Hoihoi, Ben weer terug van weggeweest! We zaten midden in een verhuizing en had 3 weken geen internet aansluiting. Ben helaas vorige maand ongi geworden ... maar we beginnen gewoon weer opnieuw.. denk zelf dat we door de verhuizing en de drukte... deze maand mis geschoten hebben. Waren druk aan het klussen.. alleen dan op een andere manier Hoe gaat het hier? groetjes Diana
Hoi hoi, Door de verhuizing had ik 3 weken geen beschikking tot het internet maar nu gelukkig wel! Ben vorige maand ongi geworden, en denk dat ik door de verhuizing ook deze maand net gemist heb. We hebben wel geklust alleen niet zoals wij dat hier bedoelen hahaha Hoe gaat het hier? groetjes Diana
Ik begin nu af en toe een steekje aan de rechterkant te voelen. Ik heb nog geen positieve ovutest. Nu is mijn vraag: kunnen die steken al voor je eisprong komen? Iemand ervaring mee?
Welke ovutesten gebruik jij? Die van mij geven maar een minimaal streepje aan. Zowel kruidvat als sensitest.
Ja had afgelopen vrijdag een streepje toen had ik zoiets van huh is ie nu positief? Zaterdag geen streepje meer Ik balen maar toen gisteravond knalde hij van het scherm af.....dus je moet denk ik geduld hebben. Ik teste om 12u en om 20u op een gegeven moment
Gebruikte eerst die van het Kruidvat, maar geen resultaat. Toen sensitest besteld en gelijk positief. Ben benieuwd! Heb jij die van het Kruidvat wel eens gebruikt?
Tjee puzz!!! Schrik ervan... Jij bent ook al lang bezig..... Zie dat je 6 december gaat testen...samen met mij..... Maar denk dat ik 4 december ga testen ivm ziekenhuis bezoek
Ja kan ik me voorstellen dat je dan eerder gaat testen... Ohhh crap 5 dec is mijn nod,en 3 dec gaan ze een hysterscopie bij me uitvoeren... Pfftt maar een geluk dat we niet gericht aan het klussen waren!
Passagierslijst NOD december 2008 1: JedidJah & Zinah & Saskia1982 & Natasja & irryproppy & goudappeltje & Sannie80 2: Sweepy & Nhene & Claudia2510 & Marty & SylviaM & Deebie & Elisabethje 3: SSV & bapsie & lieselke & Ny81 & Miepie74 & Angelea 4: 5Mare5 & jesenmo & cjpt & Knippy & Lisannemiek & Tigerlady 5: Eleni & inkerbell & love child & miranda28 & Stier11 & blackeyedgirl & Matroosje & Jazy & Alweer mama & Elegance & Gepke1979 & Sammie88 & puzzcat24 & Pearl29 6: Lonny & Debbedebs & Isla & cruella & Mcellie & MyPrecious 7: Milolove & Tania & Moosje25 & DrewB & BarbaBeer & Ninoshka & Daiquiri & Butterfly26 & Meggytje & vlindertje85 & Happyme 8: Catje86 & Tessa8 & mamaria & hanneke78 & annie1979 & Milla Rose & Sjanienu1 & Annie1979 & Bos 9: Miracles & Zeepbel83 & katjak79 & Yihaaa 10: bootsy & Angel83 & Muis82 & Daphne1984 11: Natjes & spriet & xxsuuzxx & cam & little angel 12: BrusjeVoorLynn & Natjuh026 & Lietje & Jutte & Toetje & MilkHd & Plienneling 13: kleintjevoorons & Josjo & Danif 14: indey & ellenk 15: Luukske & Helma30 & Jenna78 & rm1&misslizzy 16: Desert & Knuf & nana33 & berenbotje & Alies05 17: Sanneke & Joyce84 & Beebie82 & Nadinneke & Misschienmama & Jammie & lieni44 18: IlonaHokkeling & Maria79 & Dani86 19: Ivje & Moontje & Emma21 20: melanietje & Kita29 & Hanna1974 & Lente1973 21: Christien86 & Mukje 22: Loesje84 & Kanjer & Slaapzak 23: lautjuh85 & Sjoukje & Mexicang & Stacey88 24: Babijtje 25: 26: Girl84 27: 28: 29: robertha & Mvdb 30: Maia 31: Vera 131 passagiers voor de roze mini! 0 Zwanger, 0 Ongesteld, 0 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 0 Cyclus van slag, 0 Vlindertjes TESTMARATHON 6 december - Inkerbell - Mcellie - Puzzcat24 10 december - Angel83 12 december - Jutte 26 december - Sjoukje Om de lijst te veranderen: Neem de meest recente lijst![/*:m:2k183f1c] klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.[/*:m:2k183f1c] Vul je informatie in.[/*:m:2k183f1c] Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ IMG]http://i452.photobucket.com/albums/qq241/JedidJah/A.jpg[/IMG][/*:m:2k183f1c] En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen [/*:m:2k183f1c] Ik had me al eerder op de lijst verplaatst, maar iemand had weer een andere gepakt. Dus mezelf weer goed neergezet.
zal wel komen door mij :S khad de lijst gepakt en daarstraks geplakt.. excuus dan! wil niemand buitensluiiten! en moguh we straks met zn alle in die mini gepropt gaan als zwangereeeee vrouwkees! liefssss
Goedemorgen allemaal, Grr... hier mijn ei nog steeds niet gesprongen. Ik voel 'm zitten en fijn sl**m enzo, maar temp. nog laag. Morgen dan maar hopen. Moeten we weeeeeer klussen vanavond puzzcat24, succes 3 december, hopenlijk krijg je uiteindelijk een uitslag waar je iets mee kunt. Nieuwe meiden weer welkom, het wordt al gezellig druk!
Jeetje zeg. Kan me voorstellen dat je daar moedeloos van word. Veel succes alvast voor 3 december. Hopenlijk dan meer duidelijkheid.