Passagierslijst NOD december 2008 1: JedidJah & Zinah & Saskia1982 & Natasja & irryproppy & goudappeltje & Sannie80 2: Sweepy & Nhene & Claudia2510 & Marty & SylviaM & Deebie & Elisabethje 3: SSV & bapsie & lieselke & Ny81 & Miepie74 & Angelea 4: 5Mare5 & jesenmo & cjpt & Knippy & Lisannemiek & Tigerlady 5: Eleni & inkerbell & love child & miranda28 & Stier11 & blackeyedgirl & Matroosje & Jazy & Alweer mama & Elegance & Gepke1979 & Sammie88 & puzzcat24 & Pearl29 6: Lonny & Debbedebs & Isla & cruella & Mcellie & MyPrecious 7: Milolove & Tania & Moosje25 & DrewB & BarbaBeer & Ninoshka & Daiquiri & Butterfly26 & Meggytje & vlindertje85 & Happyme 8: Catje86 & Tessa8 & mamaria & hanneke78 & annie1979 & Milla Rose & Sjanienu1 & Annie1979 & Bos 9: Miracles & Zeepbel83 & katjak79 & Yihaaa 10: bootsy & Angel83 & Muis82 & Daphne1984 11: Natjes & spriet & xxsuuzxx & cam & little angel 12: BrusjeVoorLynn & Natjuh026 & Lietje & Jutte & Toetje & MilkHd & Plienneling 13: kleintjevoorons & Josjo & Danif 14: indey & ellenk 15: Luukske & Helma30 & Jenna78 & rm1&misslizzy 16: Desert & Knuf & nana33 & berenbotje & Alies05 17: Sanneke & Joyce84 & Beebie82 & Nadinneke & Misschienmama & Jammie & lieni44 18: IlonaHokkeling & Maria79 & Dani86 19: Ivje & Moontje & Emma21 20: melanietje & Kita29 & Hanna1974 & Lente1973 21: Christien86 & Mukje 22: Loesje84 & Kanjer & Slaapzak 23: lautjuh85 & Sjoukje & Mexicang & Stacey88 24: Babijtje 25: LadyJoey 26: Girl84 27: 28: 29: robertha & Mvdb 30: Maia 31: Vera 132 passagiers voor de roze mini! 0 Zwanger, 0 Ongesteld, 0 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 0 Cyclus van slag, 0 Vlindertjes TESTMARATHON 6 december - Inkerbell - Mcellie - Puzzcat24 10 december - Angel83 12 december - Jutte 26 december - Sjoukje Om de lijst te veranderen: Neem de meest recente lijst![/*:m:25iohzg0] klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.[/*:m:25iohzg0] Vul je informatie in.[/*:m:25iohzg0] Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ IMG]http://i452.photobucket.com/albums/qq241/JedidJah/A.jpg[/IMG][/*:m:25iohzg0] En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen [/*:m:25iohzg0] ****************************** LadyJoey: Jammer dat het al zo langt duurt en vaak mis gaat. Dikke knuffel voor jou
Oke weer wat geleerd. Ik wist dus echt niet dat dat zo genoemd werd. Wouw rechten das pittig! Maar gefeliciteerd met je zwager in ieder geval! Dat dweilen: hahahaha... Das een goeie! Dat ga ik volgende keer ook eerst doen. Lekker blijven zitten totdat het helemaal droog is hoor meid! Die tandpasta heb ik gister in huis gehaald. Bedankt voor de tip igg!
vreemde tandarts, ik heb er ook heel wat gezien maar eindelij een goede gevonden, mij krijg je er niet meer weg
Hallo, even een vraagje. Weet iemand hoeveel dagen voor je eisprong je ongeveer vruchtbaar slijm zou krijgen? Kan het namelijk nog niet ontdekken.
Hoi Wijfie, Ik dat slijm helemaal niet als ik mijn eisprong krijg. Ik heb het ook nooit gehad, dus volgens mij kan je niet met zekerheid zeggen wanneer je dat krijgt. Ik denk dat dat per vrouw verschillend is....
@wijfie, heb het toevallig gisterochtend bij mezelf opgemerkt, heb er vorige rondes nooit zo op gelet...nu moet ik erbij zeggen dat mijn ei wrs een dag of 5-6 eerder komt dan de vorige ronde en ik dmv ovu testen wist dat mijn ei deze dagen moet komen (zie mijn album), en ik zo er ook achter ben gekomen dat dit mijn vruchtbaar slijm moet zijn.
Dank je Mcellie, Dat zal ook i.d. wel zo zijn. Maar het is zo lekker om van die duidelijke signalen te krijgen, dat het bij jou helemaal loopt zoals het zou 'moeten'. Het is net of je voor je gevoel dan meer kans maakt, stom he?
Hoi Luuske Jij hebt het dus eigenlijk op de dag zelf. Misschien dat het bij mij ook nog wel komt dan, wie weet.
Goede morgen allemaal, Het word inderdaad reuze gezellig hier. Ik hoop op heel veel zwangere voor dat het nieuwe jaar begint.
Ik wil ook graag op de lijst voor 19 december....Succes iedereen in de feestmaand hopelijk komt er veel roze!
@Wijfie, Ik weet precies wat je bedoelt! Ik heb dat nml. ook. De meesten hebben het hier over slijm als ze bijne een eisprong krijgen, maar dat heb ik dus helemaal niet! Dan heb ik gelijk het idee dat het bij mij niet goed zit...... Daar wil ik dus helemaal niet aan denken! Ik kan over 11 dagen gaan testen, mocht dit niet positief zijn, dan ga in de volgende ronde dus gelijk met de hele mikmak beginnen. Dan heb ik in ieder geval mee zekerheid. Dus tempen, ovu-teseten, etc.
Passagierslijst NOD december 2008 1: JedidJah & Zinah & Saskia1982 & Natasja & irryproppy & goudappeltje & Sannie80 2: Sweepy & Nhene & Claudia2510 & Marty & SylviaM & Deebie & Elisabethje 3: SSV & bapsie & lieselke & Ny81 & Miepie74 & Angelea 4: 5Mare5 & jesenmo & cjpt & Knippy & Lisannemiek & Tigerlady 5: Eleni & inkerbell & love child & miranda28 & Stier11 & blackeyedgirl & Matroosje & Jazy & Alweer mama & Elegance & Gepke1979 & Sammie88 & puzzcat24 & Pearl29 6: Lonny & Debbedebs & Isla & cruella & Mcellie & MyPrecious 7: Milolove & Tania & Moosje25 & DrewB & BarbaBeer & Ninoshka & Daiquiri & Butterfly26 & Meggytje & vlindertje85 & Happyme 8: Catje86 & Tessa8 & mamaria & hanneke78 & annie1979 & Milla Rose & Sjanienu1 & Annie1979 & Bos 9: Miracles & Zeepbel83 & katjak79 & Yihaaa 10: bootsy & Angel83 & Muis82 & Daphne1984 11: Natjes & spriet & xxsuuzxx & cam & little angel 12: BrusjeVoorLynn & Natjuh026 & Lietje & Jutte & Toetje & MilkHd & Plienneling 13: kleintjevoorons & Josjo & Danif 14: indey & ellenk 15: Luukske & Helma30 & Jenna78 & rm1&misslizzy 16: Desert & Knuf & nana33 & berenbotje & Alies05 17: Sanneke & Joyce84 & Beebie82 & Nadinneke & Misschienmama & Jammie & lieni44 18: IlonaHokkeling & Maria79 & Dani86 19: Ivje & Moontje & Emma21 & Aura 20: melanietje & Kita29 & Hanna1974 & Lente1973 21: Christien86 & Mukje 22: Loesje84 & Kanjer & Slaapzak 23: lautjuh85 & Sjoukje & Mexicang & Stacey88 24: Babijtje 25: LadyJoey 26: Girl84 27: 28: 29: robertha & Mvdb 30: Maia 31: Vera 133 passagiers voor de roze mini! 0 Zwanger, 0 Ongesteld, 0 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 0 Cyclus van slag, 0 Vlindertjes TESTMARATHON 6 december - Inkerbell - Mcellie - Puzzcat24 10 december - Angel83 12 december - Jutte 26 december - Sjoukje Om de lijst te veranderen: Neem de meest recente lijst![/*:m:2ynt47ch] klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.[/*:m:2ynt47ch] Vul je informatie in.[/*:m:2ynt47ch] Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ IMG]http://i452.photobucket.com/albums/qq241/JedidJah/A.jpg[/IMG][/*:m:2ynt47ch] En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen [/*:m:2ynt47ch]
Nou ik ben nu al een paar dagen aan het tempen, waarom ook niet! En ik heb al een aantal ochtenden achter elkaar 36.7. Nooit gedacht dat je elke ochtend echt dezelfde temp. kan hebben. Maar mocht het nu over een paar dagen ineens omhoog schieten, dan durf ik in ieder geval wel te geloven dat dat dan een eisprong is! Dus ik ben benieuwd, zou namenlijk best kunnen dat mijn lijf nog aardig in de war is. Dit is namelijk pas mijn eerste ronde na het stoppen met de pil.
@wijfie In het menu kan jij je profiel aanpassen. Dan kan je jouw banner in jouw onderschrift plaatsen zodat die altijd in je berichten staat! Ik zag dat je hem net in één van je berichten plaatste, vandaar deze tip!
Hoi Dames, Kwam deze tegen op internet en dacht die zal ik eens aan de dames van december cadeau doen. Hopelijk gaan jullie allemaal roze de kerst in! http://www.planetgadget.be/uploaded_ima ... 708061.jpg
oh bloempje, die is gaaf! Die wil ik wel in mijn woonkamer hebben! Gelijk een hint voor de visite die in december langs komen!
Oh, wat een verschrikkelijke kerstboom! Maar wel leuk.. en als het zou helpen.... waarom zou je hem dan niet in je woonkamer zetten?!
Goedemorgen dames! Wat een rare tandarts! Ik ben gezegend met een 'paniek' tandarts, zo een leuke vent! Ik denk dat ik mijn ei gister heb gehad..heb echt gevoelige borsten en krampen onder in mijn buik, spanneeeeeend hoor! Misschien dat ik volgende maand toch maar ovutesten ga gebruiken..wel zo makkelijk hahahahaha Dat met dat slijm begrijp ik ook niet helemaal...mja..heb er niet zo een last van Het is best lekker weer buiten he? Fijne dag iedereen!