Ik moet om 9.30 uur in het ziekenhuis zijn vandaag voor mn follikelmeting, hoop dat mn eitje ook op springen staat, dan klussen we gezellig nog een paar daagjes door! Mn temp is namelijk ook al aan t zakken en heb al vruchtbaar slijm, dus ben s benieuwd!
babijtje welkom in de mini happyme hier nog een ongeduldig meisje zou willen dat het wachten alweer voorbij is maar helaas duurt nog even miracles succes vandaag
Ik mag ook weer op het wachtbankje! Succes allemaal deze maand met de etos zwanger worden gestart, normaal voel ik 2 dagen dat mijn eisprong eraan komt en nu was het een paar uur en ineens was de pijn weg! Meteen geklust natuurlijk! Spannend! Groetjes Hanneke
Ik zag dat het al heel druk is geworden. 121 meiden die met de mini mee willen. Nog 1 week en het is december....het schiet nu op! Spannend he!
goedemorgen! druk aan t wachten... nog een dikke week volgende week woensdag hoop ik niet ongi te worden!voel nog niks en als ik wel wat voel denk ik dat mn lichaam me voor de gek houd we wachten vrolijk verder
Goedemorgen allemaal, Ik ben gisteren een dagje afwezig geweest. 10 bladzijden alweer. 's ochtends hebben we de zolder opgeruimd en 's middags op visite en samen Tapas gaan eten. Was even twijfelen of we gingen vanwege het weer maar toch rustig aan gegaan. Ik wil ook graag BV gaan geven als het zou lukken. Vind het een heel mooi idee. (als je de minder prettige dingen achterwege laat). Verder alle nieuwe mensen welkom. Lonny welkom, jammer dat je toch naar de mini hebt moeten komen. Zo dan ga ik zo ook maar weer aan het werk. Het begint hier nu weer lekker te sneeuwen. Gisteren al wel foto's gemaakt. Er lag zeker 5 cm.
Geen tijd om alles terug te lezen, maar vandaag voor ons de 2e x dat we naar de gynaecoloog moeten. Eerst krijg ik een inwendige echo en dan het gesprek van de uitslagen en welke behandeling er gaat volgen. Spannend. Iedereen veel s6
@ Pearl29 & Miracles => succes vandaag! Alle nieuwe dames, jammer dat jullie nu met de mini mee moeten, maar wel van harte welkom!
Knippy: Wij hebben ook in de beekse bergen een knuffeltje gekocht voor onze toekomstige beeb. Ik ben dus meteen gaan kijken welke jij hebt gekocht. Het is niet dezelfde. Wij hebben zo'n hangend aapje gekocht. Heeft mijn man uitgekozen. Vond het zo lief.
Die aapjes waren ook erg leuk ja Ik heb mijn vriend laten kiezen en die vond deze het leukste was zo we liepen de winkel in en zei laten we een knuf kopen voor onze beeb als het zover is zooo lief Waren er bij jullie veel besten te zien trouwens?
Er waren wel veel beesten te zien ja. De meeste apen zaten wel in het binnenverblijf. Wij hadden denk ik wel het geluk dat we op een redelijk droge dag daar waren. Maar je zag wel dat veel dieren naar binnen wilden, de giraffes enzo. Ik vond het wel heel erg leuk zo'n rustig dagje. Hebben heerlijk van elkaar genoten. En we hebben heel lang over de autosafari gedaan, gewoon regelmatig stilstaan, kan prima als er verder niemand is. Ik vind jullie knuffeltje ook erg lief. Laten we hopen dat de knuffels geluk brengen.
goeie morgen dames! Jullie zijn alweer lekker aan het kleppen zie ik Ik heb nog steeds last van mijn buik. Steekjes steekjes en nog een steekjes. Mijn (.)(.) doen ook zeer vooral mijn tepels. Verder nu ik zie dat een aantal van jullie al knuffelshoppen hebben gedaan. Heb ik gister een babynestje met beertjes erop gekocht. Echt schattig! En ik had mij zelf nog voorgenomen om pas weer babyspul te gaan kopen als we echt zwanger zijn. :-s Mijn mannetje weet van niks :-$ Want die wilt de babykamer pas zien als ie helemaal af is. Ik heb het al behangen en een vloertje erin gelegt. De meubels staan nog bij mijn ouders opgeslagen. Maar die komen hierheen als ik dus echt zwanger ben. Ik kan dus ook echt niet wachten om het kamertje af te maken. Nou meiden allemaal succes deze ronde! knuffsss
Net terug van het ziekenhuis, heb links 2 eitjes zitten, ze moeten wel nog een beetje groeien, maar ze zitten er in elk geval! Donderdag moet ik terug voor een samenlevingstest en om weer een echo te laten maken! Ik heb ook al wel wat spulletjes gekocht voor ons toekomstige beebje! Zo kon ik van de week, van de nieuwe collectie van nijntje, het truitje en broekje ook echt weer niet laten liggen...
Wat heerlijk he bij ons begon het tijdens de wandelsafarie erg te hagelen en sneeuwen zijn dus halverwege maar omgedraaid de apen dusniet gezien De autosafari hebben we ook lekker lang over gedaan kon nu goed aangezien er niet veel auto's waren alleen waren de giraffe weg geen id waar ddie waren Net wat je zegt hopelijk geven de KNUFS geluk en zijn we allemaal heel snel zwanger
@ miracles; wat fijn dat de eitjes er in ieder geval zitten. Ik duim voor je dat alles goed afloopt. Wat leuk om te lezen dat een hoop ook al spulletjes kopen. Ik heb inmiddels ook al een paar kleine dingetjes gekocht. ik ben zelf helemaal weg van olifanten. Ik heb een groeimeter met een olifant gekocht en een olifanten knuffeltje met allerlei leerfuncties.
lonny ben je nu al met de babykamer bezig? is dat niet al erg vroeg dan Miracles mooi dat er 2 eitjes zitten laat ze maar goed groeien en dan netjes springen en er een zaadje bij Wat is een samenlevingstest eingelijk? en wat ontzettend leuk he die kleertjes ik koop nog niks verder als alleen de Knuf doe ik verder wel als ik echt zwanger ben