NOD december 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door Maidin, 21 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kita29

Kita29 Niet meer actief

Dat zijn de ook de woorden die mijn HA vanmorgen zei. Het is n.l. niet de 1e X dat dit gebeurt. In juli ook al :( Daarnaast had ik in september en oktober ook licht posi testen, maar ik heb die later als vals posi beschreven omdat ik steeds op de dag af ongi werd... Maar omdat het deze maand weer zo is, en ik heb nu inmiddels 6 van die vage kruidvattesten en 1 dipstick van sensitest ( die gaf ook licht posi )
    Dus ik met mijn verzameling van deze maand 7 stuks :oops: en die van de voorgaande maanden ook meegenomen.
    Zijn reactie: Dat ik wel degelijk steeds zwanger ben geweest, maar het idd niet goed innestelt op de een of andere manier. Aangezien ik ook n paar jaar terug n MA heb gehad bij 10w5d begin ik nu toch wel n beetje bang te worden om zwanger te raken.... En dit kan/mag toch niet de bedoeling zijn lijkt mij :rolleyes: Dus even bloed laten trekken, a.s. vrijdag ga ik terug voor n uitstrijkje, was nu niet zo'n frisse bedoeling :)
    Verder worden we door gestuurd naar diagnostisch centrum, liep ik tijdens mijn zwangerschap die n MA werd ook, daar hebben ze destijds ook echo gedaan, waar we toen ook het kloppend hartje van ons kleintje zagen.. Helaas is het toen vlak daarna ook misgegaan, dat zagen we op de echo toen ik weer moest. Dus voor mij worden de 1e 12 weken sowieso spannend, ik kan pas opgelucht ademhalen als ik die grens passeer... Maar voordat we daar zijn :(:
    Sorry voor mijn ego bericht!

2. Stacey88

Stacey88 Bekend lid

28 okt 2008
    526
    0
    0
    Limburg
    Passagierslijst NOD december 2008

1: JedidJah & Zinah & Saskia1982 & Natasja & irryproppy & goudappeltje & Sannie80
    2: Sweepy & Nhene & Claudia2510 & Marty & SylviaM & Deebie & Elisabethje
    3: SSV & bapsie & lieselke & Ny81 & MyPrecious & Miepie74 & Angelea
    4: 5Mare5 & jesenmo & cjpt & Knippy & Lisannemiek & Tigerlady
    5: Eleni & inkerbell & love child & miranda28 & Stier11 & blackeyedgirl & Matroosje & Jazy & Alweer mama & Elegance & Gepke1979 & Sammie88 & puzzcat24
    6: Lonny & Debbedebs & Isla & cruella & Mcellie
    7: Milolove & Tania & Moosje25 & DrewB & BarbaBeer & Ninoshka & Daiquiri & Butterfly26 & Meggytje & vlindertje85 & Happyme
    8: Catje86 & Tessa8 & mamaria & hanneke78 & annie1979 & Milla Rose & Sjanienu1 & Annie1979 & Bos
    9: Miracles & Zeepbel83 & katjak79 & Yihaaa
    10: Pearl29 & bootsy & Angel83 & Muis82
    11: Natjes & spriet & xxsuuzxx & cam & little angel
    12: BrusjeVoorLynn & Natjuh026 & Lietje & Jutte & Toetje & MilkHd & Plienneling
    13: kleintjevoorons & Josjo & Danif
    14: indey & ellenk
    15: Luukske & Helma30 & Jenna78 & rm1&misslizzy
    16: Desert & Knuf & nana33 & berenbotje & Alies05
    17: Sanneke & Joyce84 & Beebie82 & Nadinneke & Misschienmama & Jammie & lieni44
    18: IlonaHokkeling & Maria79
    19: Ivje & Moontje & Emma21
    20: melanietje & Kita29 & Hanna1974
    21: Christien86 & Mukje
    22: Loesje84
    23: lautjuh85 & Sjoukje & Mexicang & Stacey88
    24: Babijtje
    25:
    26: Girl84
    27:
    28:
    29: robertha
    30: Maia
    31: Vera

124 passagiers voor de roze mini!
    0 Zwanger, 0 Ongesteld, 0 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 0 Cyclus van slag, 0 Vlindertjes

TESTMARATHON

6 december
    - Inkerbell
    - Mcellie
    - Puzzcat24

7 december
    - MyPrecious

10 december
    - Angel83

12 december
    - Jutte

26 december
    - Sjoukje

Om de lijst te veranderen:
    • Neem de meest recente lijst![/*:m:3rxefzum]
    • klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.[/*:m:3rxefzum]
    • Vul je informatie in.[/*:m:3rxefzum]
    • Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties):
      [ IMG]http://i452.photobucket.com/albums/qq241/JedidJah/A.jpg[/IMG][/*:m:3rxefzum]
    • En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen [/*:m:3rxefzum]

3. berenbotje

berenbotje Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.308
    0
    0
    Brabant
    Heftig hoor! En tuurlijk mag je je ego berichtjes hier kwijt. Geen probleem!
    Ik hoop dat het snel roze wordt bij jou.

4. Kita29

Kita29 Niet meer actief

Berenbotje THX meid! ;)
    Ik hoop ook dat jij snel op roze mag! ( en dat we daar dan ook maar 8 maanden op mogen blijven staan! )

5. Kita29

Kita29 Niet meer actief

Je hebt je LH piek als je ovutest ' piekt ' ( posi is )
    DIt wil dus niet zeggen dat je ei dan al is geweest ;)
    Je LH piek kan 24-48 uur duren en dan springt je ei! Klussen jij dus :p
    SucseX mEId!

6. Sweepy

Sweepy Bekend lid

15 okt 2008
    934
    0
    16
    Noord Brabant
    Bruisje: Welkom, uiteraard mag je hier lekker meekletsen. Ik hoop voor je dat je snel je rust terug vind.

Bos: Wat een eikels daar bij Clearblue, en de site die er nu al een maand uit ligt. Erg slordig. Ik hoop dat je snel je antwoord/ excuus krijgt.

Kita29: Wat erg zeg. Ik hoop dat je deze maand echt op roze mag.

verder krijg ik met de dag meer klachten.
    Maar geloof het allemaal niet, vorige maand ben ik ook voor de gek gehouden.

Ik koop ook geen andere dingen voor de toekomstige baby. Ik heb nu alleen een knuffeltje. Dat vind ik wel een mooi idee. Als ik echt zwanger ben kan ik dat nog allemaal goedmaken. :)

7. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    So kita, da's idd heftig. sterkte meid! Ik hoop dat de volgende keer voor jou gewoon makkelijk en goed verloopt!

er zijn volgens mij ook nog mensen bij gekomen in de mini dus welkom!

wij hebben net een cadeau gekocht omdat wij woensdag op kraamvisite gaan (kind is al weer een paar maanden oud maar hadden nog geen tijd) en oh wat heb ik veel spullen gezien die ik wil hebben. maar ik heb me ingehouden.

ik ga zo eens ovu testen bestellen. ja twee weken geleden zei ik nog dat het geldverspilling is maar nu ben ik toch benieuwd of er wat te zien valt.

@bos de duitse site deed het wel maar daar heb je denk ik ook niet veel aan... heel raar

8. Mcellie

Mcellie Actief lid

15 okt 2008
    214
    0
    0
    Office Manager
    Hoogvliet
    Grappig Mare, Ik ga woensdag ook op kraamvisite. Alvast wat ervaring opdoen met het vasthouden van een beebie!

Ik probeer momenteel nog niets te kopen qua babyspulletjes. Ik moet me al inhouden om niet een zwangerschapstest te kopen!

Ik heb me voorgenomen om deze as vrijdag te kopen, want volgende week kan ik testen...

Mocht dit negatief uitvallen, dan ga ik ook maar eens die ovulatietesten bestellen....

9. Zinah

Zinah Actief lid

28 jul 2008
    195
    0
    0
    Jammie! Is er nog wat over? Dan zorg ik voor een vers rondje koffie/thee!
    (nog een aanrader: de echte Limburgse pruimenvlaai)

10. Pearl29

Pearl29 Fanatiek lid

28 mei 2007
    1.031
    0
    0
    Ik heb idd een eisprong alleen mijn cyclus is iets te lang. Dus vandaar dat ik morgen wordt besproken wat voor een behandeling er nodig zou zijn om toch zwanger te kunnne raken. Ik wist idd niet zeker of ik pco goed had geschreven. Dank je wel voor het goed opschrijven. Ik krijg een lage dosering dan. Tenzij dat niets uithaalt. Maar vrijdag weten we meer.

11. Pearl29

Pearl29 Fanatiek lid

28 mei 2007
    1.031
    0
    0
    Passagierslijst NOD december 2008

1: JedidJah & Zinah & Saskia1982 & Natasja & irryproppy & goudappeltje & Sannie80
    2: Sweepy & Nhene & Claudia2510 & Marty & SylviaM & Deebie & Elisabethje
    3: SSV & bapsie & lieselke & Ny81 & MyPrecious & Miepie74 & Angelea
    4: 5Mare5 & jesenmo & cjpt & Knippy & Lisannemiek & Tigerlady
    5: Eleni & inkerbell & love child & miranda28 & Stier11 & blackeyedgirl & Matroosje & Jazy & Alweer mama & Elegance & Gepke1979 & Sammie88 & puzzcat24
    6: Lonny & Debbedebs & Isla & cruella & Mcellie
    7: Milolove & Tania & Moosje25 & DrewB & BarbaBeer & Ninoshka & Daiquiri & Butterfly26 & Meggytje & vlindertje85 & Happyme & Pearl29
    8: Catje86 & Tessa8 & mamaria & hanneke78 & annie1979 & Milla Rose & Sjanienu1 & Annie1979 & Bos
    9: Miracles & Zeepbel83 & katjak79 & Yihaaa
    10: bootsy & Angel83 & Muis82
    11: Natjes & spriet & xxsuuzxx & cam & little angel
    12: BrusjeVoorLynn & Natjuh026 & Lietje & Jutte & Toetje & MilkHd & Plienneling
    13: kleintjevoorons & Josjo & Danif
    14: indey & ellenk
    15: Luukske & Helma30 & Jenna78 & rm1&misslizzy
    16: Desert & Knuf & nana33 & berenbotje & Alies05
    17: Sanneke & Joyce84 & Beebie82 & Nadinneke & Misschienmama & Jammie & lieni44
    18: IlonaHokkeling & Maria79
    19: Ivje & Moontje & Emma21
    20: melanietje & Kita29 & Hanna1974
    21: Christien86 & Mukje
    22: Loesje84
    23: lautjuh85 & Sjoukje & Mexicang & Stacey88
    24: Babijtje
    25:
    26: Girl84
    27:
    28:
    29: robertha
    30: Maia
    31: Vera

124 passagiers voor de roze mini!
    0 Zwanger, 0 Ongesteld, 0 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 0 Cyclus van slag, 0 Vlindertjes

TESTMARATHON

6 december
    - Inkerbell
    - Mcellie
    - Puzzcat24

7 december
    - MyPrecious

10 december
    - Angel83

12 december
    - Jutte

26 december
    - Sjoukje

Om de lijst te veranderen:
    • Neem de meest recente lijst![/*:m:2z2g0oc8]
    • klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.[/*:m:2z2g0oc8]
    • Vul je informatie in.[/*:m:2z2g0oc8]
    • Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties):
      [ IMG]http://i452.photobucket.com/albums/qq241/JedidJah/A.jpg[/IMG][/*:m:2z2g0oc8]
    • En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen [/*:m:2z2g0oc8]

Mezelf even van plek veranderd want mijn ei-sprong is eerder gekomen.

12. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Inderdaad Knippy, we gaan hopen dat we roze het jaar uitgaan :D! Zouden dan mooie feestdagen worden nietwaar?

@Bos, ik test ook met ovutesten en mijn advies is om langer door te klussen dan die dingen aangeven.
    Ik had vorige ronde 2 pos testen achter elkaar, die dagen geklust,maar terugrekenend van deze eerste menstruatiedag, kom ik uit op eisprong 2 dagen later dan de laatste pos test. Snap je het nog?
    Dus wij gaan deze ronde ook echt langer door met klussen.
    Nekklachten of niet, ik heb slechte nekwervels, het is voor een goed doel!

Meiden die ook testen gebruiken, welk merk gebruiken jullie?

X mex

13. hielko2006

hielko2006 Niet meer actief

zeg dat wel super feestdagen dan

14. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Nou en of! Ik had graag een kotsmisselijke kerst gehad, maar als kadootje zou het ook helemaal fantastisch zijn!

15. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    ja ....maar dat klopt toch wel.....want de ei springt pas binnen 24 tot 48 uur.....jij was uitgegaan van de dag dat je een positieve ovu test had als ik het goed begijp...en ik reken vanaf vandaag (zie banner) dus dan kom ik uit op 8 dec....haha begrijp je mij nog hihi.....

ik gebruik ze van sensitest....

16. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Hahaha...eh...effe denken... ;)

Ik gebruik ook die van sensitest, bevallen op zich goed, soms denk ik weleens, zal ik andere proberen,maar alsof ik daar sneller zwanger van zal worden :(.

Ik weet dat bij een pos ovutest je ei binnen 24-48u springt. Dus klussen op de dag van een +test is goed. Maar ze zeggen ook dat je ei binnen 24-48u springt vanaf de start van je LH-piek. En je weet niet zeker of je echt de start meet.
    Ik vind het weleens lastig, want moet ik dan klussen op de dagen van de +test, klussen we iedere dag, om de dag....enz...

17. Zinah

Zinah Actief lid

28 jul 2008
    195
    0
    0
    Knuf voor de meiden die het nodig hebben!
    ff ego-berichtje: FF heeft geen ei gespot bij mij deze maand, maar heb wel vruchtbaar slijm gehad (tenminste, daar leek het wel op!). Als ik toch een ei heb gehad rond die tijd, mag ik al eerder testen dan 1 december. Overmorgen al. Brrr, durf niet goed deze keer.. :(
    Als ik 't vol kan houden, wacht ik liever af of ik vóór 1 december :evil: :evil: word en pas testen op 1 of 2 december... (ahum, ik en volhouden? :rolleyes: ;) )

18. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    heeft ff helemaal geen ei gespot? bij mij namelijk ook niet maar een paar dagen leek het echt alsof m'n ei kwam. ik zou zeggen wacht nog even die 6 dagen. als het toch eerder was dan heb je dan iig hopelijk een dikke streep en geen twijfelgeval. ten minste zo denk ik.

19. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    ja dat is lastig he....als je het zeker wilt weten moet je eigenlijk gaan tempen....ik denk dat als het deze maand niet raak is, ik misschien wel ga tempen en ovutesten ga doen....als ik het zo schrijf klink het wel erg wanhopig maar ja ik wil er gewoon alles voor doen....ben het zat het wachten...ben er ook nog steeds niet uit of ik de verwijsbrief ga ophalen als het niet raak is deze maand....misschien moet ik gewoon nog geduld hebben maar ik wil zograag een kleine beetje zekerheid...

20. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Ik vind je helemaal niet wanhopig klinken hoor. Gewoon heel realistisch. Soms is het gewoon heel erg onzeker allemaal en juist dan wil je wat meer zekerheid hebben en nog meer inzicht in hoe je cyclus zich ontvouwt. Dat begrijp ik echt heel goed.
    Als ik deze maand niet zwanger was geworden zou ik 1 maand ovutesten hebben geprobeerd en dan een maand zijn gestopt. Gelukkig hoefde dat niet.
    Maar ik zou dus precies hetzelfde hebben gedaan.

En daarnaast, ik kan me voorstellen dat je het gevoel hebt dat je lichaam je in de steek laat. Dat je niet op haar kan vertrouwen en dus wat meer grip op de zaak wil hebben.

Kortom, genoeg redenen dus.

En ik hoop dat je de kans krijgt om een gedegen klacht te deponeren bij Clearblue.

Deel Deze Pagina