NOD december 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door Maidin, 21 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    Passagierslijst NOD december 2008

1: JedidJah & Zinah & Saskia1982 & Natasja & irryproppy & goudappeltje & Sannie80
    2: Sweepy & Nhene & Claudia2510 & Marty & SylviaM & Deebie & Elisabethje
    3: SSV & bapsie & lieselke & Ny81 & MyPrecious & Miepie74 & Angelea
    4: 5Mare5 & jesenmo & cjpt & Knippy & Lisannemiek & Tigerlady
    5: Eleni & inkerbell & love child & miranda28 & Stier11 & blackeyedgirl & Matroosje & Jazy & Alweer mama & Elegance & Gepke1979 & Sammie88
    6: Lonny & Debbedebs & Isla & cruella & Mcellie
    7: Milolove & Tania & Moosje25 & DrewB & BarbaBeer & Ninoshka & Daiquiri & Butterfly26 & Meggytje & vlindertje85 & Happyme
    8: Catje86 & Tessa8 & mamaria & hanneke78 & annie1979 & Milla Rose & Sjanienu1 & Annie1979 & Bos
    9: Miracles & Zeepbel83 & katjak79 & Yihaaa
    10: Pearl29 & bootsy & Angel83 & Puzzcat24 & Muis82
    11: Natjes & spriet & xxsuuzxx & cam & little angel
    12: BrusjeVoorLynn & Natjuh026 & Lietje & Jutte & Toetje & MilkHd
    13: kleintjevoorons & Josjo & Danif
    14: indey & ellenk
    15: Luukske & Helma30 & Jenna78 & rm1&misslizzy
    16: Desert & Knuf & nana33 & berenbotje & Alies05
    17: Sanneke & Joyce84 & Beebie82 & Nadinneke & Misschienmama & Jammie & lieni44
    18: IlonaHokkeling & Maria79
    19: Ivje & Moontje & Emma21
    20: melanietje & Kita29 & Hanna1974
    21: Christien86
    22: Loesje84
    23: lautjuh85 & Sjoukje
    24:
    25:
    26: Girl84
    27:
    28:
    29: robertha
    30: Maia
    31: Vera

120 passagiers voor de roze mini!
    0 Zwanger, 0 Ongesteld, 0 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 0 Cyclus van slag, 0 Vlindertjes

TESTMARATHON

6 december
    - Inkerbell

7 december
    - MyPrecious

10 december
    - Angel83
    - Puzzcat24

12 december
    - Jutte

26 december
    - Sjoukje

Om de lijst te veranderen:
    • Neem de meest recente lijst![/*:m:2oq2gpho]
    • klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.[/*:m:2oq2gpho]
    • Vul je informatie in.[/*:m:2oq2gpho]
    • Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties):
      [ IMG]http://i452.photobucket.com/albums/qq241/JedidJah/A.jpg[/IMG][/*:m:2oq2gpho]
    • En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen [/*:m:2oq2gpho]
    [/quote]

ben even twee plekken naar voren gaan zitten van de 10de naar de achtse uitgaande dat mijn ei morgen springt....

2. Miss Mommy

Miss Mommy Niet meer actief

Bos, dat je ovu nu weer lichter is, wil niet zeggen dat je ei al geweest is!

Je ovu was gisteren positief, dat wil zeggen, dat tot 48 uur na die positieve test, je ei kan springen! Dus hup, klussen jij!

Wij zouden eigenlijk gaan uiteten, maar er is geen doorkomen aan hier met die sneeuw... We moesten best een stuk rijden, maar dat was ons toch een beetje te gevaarlijk...

3. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    *springt als een gek op en neer want heeft na een maand zoeken eindelijk de usb-kabel van haar fototoestel gevonden!*

Ga dus ff prutsen en men albummetje wat uitbreiden! Fans van sneeuw, check it out in a few minutes!

4. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Van NOD November beland ik hier, vandaag zijn de duivels onherroepelijk doorgebroken.... Op naar de volgende ronde, NOD zal zijn 23 Dec.
    Groetjes, mexican

5. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    Miracles: ik ga ervanuit dat hij vandaag of morgen springt...heb vannacht geklust dus ga morgenochtend klussen.....of zouden jullie het anders doen?

6. Mcellie

Mcellie Actief lid

15 okt 2008
    214
    0
    0
    Office Manager
    Hoogvliet

1: JedidJah & Zinah & Saskia1982 & Natasja & irryproppy & goudappeltje & Sannie80
    5: Eleni & inkerbell & love child & miranda28 & Stier11 & blackeyedgirl & Matroosje & Jazy & Alweer mama & Elegance & Gepke1979 & Sammie88
    7: Milolove & Tania & Moosje25 & DrewB & BarbaBeer & Ninoshka & Daiquiri & Butterfly26 & Meggytje & vlindertje85 & Happyme
    8: Catje86 & Tessa8 & mamaria & hanneke78 & annie1979 & Milla Rose & Sjanienu1 & Annie1979 & Bos
    10: Pearl29 & bootsy & Angel83 & Puzzcat24 & Muis82
    23: lautjuh85 & Sjoukje & Mexicang
    24:
    25:
    27:
    28:

0 Zwanger, 0 Ongesteld, 0 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 0 Cyclus van slag, 0 Vlindertjes

TESTMARATHON

6 december
    - Inkerbell
    - Mcellie

7 december
    - MyPrecious

10 december
    - Angel83
    - Puzzcat24

12 december
    - Jutte

26 december
    - Sjoukje

• Neem de meest recente lijst![/*:m:3l5a55wq]
    • klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.[/*:m:3l5a55wq]
    • Vul je informatie in.[/*:m:3l5a55wq]
      [ IMG]http://i452.photobucket.com/albums/qq241/JedidJah/A.jpg[/IMG][/*:m:3l5a55wq]
    • En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen [/*:m:3l5a55wq]

@ Mexicang, je staat er tussen!

7. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    Chips! Gaat nu ff niet, moet morgen alles verkleinen...

Nja, dan dadelijk maar de zetel in NCIS kijken!

8. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Mcellie....Dank je :D! Super!

9. hielko2006

hielko2006 Niet meer actief

Welkom alle nieuwe NODjes

voor de klussers veel plezier
    ik ga nu lekker op de bank expedition robinson kijken kom straks weer ff spieken en verder bij lezen

10. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    Bos: zou het ook zo doen, 36u tussen is echt wel goed hoor... (hoor mij, de expert...lang leve google zou ik zo zeggen) En nog, geniet er vooral van, das het belangrijkste!

11. Mcellie

Mcellie Actief lid

15 okt 2008
    214
    0
    0
    Office Manager
    Hoogvliet
    zo, net toch maar ff stukkie gewandeld in de sneeuw, dat doe je toch niet elke dag!

Was ook wel enigzins romantisch, totdat ik een sneewbal in mijn nek kreeg.... brrr

Omdat we de afgelopen week veel geklust hebben, voelt het net weer alsof we een stel verliefde tieners zijn!

@Bos, ik zou ook maar flink aan de klus gaan..... Je eitje is ongeveer 12 uur vruchtbaar en ik heb het vermoeden dat hij net geweest is.....

12. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    Heeey, dat van die verliefde tieners hebben wij hier ook! Echt, puur door de sneeuw, wordt er zoooo romantisch van :-D

13. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

5: Eleni & inkerbell & love child & miranda28 & Stier11 & blackeyedgirl & Matroosje & Jazy & Alweer mama & Elegance & Gepke1979 & Sammie88 & puzzcat24
    10: Pearl29 & bootsy & Angel83 & Muis82
    23: lautjuh85 & Sjoukje & Mexicang
    24:
    25:
    27:
    28:

TESTMARATHON

6 december
    - Inkerbell
    - Mcellie
    - Puzzcat24

7 december
    - MyPrecious

10 december
    - Angel83

12 december
    - Jutte

26 december
    - Sjoukje

• Neem de meest recente lijst![/*:m:3p9ovlj2]
    • klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.[/*:m:3p9ovlj2]
    • Vul je informatie in.[/*:m:3p9ovlj2]
      [ IMG]http://i452.photobucket.com/albums/qq241/JedidJah/A.jpg[/IMG][/*:m:3p9ovlj2]
    • En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen [/*:m:3p9ovlj2]

Ik heb mijn nod even verandert hihi
    Het is 5 dec whahaha
    (Al is er geen enkele kans dat we deze nod zwanger zijn maar toch)

14. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    oke...goed om te horen hoe andere mensen het zoude doen...wil er gewoon alles aan doen snappie...en dat genieten gaat zeker wel lukken want heb de hele dag al zin :oops:

15. inkerbell

inkerbell Fanatiek lid

24 okt 2008
    1.905
    0
    0
    Hoge Noorden
    Hoi Meiden
    Hebvanmiddag getest na gister geen streepje meer op mijn ovutest te hebben en wat denken jullie! hardstikke positief! Vanaaf nog 1x getest en idem!
    Bos dus je ei kan ook nog komen! Had vrijdag een vrij zichtbare streep niet posi! Gister geen streep en nu knalt ie van het scherm af! dacht ook al dat mijn ei was geweest! Voel het nu heel goed aan mijn buik.....
    Gister geklust en ook vanaaf er nog een klus tegenaan gooien.....
    Zou morgen dus evt een test nog doen.......Bos want je weet het nooit.
    Hopelijk heb ik je hiermee geholpen!
    Vraagje schuift nu mijn nod ook op?
    Mijn cyclus is gewoon 28 dagen weer na de vorige keer?

16. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    welkom mexicang.

@inkerbell: zoals ik begrepen heb kan je eisprong op een andere dag komen zender dat je cycluslengte verandert. dan is je lf gewoon korter.

wij gaan weer lekker door de sneeuw wandelen!

17. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    inkerbell: oke thanks...wilde zoiezo morgen nogmaals testen omdat er vandaag nog wel een duidelijke steep is alleen wel stuk lichter als gister...
    dus ben benieuwd wat hij morgen doet.....kan nu al niet wachten met klussen...

en volgens mij klopt je cyclus/banner nu nog wel dan heb je en lf van 12 dagen....is vrij normaal bij zo'n cyclus denk ik....mijne is (denk ik) langer omdat mijn cyclus ook langer is (of is dat stom bedacht hihi heb er ook weinig verstand van...)

18. inkerbell

inkerbell Fanatiek lid

24 okt 2008
    1.905
    0
    0
    Hoge Noorden
    Hey Bos
    Ja las net je verhaal en dacht van dat ben ik! Sloeg helemaal op wat ik had meegemaakt.. Kon gister geen streep meer vinden dus heb mijn vriend echt het bed ingesleurd van we moeten nu anders mis ik mijn ei haha...... Nou en nu vet positive test! Dus vanaaf nog eens een keer klussen hoor. Neem nu echt het zekere voor het onzekere.
    Gelukkig hoef ik mijn banner niet an te passen....dacht al wat is die lf fase dan? Ben wat dat aan gaat een leek.
    Zojuis effe een sneeuwballen gevecht gehad met mijn tantezegger van 7! Ben effe leker ingezeept haha...

groetjes INK

19. misstiana

misstiana Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.565
    0
    0
    hallo,

Wat hebben jullie de afgelopen dag veel gekletst. weer vijf pagina's te lezen.

Bij mij is na de eisprong precies 14 dagen. Ik weet dat omdat precies 14 dagen na de positieven ovulatietest ik ongi werd. (helaas)

Hier bleef de sneeuw niet liggen. vandaag het verjaardagsfeestje van mijn dochter gevierd. ze is alweer 2. Ik hoop dat ik snel zwnager ben. Ik ben nu al een jaar aan het klussen voor een brusje. Ik wou er eigenlijk niet meer dan drie jaar usen hebben. Maar ja we hebben het helaas niet voor het zeggen.

Mijn klusplezier zit erop, maar voor iedereen die in de klusperiode zit. Veel klusplezier. En ik voeg mij op hte wachtbankje.

Groetjes Gaby

20. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @gepke: van harte met je dochter....nee helaas hebben we het niet voor het zeggen nee....anders was ik nu hoogzwanger of bevallen....

Deel Deze Pagina