ik heb een vraagje:
    1 dag voor mijn positieve ovu test hebben we geklust, de dag van de posi ovutest, dag 14 dus niet. Dag 15 en 16 weer wel. Maar dag 17 niet.
    Ik weet dus niet of mijn ei is gesprongen, want ik heb nog steeds last onderin mijn buik en bovenbenen. en of we dag 17 dus wel hadden moeten klussen. Sorry dat ik zo onzeker ben meiden. Maar soms weet ik het ook niet meer.

Wat denken jullie? Maak ik nog kans?

Even voor de duidelijkheid een schemaatje:

dag 13 wel
    14 niet (wel posi uvutest)
    15 wel
    16 wel
    17 niet (gister)

Ik hoop dat ik het een beetje goed heb uitgelegt.

Meiden allemaal succes!

knuffss

;)

5. lonny

lonny Fanatiek lid

9 aug 2008
    1.117
    0
    0
    Zeg ik net nog goeie morgen
    het is alweer middag. :oops:

6. Happyme

Happyme Actief lid

6 mei 2008
    375
    0
    0
    hey lonny,

Het lijkt me dat je goed geklust hebt hoor. Je ei is zo'n 12 uur 'goed' en de zaadjes wel 3 dagen. Dus als je ei op dag 14 er was zijn de zaadjes van dag 13 nog levend (als alles met de zaadjes in orde is natuurlijk....) en als je eisprong op de dagen later komt heb je ook gemeenschap gehad. Zelfs op dag 17 heb je nog zaadjes van dag 16 dus alle kans dat je zwanger bent.

Sorry voor het plastische verhaal :( ;)

7. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    hoelang moet je lf zijn dan.....? kun je er iets meer over vetellen want ben nu begonnen met ovutesten en wil alles bijhouden

8. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    5mare5; balen zeg van je fiets....mag je best even boos of verdrietig over zijn hoor

misslilly: wij klussen altijd voor het slapen gaan dus ik voor het slapen plassen en daarna pas de volgende ochtend weer...

happyme: welkom

lonny: denk wel dat je goed geklust heb hoor..

ik had gister ook een vette streep op mijn ovutest maar geen idee hoe die vanavond is....is eerste ronde he dus weet niet wat ik kan verwachten...(of hij nog vetter kan bijv. of dat dit het is?) ik wacht af...

we hebben in ieder geval geklust gisteravond..... :)

oh ik had ook nog geen goedemiddag gezegd dus bij deze...

dan ga ik nu snel aankleden want zit nog in mijn badjas :oops:

9. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Je lf mag niet korter zijn dan 10 dagen had ik begrepen.
    Ik heb volgens mij een lf van 11 dagen. Dit blijft ook meestal gelijk.

10. sjoukje

sjoukje Lid

28 okt 2008
    11
    0
    0
    secretaresse
    Amsterdam
    Passagierslijst NOD december 2008

1: JedidJah & Zinah & Saskia1982 & Natasja & irryproppy & goudappeltje & Sannie80
    2: Sweepy & Nhene & Claudia2510 & Marty & SylviaM & Deebie & Elisabethje
    3: SSV & bapsie & lieselke & Ny81 & MyPrecious & Miepie74 & Angelea
    4: 5Mare5 & jesenmo & cjpt & Knippy & Lisannemiek & Tigerlady
    5: Eleni & Miracles & inkerbell & love child & miranda28 & Stier11 & blackeyedgirl & Matroosje & Jazy & Alweer mama & Elegance & Gepke1979 & Sammie88
    6: Lonny & Debbedebs & Isla & cruella & Mcellie
    7: Milolove & Tania & Moosje25 & DrewB & BarbaBeer & Ninoshka & Daiquiri & Butterfly26 & Meggytje & vlindertje85 & Happyme
    8: Catje86 & Tessa8 & mamaria & hanneke78 & annie1979 & Milla Rose & Sjanienu1 & Annie1979
    9: Zeepbel83 & katjak79 & Yihaaa
    10: Pearl29 & bootsy & Angel83 & Puzzcat24 & Bos & Muis82
    11: Natjes & spriet & xxsuuzxx & cam & little angel
    12: BrusjeVoorLynn & Natjuh026 & Lietje & Jutte & Toetje & MilkHd
    13: kleintjevoorons & Josjo & Danif
    14: indey & ellenk
    15: Luukske & Helma30 & Jenna78 & rm1
    16: Desert & Knuf & nana33 & berenbotje & Alies05
    17: Sanneke & Joyce84 & Beebie82 & Nadinneke & Misschienmama & Jammie
    18: IlonaHokkeling & Maria79
    19: Ivje & Moontje & Emma21
    20: melanietje & Kita29
    21: Christien86
    22: Loesje84
    23: lautjuh85 & Sjoukje
    24:
    25:
    26: Girl84
    27:
    28:
    29: robertha
    30: Maia
    31: Vera

118 passagiers voor de roze mini!
    0 Zwanger, 0 Ongesteld, 0 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 0 Cyclus van slag, 0 Vlindertjes

TESTMARATHON

6 december
    - Inkerbell

7 december
    - MyPrecious

10 december
    - Angel83
    - Puzzcat24

12 december
    - Jutte

26 december
    - Sjoukje

Om de lijst te veranderen:
    • Neem de meest recente lijst![/*:m:119zu39n]
    • klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.[/*:m:119zu39n]
    • Vul je informatie in.[/*:m:119zu39n]
    • Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties):
      [ IMG]http://i452.photobucket.com/albums/qq241/JedidJah/A.jpg[/IMG][/*:m:119zu39n]
    • En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen [/*:m:119zu39n]

zo, ik kom mij ook in de mini proppen ;)
    Gisterenmiddag kwamen de duivels langs, dus december is voor ons weer een nieuwe ronde, nieuwe kans..
    En we zitten in een feestmaand, dus ik hoop op vele kadootjes voor ons allemaal ;)

11. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Is er hier iemand die antwoord kan geven op mijn vraag.
    Sorry, het is een beetje een vieze vraag, maar we zijn wat gewend op het forum toch?
    Op 12 november was mijn eerste dag van mijn laatste ongesteldheid. Morgen of overmorgen zou mijn ei zijn. Gister een heel vaag streepje op ovutest. Misschien vandaag iets duidelijker.
    Nu had ik gister ineens last van bruin caramel achtige afscheiding. Er zaten slierten bij.
    Wat kan dit nou zijn? Ik word zo gek van mijn eigen lichaam!

Heeft iemand dit wel eens meegemaakt?

12. lonny

lonny Fanatiek lid

9 aug 2008
    1.117
    0
    0
    Je bent super!

Dank je wel! Weer een kopzorg minder :D

Ben zo blij! hihihi :)

knuffss En heel veel succes meid!

13. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    @Kita: Ontzettend balen zeg! Misschien zat er al wel iets, maar hefet het zich niet goed gehecht :(. Nou, ik hoop voor je dat het deze rond raak is meid! Sterkte!

@Lonny: ik sluit me bij Happyme aan, volgens mij heb je het helemaal goed gedaan hoor! Dus gewoon maar weer afwachten of het heeft mogen baten..

14. lonny

lonny Fanatiek lid

9 aug 2008
    1.117
    0
    0
    Dank je wel!

Klus ze!

Ik zit ook nog in mijn jogging broek met vestje :D Daar is het toch zondag voor :D

knuffss

15. lonny

lonny Fanatiek lid

9 aug 2008
    1.117
    0
    0
    Ja pcies! het wachten is dan nu echt begonnen. :D

Succes!

16. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Hmm, heb het zelf niet meegemaakt, maar ga nu even speculeren :). Voor je je ei hebt staat je BM toch een heel klein stukje open? Misschien is er zodoende nog wat oud bloed uit gevloeid en heeft dit zich gemixt met je vruchtbare slijm en heb je daardoor bruin slijm... Klinkt best aannemelijk, toch? Wie weet heeft een van de andere meiden een antwoord dat wat meer op ervaring is gebaseerd...
    Succes!

17. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    maar je lf is dat de tijd tussen je ei en je ongi? sorry hoor weet het niet.....
    alle info is welkom :)

18. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    Goedemiddag dames,

over charmant gesproken...ik heb een rode slaapshirt aan, een korte broek en geruite kniekousen! Dus ik ga me ook zo maar omkleden :)

We gaan zo naar mijn ouders toe, voor het eerst, door omstandigheden is dat niet gebeurt....vind het spannend joh!

@de dames op het wachtbankje..mijn kaarsje brand voor jullie!

19. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

1 jul 2008
    2.292
    0
    0
    Hi!

Ik heb er weer een pendel uitslag bij en wederom: december/meisje..... kan haast niet misgaan!

20. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Ja, je lf is de tijd vanaf je ei tot je menstruatie. Je ei heeft minimaal 10 dagen de tijd nodig om goed in te kunnen nestelen.
    He, daar zijn we hier toch voor! Ik heb ook een vraag gesteld, maar weinig mensen kunnen daar helaas antwoord opgeven.

Deel Deze Pagina