Arghhh sneeuwt het hier, ligt de kleine op bed...Ze heeft nog nooit bewust sneeuw gezien. Want gister sneeuwde het overal volgens mij, behalve hier! Lieni welkom, succes in deze feestmaand!
Nou Nana, ik weet niet waar jij woont, maar hier blijft het volgens mij wel liggen. Maar ik blijf lekker binnen. Prima weer om te klussen!
goed idee die kopjes thee. Maar ja, met dit slechte weer moet je natuurlijk elkaar ook wat warmer houden . En dat afwachten is inderdaad saai, helemaal als je zelfs nog ongi bent...jeetje wat duurt die maand dan nog lang zeg!
Zo nu is er wel lekker gekletst hier. Ik zag wat nieuwe meiden: welkom! En een knuffel voor de mensen die het nodig hebben. Ik heb nu weer een badjas aan. na het sporten lekker gedoucht en denk dat ik maar niet meer ga aankleden vandaag. Ik heb ook niet echt zin om nog iets te doen of iemand op bezoek te hebben of wat dan ook. Ik hou niet van aprikozen anders had ik wel zin in taart.
*smikkelt nog de laatste kruimels van het taartbord* Sowwy, taawt is opw... Zal eens in de kast zien of ik nog wat anders lekkers heb... @Rm1: jepjep, de maanden duren lang... Ik hoop wel dat ik snel 9 maanden mag aftellen ipv 28 dagen... Veel succes!
Lieselke, je hebt helemaal gelijk! Het lijkt me leuker om die 9 maanden af te tellen dan 28 dagen. Denk dat dat een stuk leukere bezigheid is Jij ook veel succes he!
haha, ik ben er ook weer! heb vanmiddag lekker met m'n mannetje film gekeken! inmiddels ligt hier een dik pak sneeuw en nu wil hij naar buiten... een stukje wandelen.... brrrr, mij niet gezien, ik blijf liever binnen......
Hier ligt wel wat, maar niet echt veel (Rotterdam). We zijn even de stad ingeweest, maar overal lag derrie.
we hebben gister avond al een heerlijke wandeling door de sneeuw gemaakt maar nu ben ik gewoon te lui om naar buiten te gaan!
Hier ligt een vrij mooi pakje sneeuw hoor! Heb gisteren al wat fotootjes gemaakt (zie album), maar er is wel al goed bijgesneeuwd nu! Moooooooooooooi he
Passagierslijst NOD december 2008 1: JedidJah & Zinah & Saskia1982 & Natasja & irryproppy & goudappeltje & Sannie80 2: Sweepy & Nhene & Claudia2510 & Marty & SylviaM & Deebie & Elisabethje 3: SSV & bapsie & lieselke & Ny81 & MyPrecious & Miepie74 & Angelea 4: 5Mare5 & jesenmo & cjpt & Knippy & Lisannemiek & Tigerlady 5: Eleni & inkerbell & love child & miranda28 & Stier11 & blackeyedgirl & Matroosje & Jazy & Alweer mama & Elegance & Gepke1979 & Sammie88 6: Lonny & Debbedebs & Isla & cruella & Mcellie 7: Milolove & Tania & Moosje25 & DrewB & BarbaBeer & Ninoshka & Daiquiri & Butterfly26 & Meggytje & vlindertje85 & Happyme 8: Catje86 & Tessa8 & mamaria & hanneke78 & annie1979 & Milla Rose & Sjanienu1 & Annie1979 9: Miracles & Zeepbel83 & katjak79 & Yihaaa 10: Pearl29 & bootsy & Angel83 & Puzzcat24 & Bos & Muis82 11: Natjes & spriet & xxsuuzxx & cam & little angel 12: BrusjeVoorLynn & Natjuh026 & Lietje & Jutte & Toetje & MilkHd 13: kleintjevoorons & Josjo & Danif 14: indey & ellenk 15: Luukske & Helma30 & Jenna78 & rm1 16: Desert & Knuf & nana33 & berenbotje & Alies05 17: Sanneke & Joyce84 & Beebie82 & Nadinneke & Misschienmama & Jammie & lieni44 18: IlonaHokkeling & Maria79 19: Ivje & Moontje & Emma21 20: melanietje & Kita29 & Hanna1974 21: Christien86 22: Loesje84 23: lautjuh85 & Sjoukje 24: 25: 26: Girl84 27: 28: 29: robertha 30: Maia 31: Vera 120 passagiers voor de roze mini! 0 Zwanger, 0 Ongesteld, 0 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 0 Cyclus van slag, 0 Vlindertjes TESTMARATHON 6 december - Inkerbell 7 december - MyPrecious 10 december - Angel83 - Puzzcat24 12 december - Jutte 26 december - Sjoukje Om de lijst te veranderen: Neem de meest recente lijst![/*:m:1nh6m2cq] klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.[/*:m:1nh6m2cq] Vul je informatie in.[/*:m:1nh6m2cq] Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ IMG]http://i452.photobucket.com/albums/qq241/JedidJah/A.jpg[/IMG][/*:m:1nh6m2cq] En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen [/*:m:1nh6m2cq] Mezelf even verplaatst van 5 dec naar 9 dec, aangezien ik mn ei nog niet heb gehad...
hmm gaat wel, gister avond weer een enorme dip gehad. ik bedoel ik kan ermee leren omgaan dat me cyclus heel lang is, maar dat ik niet ovuleer daar had ik niet op gerekend. en daar ga ik nu wel zo langzaam aan van uit. Hm en ik heb echt een hekel aan wat de hormonen met m'n lichaam doen... duss... ik klink echt depri, maar verder heb ik een mannetje die heel veel van me houdt dus waarom klaag ik eigenlijk? oh en sneeuw. ik hou van sneeuw en met jou? alles goed?