Bij de samenlevingstest, kijken ze hoe de zaadjes in de vrouw overleven. Je moet dan de avond van te voren klussen en dan kijken ze hoe die reactie is met de zuurgraad en dergelijke... En dat van die kleertjes, soms kan ik t echt niet laten, dan kan ik t gewoon niet laten liggen... Ik heb trouwens ook zoiets van, t zijn geen grote dingen, maar dit maakt niet zoveel uit!
Kijk weer wat geleerd bedankt voor de uitleg Met de kleertjes maakt ook niet uit natuurlijk maar ik wacht liever nog even anders heb ik straks al zoeel voor het eindelijk zover is.hihihi
Oe... ik zou dat echt nooit durven. Al spullen kopen voor een eventuele toekomstige beeb voordat ik zwanger ben. Het voelt voor mij een beetje als de goden verzoeken. Daarbij, als je eenmaal zwanger bent heb je nog 8 maanden om heerlijk te genieten en spullen te kopen. Miracles, dat van die samenlevingstest, hoe lang van te voren mag je maximaal gemeenschap hebben dan? Ik dacht altijd dat dat de ochtend zelf moest en dan direct naar het zh? Wij moeten er waarschijnlijk ook aan als ik eind januari nog niet zwanger ben. Moet 21 januari terug naar de gyn (hoop natuurlijk dat ik mag voor een echo en niet zo'n vervelende test ... maar dat is afvachten).
Mn arts heeft me verteld dat we dus de avond van te voren moeten klussen en dan moet om om 10.15 uur daar zijn de volgende dag! Volgens mij valt zo'n test trouwens reuze mee... heb in middels al heel wat inwendige echo's achter de rug, dus daar kijk ik al niet meer van op... Jij moet dus 21 jan naar de gyn, alleen voor een samenlevingstest, of ook nog voor wat anders?
Oh meiden voor jullie begint het ook al op te schieten! Heel veel succes met wachten! Ik hoop dat ik me niet bij jullie zal moeten aansluiten, maar dat weet ik ergens deze week pas... Ik duim voor jullie (en mij) dat er veel augustus mama's zullen komen!
ik weet het. Beetje vroeg. Hij is al maanden klaar. Ik heb het wel zo behangen dat het altijd nog als opslag/logeer kamer kan worden gebruikt. Maar ik hoop toch echt dat ik nog een keer zwanger mag worden. En het kamertje toch mag gebruiken voor een beeb.
Goedemorgen! Ik werd vanmorgen al heel vroeg wakker en moest echt naar de wc rennen....! Ik kon alles verschonen, zo heftig heb ik het toch eigenlijk nooit. Op naar een mooie maand waarin we gaan hopen dat dit soort situaties zeker 9 maanden zullen wegblijven ! Fijne dag vandaag! Gr mex
HALLO, dIT IS MIJN EERSTE RONDE NA het stoppen met de pil, ben benieuwd of ik over een paar dagen een eisprong krijg of niet, ben namenlijk twee dagen ongesteld? geweest eind vorige week, zomaar even tussendoor. Dus ik weet niet of het nu wel helemaal loopt zoals zou moeten deze maand.
Het enige wat ik tot nu toe heb gekocht speciaal voor de beeb is een babynestje. De meubels heb ik nog van mijn 1e. En die komen hier niet eerder in huis dan pas als ik zwanger ben.
goede morgen, welkom aan alle nieuwe meiden. @miracles; fijn dat er iig twee eieren zijn. nou maar hopen dat er 1 snel springt. @pearl: heel veel succes nog bij de arts vandaag! Wij hebben behalve een boek nog niets gekocht. als ik leuke spullen zie dan koop ik ze gewoon voor m'n neefje. en de kamer die de babykamer moet worden is nu nog de rattenkamer. dus dat ga ik pas zo laat mogelijk veranderen. Ik ga mij trouwens op cyclus van slag zetten. dag 40 zonder ei. maar ik blijf wel gezellig hier kletsen hoor!
Lonny, ik snap best dat het verleidelijk is hoor. Zal er ook nooit iemand op aanvallen ofzo. Dat moet iedereen gewoon lekker voor zichzelf uitmaken. Ik zou het alleen nooit durven. Welkom Wijfie! Succes en hopenlijk ben je snel weer uit het NOD Forum verdwenen
Passagierslijst NOD december 2008 1: JedidJah & Zinah & Saskia1982 & Natasja & irryproppy & goudappeltje & Sannie80 2: Sweepy & Nhene & Claudia2510 & Marty & SylviaM & Deebie & Elisabethje 3: SSV & bapsie & lieselke & Ny81 & MyPrecious & Miepie74 & Angelea 4: 5Mare5 & jesenmo & cjpt & Knippy & Lisannemiek & Tigerlady 5: Eleni & inkerbell & love child & miranda28 & Stier11 & blackeyedgirl & Matroosje & Jazy & Alweer mama & Elegance & Gepke1979 & Sammie88 & puzzcat24 6: Lonny & Debbedebs & Isla & cruella & Mcellie 7: Milolove & Tania & Moosje25 & DrewB & BarbaBeer & Ninoshka & Daiquiri & Butterfly26 & Meggytje & vlindertje85 & Happyme 8: Catje86 & Tessa8 & mamaria & hanneke78 & annie1979 & Milla Rose & Sjanienu1 & Annie1979 & Bos 9: Miracles & Zeepbel83 & katjak79 & Yihaaa 10: Pearl29 & bootsy & Angel83 & Muis82 11: Natjes & spriet & xxsuuzxx & cam & little angel 12: BrusjeVoorLynn & Natjuh026 & Lietje & Jutte & Toetje & MilkHd 13: kleintjevoorons & Josjo & Danif 14: indey & ellenk 15: Luukske & Helma30 & Jenna78 & rm1&misslizzy 16: Desert & Knuf & nana33 & berenbotje & Alies05 17: Sanneke & Joyce84 & Beebie82 & Nadinneke & Misschienmama & Jammie & lieni44 18: IlonaHokkeling & Maria79 19: Ivje & Moontje & Emma21 20: melanietje & Kita29 & Hanna1974 21: Christien86 22: Loesje84 23: lautjuh85 & Sjoukje & Mexicang 24: Babijtje 25: 26: Girl84 27: 28: 29: robertha 30: Maia 31: Vera 121 passagiers voor de roze mini! 0 Zwanger, 0 Ongesteld, 0 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 0 Cyclus van slag, 0 Vlindertjes TESTMARATHON 6 december - Inkerbell - Mcellie - Puzzcat24 7 december - MyPrecious 10 december - Angel83 12 december - Jutte 26 december - Sjoukje Om de lijst te veranderen: Neem de meest recente lijst![/*:m:1ua1ffiz] klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.[/*:m:1ua1ffiz] Vul je informatie in.[/*:m:1ua1ffiz] Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ IMG]http://i452.photobucket.com/albums/qq241/JedidJah/A.jpg[/IMG][/*:m:1ua1ffiz] En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen [/*:m:1ua1ffiz]
Ik weet even niet als me naam op de nod-lijst staat.. Maar als het goed is is me volgende nod op 12 december. Natuurlijk hoop ik ander nieuws en niet op rode duiveltjes.
Pearl29 ik moet as vrijdag de 28e ook naar de gyn. Wij gaan voor de eerste keer. ik ben benieuwd wat hij zal zeggen en wil gaan doen. groetjes hannek
Ach ja dan is hij maar vast zover he en we gaan er vanuit dat hij gewoon als beeb kamer gebruikt gaat worden we blijven positief @mexicang balen meid volgende ronde beter we moeten roze het jaaar uit. @ wijfie welkom en hopelijk ben je snel zwanger @ mare wat vervelend dat je ei er nog steeds niet is @ bapsie je foliumzuur verstopt hahha