NOD december 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door Maidin, 21 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TJB

TJB Niet meer actief

Hoi dames,
    Ik kom hier ook af en toe meekletsen als jullie dat goed is...

2. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Tuurlijk! Welkom! Wanneer is jouw nod?

3. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Oh, je hebt een kleintje.
    Wil je al voor de volgende gaan?

4. TJB

TJB Niet meer actief

Ik heb eigenlijk geen idee. Dit is weer de eerste ronde dat we meedoen na mn zwangerschap en ik geef ook nog bv dus ik weet niet eens of ik alweer een cyclus heb...(ben hiervoor uit voorzorg aan de pil gegaan)
    Voor mijn zwangerschap zat ik elke keer (en direct na stoppen met de pil) op 28 dagen dus dan zou mijn NOD op 15-12 zijn. Ik wacht af of "ik het alweer doe"

5. TJB

TJB Niet meer actief

Ja maar niet echt super hard ons best gaan doen hoor. Ook omdat ik nog bv geef zal het wel niet zo hard lopen maar als het gebeurd is het in elk geval zeer welkom.

6. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Ah, wat schrijf je dat zielig...of je het al weer doet.
    Jij kan het tenminste doen, moet ik nog maar afwachten.
    Ik hoop voor je dat je snel je tweede wondertje mag dragen.

7. sweety24

sweety24 Actief lid

3 nov 2008
    119
    0
    0
    verzorgende ig
    Hoi Hoi
    Hoe is het met iedereen?
    Mijn nod is over zeer kort!
    Liefssss

8. TJB

TJB Niet meer actief

Is niet lullig bedoeld van mij hoor! Hoop ook voor jullie dat jullie ook snel een wonder mogen dragen!

9. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    Oh wat zijn er ineens veel moeders bij gekomen! welkom allemaal. Gezellig dat jullie mee kletsen.

Ik heb weer lekker gesport. en ga denk ik een keertje vroeg naar bed! Dus zeg ik alvast slaap lekker allemaal!

10. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Hoi Sweety
    Jammer meid! Hoe lang of eigenlijk hoe kort was je cyclus? En in welke ronde zit je nu?

11. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Jaaa, spannend hoor :D ! Leef en lees ook af&toe mee in nov om te zien hoe het gaat met de meiden die al bijna "aan de beurt" zijn. Maakt het wachten tot mn ei (en starks nod) weer wat dragelijker. Weet je al wanneer je gaat testen?!

12. Catje86

Catje86 Bekend lid

1 sep 2008
    602
    0
    0
    Kom ook weer even buurten!
    Heb alleen deze maand niet goed kunnen klussen helaas.
    Succes voor alle meiden die nog in hun klus dagen zitten!

13. sweety24

sweety24 Actief lid

3 nov 2008
    119
    0
    0
    verzorgende ig
    @annie1979
    .... Ik zit in nu in ronde 2
    heb 3november mijn spiraal laten verwijderen, en 28-10-08 had ik mijn nod, nu heb ik de 23ste weer mijn 2 de nod gehad..Helaaas dus mijn cyclus is nu 26 dagen! denk ik...en jij?

14. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Balen. Heb je helemaal niet rond je ei kunnen klussen of is er toch nog een kansje?

15. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    @ sweety: sorry, zie nu pas je banner :oops: Dacht dat je bedoelde dat je bijna aan de beurt was voor de nod. Hoop iig dat je deze maand dan succes hebt!

16. Toetje77

Toetje77 Bekend lid

29 feb 2008
    800
    12
    18
    NB
    Hallo allemaal,

Ik ben er een tijdje door drukte niet geweest en heb nog niet alles bijgelezen omdat dat erg veel was, dus dat doe ik morgen.
    Maar ik zit ergens mee in mijn maag en wil graag jullie mening.
    Wij hebben op zaterdag (cyclusdag 9) geklust, gewoon omdat het leuk was :oops: .
    Omdat ik vandaag (cyclusdag 12) een inwendig onderzoek, inwendige echo en uitstrijkje zou krijgen hebben we gisteren niet geklust omdat ik bang was dat dat misschien niet goed zou zijn voor de onderzoeken. Ik krijg meestal pas na vrij laat een eisprong, dus ik dacht als we dan vandaag klussen is dat geen probleem. Maar nu kreeg ik te horen dat we morgen moeten klussen voor een samenlevingstest (dan kijken ze de dag erna hoeveel levende zaadcellen nog aanwezig zijn in het baarmoederslijmvlies). Dus dacht ik: vanavond dus ook niet klussen want dat moet morgen al voor die test en ik wil niet dat als wij vandaag klussen dat de test kan beïnvloeden. Allemaal geen probleem, TOT ik net een positieve ovulatietest in handen had. Ik weet niet meer wat ik moet doen. Wel klussen omdat de eisprong zich veel vroeger aandiend dan normaal of toch morgenavond pas vanwege de samenlevingstest, met het risico dat we te laat zijn. De laatste keer klussen was dus 3 dagen geleden en volgens de ovulatietest zou mijn ovulatie ongeveer morgen plaats moeten vinden. Ik weet het niet meer.
    Sorry voor het lange verhaal en het ego-bericht, maar ik zit er best mee, wil geen kans voorbij laten gaan, maar wil ook dat de onderzoeken goed gaan.
    Iemand advies voor mij?

Groetjes Toetje

17. sweety24

sweety24 Actief lid

3 nov 2008
    119
    0
    0
    verzorgende ig
    Jaaa ikke ook! Jij ook veel succes!

18. inkerbell

inkerbell Fanatiek lid

24 okt 2008
    1.905
    0
    0
    Hoge Noorden
    Gewoon je hart volgen meid! Ik zou gewoon gaan klussen! De productie van het zaad wordt iedere dag aangemaakt! Straks mis je je ei.
    suc6 ermee

trusten allemaal

19. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Heeft de arts gezegd dat je de dag voor de dag (snap je het nog, haha) voor het onderzoek beter niet mag klussen? Zo niet, dan zou ik denk ik voor de zekerheid toch klussen vanavond. Als je dan morgenavond weer klust heeft je man/vriend wel wat minder zwemmertjes, maar vast nog meer dan genoeg voor het onderzoek en dan weet je tenminste zeker dat je geen kans hebt laten lopen. Ik weet het natuurlijk niet zeker, maar het lijkt me dat als het echt zo belangrijk is dat je de dag voor de dag dat je moet klussen voor de test niet klust, de arts het dan wel gezegd had hoor!

20. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    Tnx Mukje! Mijn kaakchirurg heeft me dit 6 maanden laten doen, omdat ik niet mocht poetsen van hem (wegens producten die ze gebruikt hadden), maar ik heb nog nooit zo gevoelige tanden gehad als in die periode... Nog es merci he

En nu ff verderlezen en men mind terug op 'zwanger' zetten ipv 'tanden' :)

Deel Deze Pagina