Zo, ben ik ook weer Ben maar even op mn fietsje te stad in gegaan en het is inderdaad echt heel koud, brrrrr. Snel weer aan de thee. Jammer dat de smurfentaart op is, dan neem ik maar een stukje van de roze/rode taart. Hoop alleen dat rood geen ongeluk brengt, want die kleur wil ik voorlopig even nietmeer zien
Kan me wel voorstellen dat dr van gaat balen hoor. Maar inderdaad het belangrijkste is dat jij en je manntje lekker samen zijn, daar moet je altijd van blijven genieten
Mja Mare, wat ga je nu doen? Ga je je ovulatie en lf laten opvolgen al door een gyn (of heb je al iets gedaan, weet het niet...) Is echt wel nest, niks weten en toch zo van die emo-schommelingen maken. Fijn dat je zo een lieve man hebt, doet toch veel he! Hier alles ok, dik pak sneeuw, heb al veel fotootjes genomen! Voor de rest gisteren ook dipje omdat ik nog 10 dagen moet wachten en het verlangen wordt steeds groter en groter. Ben wel blij dat ik me beter voel in men liesstreek! De steken zijn weg en ben ook wat misselijk geweest, maar denk dat ik geluk heb gehad en dat de griep toch niet echt doorgbroken is. *hoopt op roze kerstballen - zucht*
haha ik ben ook al naar buiten geweest voor foto's dus als je sneeuw wilt zien nog vandaag moet je ff in mijn album kijken heb je toch nog sneeuw gezien...
van de week liep ik bij de Intratuin en daar lagen idd van die roze en blauwe ballen..... Ik heb nog even staan twijfelen of ik er één zou meenemen, maar ik heb ze toch maar laten liggen.... eerst maar eens kijken hoe het deze maand verloopt...
Hier ligt ook al een dik pak sneeuw! Moet zo nog met mn hond naar buiten... Zal maar een extra dikke sjaal om mn buik binden, zodat mn ei t niet te koud krijgt
hahahahaha, moet een geweldig zicht zijn! Ik ge even naar de frituur (is gemakkelijk, gewoon de straat over steken ) frietjes halen! Geen zin om te koken en veel zin in frietjes! Tot strax!
i452.photobucket.com/albums/qq241/JedidJah/A.jpg 1: JedidJah & Zinah & Saskia1982 & Natasja & irryproppy & goudappeltje & Sannie80 2: Sweepy & Nhene & Claudia2510 & Marty & SylviaM & Deebie & Elisabethje 3: SSV & bapsie & lieselke & Ny81 & MyPrecious & Miepie74 & Angelea 4: 5Mare5 & jesenmo & cjpt & Knippy & Lisannemiek & Tigerlady 5: Eleni & inkerbell & love child & miranda28 & Stier11 & blackeyedgirl & Matroosje & Jazy & Alweer mama & Elegance & Gepke1979 & Sammie88 6: Lonny & Debbedebs & Isla & cruella & Mcellie 7: Milolove & Tania & Moosje25 & DrewB & BarbaBeer & Ninoshka & Daiquiri & Butterfly26 & Meggytje & vlindertje85 & Happyme 8: Catje86 & Tessa8 & mamaria & hanneke78 & annie1979 & Milla Rose & Sjanienu1 & Annie1979 9: Miracles & Zeepbel83 & katjak79 & Yihaaa 10: Pearl29 & bootsy & Angel83 & Puzzcat24 & Bos & Muis82 11: Natjes & spriet & xxsuuzxx & cam & little angel 12: BrusjeVoorLynn & Natjuh026 & Lietje & Jutte & Toetje & MilkHd 13: kleintjevoorons & Josjo & Danif 14: indey & ellenk 15: Luukske & Helma30 & Jenna78 & rm1&misslizzy 16: Desert & Knuf & nana33 & berenbotje & Alies05 17: Sanneke & Joyce84 & Beebie82 & Nadinneke & Misschienmama & Jammie & lieni44 18: IlonaHokkeling & Maria79 19: Ivje & Moontje & Emma21 20: melanietje & Kita29 & Hanna1974 21: Christien86 22: Loesje84 23: lautjuh85 & Sjoukje 24: 25: 26: Girl84 27: 28: 29: robertha 30: Maia 31: Vera 120 passagiers voor de roze mini! 0 Zwanger, 0 Ongesteld, 0 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 0 Cyclus van slag, 0 Vlindertjes TESTMARATHON 6 december - Inkerbell 7 december - MyPrecious 10 december - Angel83 - Puzzcat24 12 december - Jutte 26 december - Sjoukje Om de lijst te veranderen: Neem de meest recente lijst![/*:m:1dh69woa] klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.[/*:m:1dh69woa] Vul je informatie in.[/*:m:1dh69woa] Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ IMG]http://i452.photobucket.com/albums/qq241/JedidJah/A.jpg[/IMG][/*:m:1dh69woa] En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen [/*:m:1dh69woa]
vervelend hè dat wachten. voelt weer als een kind met kerst ofzo. ik ben pas in mei gestopt met de pil en mijn ha vindt het allemaal heel normaal. jammer dat ik dan wel al sinds mei steken heb in m'n buik. maar ik zal dus gewoon moeten wachten. fijn dat jou lies wel beter voelt. en gewoon even vol houden. straks ben je dat wachten jelemaal vergeten als je roze de kerst in gaat!
Passagierslijst NOD december 2008 1: JedidJah & Zinah & Saskia1982 & Natasja & irryproppy & goudappeltje & Sannie80 2: Sweepy & Nhene & Claudia2510 & Marty & SylviaM & Deebie & Elisabethje 3: SSV & bapsie & lieselke & Ny81 & MyPrecious & Miepie74 & Angelea 4: 5Mare5 & jesenmo & cjpt & Knippy & Lisannemiek & Tigerlady 5: Eleni & inkerbell & love child & miranda28 & Stier11 & blackeyedgirl & Matroosje & Jazy & Alweer mama & Elegance & Gepke1979 & Sammie88 6: Lonny & Debbedebs & Isla & cruella & Mcellie 7: Milolove & Tania & Moosje25 & DrewB & BarbaBeer & Ninoshka & Daiquiri & Butterfly26 & Meggytje & vlindertje85 & Happyme 8: Catje86 & Tessa8 & mamaria & hanneke78 & annie1979 & Milla Rose & Sjanienu1 & Annie1979 9: Miracles & Zeepbel83 & katjak79 & Yihaaa 10: Pearl29 & bootsy & Angel83 & Puzzcat24 & Bos & Muis82 11: Natjes & spriet & xxsuuzxx & cam & little angel 12: BrusjeVoorLynn & Natjuh026 & Lietje & Jutte & Toetje & MilkHd 13: kleintjevoorons & Josjo & Danif 14: indey & ellenk 15: Luukske & Helma30 & Jenna78 & rm1&misslizzy 16: Desert & Knuf & nana33 & berenbotje & Alies05 17: Sanneke & Joyce84 & Beebie82 & Nadinneke & Misschienmama & Jammie & lieni44 18: IlonaHokkeling & Maria79 19: Ivje & Moontje & Emma21 20: melanietje & Kita29 & Hanna1974 21: Christien86 22: Loesje84 23: lautjuh85 & Sjoukje 24: 25: 26: Girl84 27: 28: 29: robertha 30: Maia 31: Vera 120 passagiers voor de roze mini! 0 Zwanger, 0 Ongesteld, 0 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 0 Cyclus van slag, 0 Vlindertjes TESTMARATHON 6 december - Inkerbell 7 december - MyPrecious 10 december - Angel83 - Puzzcat24 12 december - Jutte 26 december - Sjoukje Om de lijst te veranderen: Neem de meest recente lijst![/*:m:15tokf10] klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.[/*:m:15tokf10] Vul je informatie in.[/*:m:15tokf10] Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ IMG]http://i452.photobucket.com/albums/qq241/JedidJah/A.jpg[/IMG][/*:m:15tokf10] En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen [/*:m:15tokf10] [/quote] heb even de mini weer voorgereden....
goede avond meiden. Hier zijn ze ook aan de patatjes. Maar ik had er dus totaal geen trek in. Krijg altijd zo last van mijn darmen van een vette hap. Dus ik heb wat aardappel puree met spruitjes en een stukkie vis gegeten. Das voor mij ook lekker eten. Ik kies toch meestal groente voor een vette hap. ben trouwens mooi verbrand, hele klodder heet frittuurvet op mijn hand geland. En dat alles voor die mannen die een patatje willen eten. Kan gebeuren! Eet smakelijk allemaal! knuffss
@lonny, au dat doet zo'n zeer. er ligt wel genoeg sneeuw om het te koelen hmm spruitjes. wij gaan nu bloemkool eten, heb er zin in. dus ook de rest eet smakelijk!
heb een vraagje: mijn ovutest was gister bijna net zo donker als de controle streep. net weer getest en hij was nu al weer lichter als gister.. betekent dat dat mijn ei geweest is? vertel deze onervaren meid wat ze aan toe is
Bos, denk idd dat je eisprong dan net geweest is of net moet komen... Dus klussen als je een roze kerst wil (na, wie wil dat hier nu niet!), mits je ei zo'n 12 uur bevrucht kan worden! Lonny: auw meid! goed afkoelen eh, hier ligt sneeuw genoeg! Echt niet normaal nu, blijft gewoon doorgaan! Heb al zot foto's getrokken voor men neefje en nichtjes in Amerika (daar is het nooit kouden dan 22°C en ze kennen daar dus geen sneeuw!)
lieselke: we hebben gisteravond /vannacht (rond een uur of 2) geklust dus gaan we morgenochtend nog een keer klussen dan zitten we vast en zeker goed ....hoop het zo....ga ik ff mijn banner veranderen (als ik uitga dat mijn eisprong morgen komt scheelt het toch weer twee dagen...)
Veel plezier! Wij gaan niet klussen vanavond, maar lekker gezellig genieten van elkaar en ik hoop thans wel dat het in een 'klusje' ontaard, ben in de mood :-D *hoopt dat het bezoek snel ophoepelt...*