NOD december 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door Maidin, 21 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Ga ook naar mn bedje, weltrusten allemaal!

2. sweety24

sweety24 Actief lid

3 nov 2008
    119
    0
    0
    verzorgende ig
    Slaap lekker allemaal..Tot morgen !
    Liefs

3. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Toetje, ik zou wel gewoon klussen hoor. Zoals hierboven is geschreven blijft er genoeg over morgen voor de samenlevingstest van overmorgen.
    Ik zou deze kans niet laten schieten.

En om heel cru te zijn. Zo'n samenlevingstest kan je evt. nog overdoen (denk ik) en dit eitje is maar beperkt houdbaar. Dus ik zou er helemaal voor gaan.

4. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Zie onderschrift. Nu vijfde ronde in en bijna mijn ei, dus ik ga er vandoor! Tot morgen allemaal.

5. kanjer

kanjer Bekend lid

8 mei 2008
    626
    6
    18
    Vrouw
    las ergens iets over veel dames die erbij gekomen zijn..

maar heb het gevoel alsof ik al heeeel lang hier meelees en meeschrijf(vast topic) terwijl ik pas in mei ofzo hier ben komen krabbelen :)

nu op de een of andere manier toch weer de behoefte om overal en nergens ff te krabbelen :) vandaar dat ik me nu ook weer hier heb aangemeld bij de nodjes ;)
    en zie vooral veel 'nieuwe' dames.. de oude garde is hopelijk allemaal al zwanger ! :)

en dus hoop ik voor jullie ook een mooie zwangere tijd ! :) (ook wel beetje voor mezelf/ons, maar das een langer verhaal..zal met wat hulp ook vas twel gaan lukken maar duurd ffkez )

liefssss

6. natjes

natjes Niet meer actief

Passagierslijst NOD december 2008

1: Zinah & Saskia1982 & Natasja & irryproppy & goudappeltje & Sannie80 & Natjes
    2: Sweepy & Nhene & Claudia2510 & Marty & SylviaM & Deebie & Elisabethje
    3: SSV & bapsie & lieselke & Ny81 & Miepie74 & Angelea
    4: 5Mare5 & jesenmo & cjpt & Knippy & Lisannemiek & Tigerlady
    5: Eleni & inkerbell & love child & miranda28 & Stier11 & blackeyedgirl & Matroosje & Jazy & Alweer mama & Elegance & Gepke1979 & Sammie88 & puzzcat24 & Pearl29 & Vlademira
    6: Lonny & Debbedebs & Isla & cruella & Mcellie & MyPrecious
    7: Milolove & Tania & Moosje25 & DrewB & BarbaBeer & Ninoshka & Daiquiri & Butterfly26 & Meggytje & vlindertje85 & Happyme
    8: Catje86 & Tessa8 & mamaria & hanneke78 & annie1979 & Milla Rose & Sjanienu1 & Annie1979 & Bos
    9: Miracles & Zeepbel83 & katjak79 & Yihaaa & Manon1977
    10: bootsy & Angel83 & Muis82 & Daphne1984
    11: spriet & xxsuuzxx & cam & little angel
    12: BrusjeVoorLynn & Natjuh026 & Lietje & Jutte & Toetje & MilkHd & Plienneling
    13: kleintjevoorons & Josjo & Danif
    14: indey & ellenk
    15: Luukske & Helma30 & Jenna78 & rm1&misslizzy
    16: Desert & Knuf & nana33 & berenbotje & Alies05
    17: Sanneke & Joyce84 & Beebie82 & Nadinneke & Misschienmama & Jammie & lieni44
    18: IlonaHokkeling & Maria79 & Dani86
    19: Ivje & Moontje & Emma21 & Aura
    20: melanietje & Kita29 & Hanna1974 & Lente1973
    21: Christien86 & Mukje
    22: Loesje84 & Kanjer & Slaapzak
    23: lautjuh85 & Sjoukje & Mexicang & Stacey88
    24: Babijtje & Afrola & naliey
    25: LadyJoey
    26: Girl84
    27:
    28:
    29: robertha & Mvdb
    30: Maia
    31: Vera

138 passagiers voor de roze mini!
    0 Zwanger, 0 Ongesteld, 0 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 1 Cyclus van slag, 0 Vlindertjes

TESTMARATHON

6 december
    - Inkerbell
    - Mcellie
    - Puzzcat24

10 december
    - Angel83

12 december
    - Jutte

26 december
    - Sjoukje

Om de lijst te veranderen:
    • Neem de meest recente lijst![/*:m:2wkcl1bk]
    • klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.[/*:m:2wkcl1bk]
    • Vul je informatie in.[/*:m:2wkcl1bk]
    • Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties):
      [ IMG]http://i452.photobucket.com/albums/qq241/JedidJah/A.jpg[/IMG][/*:m:2wkcl1bk]
    • En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen [/*:m:2wkcl1bk]

7. Elizabethje

Elizabethje Bekend lid

19 nov 2008
    853
    0
    0
    Jeetje wat een hoop meiden in de mini zeg! Wel gezellig hoor....

Kon met mn stomme hoofd niet wachten en heb een test gedaan... negatief natuurlijk duhuh... Weet iemand een winkel waar ze potjes geduld hebben?

8. Delfino

Delfino Niet meer actief

Goedemorgen meiden,

Gaat het allemaal goed met jullie?
    Hier wel Ik ga zo werken wordt lkekker vliegen pfff moet half 9 weg ben om 12:15 vrij en MOET half 1 thuis ZIJN! :confused: :confused: iemand wat cerosine voor me? kan ik me fiets even wat opvoeren haha :)

9. Miss Mommy

Miss Mommy Niet meer actief

@Toetje, ik zat gisteren met precies hetzelfde probleem... ik heb donderdag de samenlevingstest, dus wij moeten vanavond verplicht klussen! (al vind ik dat niet erg hoor) Maar omdat mn temp dus gistermorgen ineens flink gezakt was, had ik zoiets van, mn ei kan ook wel al op woensdag springen! (dan zou ik dus te laat zijn)

Dus dilemma, wat doe ik... of wachten tot woensdag avond en misschien mn ei missen, of gisteravond en vanavond klussen?

Nou, die keus was snel gemaakt hoor... mn arts heeft er niets over gezegd dat ik de dag voor de dag niet mocht klussen, dus dat hebben we dus wel gedaan! Wil echt geen kans laten lopen!

Hoop dat jij je keus ook makkelijk hebt kunnen maken!

x Miracles

10. loulou79

loulou79 Actief lid

29 jan 2008
    390
    0
    0
    Dames al bijna dec. wil jullie allemaal heel veel suc6 wensen.

11. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    hoi dames,

na gisteren een super positieve ovu test te hebben gehad :D , en nu vanochtend een lichtere, wil ik mij op de lijst iets naar voren halen ;) . heb namelijk mijn ei deze ronde 5-6dagen eerder dan afgelopen ronde :D .
    we hebben vannacht en gisterochtend goed geklust, misschien vanavond nog, en dan moet het goed zijn geweest.... ;)

kan iemand de lijst veranderen en mijn op de 9e dec zetten? sta nu op 15 dec, maar dat klopt dus niet echt :oops:

12. Miss Mommy

Miss Mommy Niet meer actief

5: Eleni & inkerbell & love child & miranda28 & Stier11 & blackeyedgirl & Matroosje & Jazy & Alweer mama & Elegance & Gepke1979 & Sammie88 & puzzcat24 & Pearl29 & Vlademira
    7: Milolove & Tania & Moosje25 & DrewB & BarbaBeer & Ninoshka & Daiquiri & Butterfly26 & Meggytje & vlindertje85 & Happyme
    8: Catje86 & Tessa8 & mamaria & hanneke78 & annie1979 & Milla Rose & Sjanienu1 & Annie1979 & Bos
    9: Miracles & Luukske & Zeepbel83 & katjak79 & Yihaaa & Manon1977
    10: bootsy & Angel83 & Muis82 & Daphne1984
    15: Helma30 & Jenna78 & rm1&misslizzy
    17: Sanneke & Joyce84 & Beebie82 & Nadinneke & Misschienmama & Jammie & lieni44
    27:
    28:

0 Zwanger, 0 Ongesteld, 0 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 1 Cyclus van slag, 0 Vlindertjes

TESTMARATHON

6 december
    - Inkerbell
    - Mcellie
    - Puzzcat24

10 december
    - Angel83

12 december
    - Jutte

26 december
    - Sjoukje

• Neem de meest recente lijst![/*:m:1debm0av]
    • klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.[/*:m:1debm0av]
    • Vul je informatie in.[/*:m:1debm0av]
      [ IMG]http://i452.photobucket.com/albums/qq241/JedidJah/A.jpg[/IMG][/*:m:1debm0av]
    • En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen [/*:m:1debm0av]

Luukske, heb je naar 9 dec verplaatst!

13. geertje1987

geertje1987 Actief lid

24 nov 2008
    158
    0
    0
    veendam
    hallo ik ben 21 jaar en mijn man en ik willen het binnen kort weer proberen voor een 2e we hebben een zoontje damian van bijna 2 die in de peuter pubertijd zit en we hopen dat hij met een broerdje of zusje wat rustiger wordt en natuurlijk zijn 2 kindjes harstikke leuk

14. lonny

lonny Fanatiek lid

9 aug 2008
    1.117
    0
    0
    goeie morgen dames!

Wat veel dames zijn er al in de mini! 138!

Mukje, Wat goed dat je een tandarts bent!
    En we hebben zeker wat aan je tips.
    Dank je wel!
    Ik zal ook gelijk mijn tandvlees blijven checken. :) :)

Verder is hier alles goed, nog steeds dezelfde klachtjes als gister. Alleen doen mijn ogen en hoofd ook zeer. En ben ik verschrikkelijk moe. Maar dat kan door het weer komen van de laatste paar dagen.

nog 4 dagen te gaan en dan is het

15. lonny

lonny Fanatiek lid

9 aug 2008
    1.117
    0
    0
    geertje1987 WELKOM !

16. Sweepy

Sweepy Bekend lid

15 okt 2008
    934
    0
    16
    Noord Brabant
    Welkom alle nieuwe dames.

Mukje: Bedankt voor het advies. Echt heel grappig maar ik bedacht gisteren dat mijn tandvlees vreemd aanvoelde. Dikker dan normaal. Ik kon al niet denken waar het aan kon liggen. Laten we hopen dat het inderdaad een voorbode is. Ik had er nog nooit van gehoord.

17. sanneke78

sanneke78 Lid

21 okt 2008
    95
    0
    0

9: Miracles & Luukske & Zeepbel83 & katjak79 & Yihaaa & Manon1977
    10: bootsy & Angel83 & Muis82 & Daphne1984 & Sanneke
    15: Helma30 & Jenna78 & rm1&misslizzy
    17: Joyce84 & Beebie82 & Nadinneke & Misschienmama & Jammie & lieni44
    27:
    28:

TESTMARATHON

6 december
    - Inkerbell
    - Mcellie
    - Puzzcat24

10 december
    - Angel83

12 december
    - Jutte

26 december
    - Sjoukje

• Neem de meest recente lijst![/*:m:vzd6g9zo]
    • klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.[/*:m:vzd6g9zo]
    • Vul je informatie in.[/*:m:vzd6g9zo]
      [ IMG]http://i452.photobucket.com/albums/qq241/JedidJah/A.jpg[/IMG][/*:m:vzd6g9zo]
    • En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen [/*:m:vzd6g9zo]

18. sanneke78

sanneke78 Lid

21 okt 2008
    95
    0
    0
    Heb mezelf van 17 naar 10 verplaatst, heb mijn ei vandaag gevonden...
    Zal echter wel januari worden, klussen wil niet lukken deze week, zit met mijn hoofd te veel erbij dat ik eigenlijk niet wil vanwege wintersport in februari en dat ik geen augustusbeeb wil hebben (vrouwenlogica volgens hubbie :rolleyes: ). Bovendien is het over 4 weken lekker kerstvakantie, dan ga ik echt genieten van het klussen :oops:
    Jullie zult me wel voor gek verklaren dat ik deze maand laat schieten, zo denkt hubbie er ook over, maar het is mijn eigen lichaam, en het voelt goed om het zo te doen...

19. hielko2006

hielko2006 Niet meer actief

goedemorgen dames,

wat zijn er weer veel mensen bij welkom allemaal

Ik ben even afwezig geweest doordat het hier heel druk is .
    Kom straks nog wel even spieken

fijne dag allemaal

20. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    Morgen allemaal! Vandaag over een weekje is het voor mij D-day ;) Spannend, maar gelukkig heb ik wat afleiding. Wel nie zo leuke, maar kom (ik hoop dat ik hier effe men hart mag luchten, ook al gaat het niet over zwanger worden etc...)

Ik geef cursus Nederlands voor anderstaligen aan volwassenen. Vorige maand is een van mijn cursisten getrouwd (een Poolse met een Belg) en dat was zaaalig gewoon! Je ziet die mensen zo evolueren, ze zijn je zo dankbaar omdat ze Nederlands leren spreken en daardoor sneller aan werk raken, mee belastingen mogen betalen (jaja, voor die mensen is dat een eer, al wil ik ze niet allemaal over dezelfde kam scheren ;)) en kunnen trouwen met de persoon waarvan ze houden. Zaterdag zou er opnieuw een huwelijk in deze klas zijn (een Poolse met een Indiër), zij is zo oud als mij en hij 27. Alles was geregeld, familie komt overgevlogen, ze huren hun eigen huis, hebben allebei een vaste, fulltime job en ja, betalen ook belanstingen hier. Maandag echter kregen ze telefoon vanuit Brussel dat ze niet mogen trouwen, omdat het om een schijnhuwelijk zou gaan! Tranen, frustratie en vooral ongeloof... De gemeente had hen de vergunning al gegeven (ze hebben beide immers al hun papieren al, dus trouwen om die reden doen ze al niet, ze houden gewoon zielsveel van elkaar), maar Brussel steekt er 5 dagen voor hun dag een stokje voor... Mits ze niet geloven dat ze echt Nederlands studeren, moet ik morgen meegaan naar de minister van binnenlandse zaken (!) om hem, samen met hun advocaat en getuigen ervan te overtuigen dat deze mensen om de enige juiste reden trouwen: liefde! Ik heb er de halve nacht van wakker gelegen... Ik ben moreel een correct persoon (vind ik toch van mezelf) en als iets niet pluis is, ben ik ook de eerste om dat te erkennen, maar dit vind ik schandalig. Ik kan het niet uit men hoofd zetten...
    Vandaar dat ik hier even men gal heb gespuwd, ik hoop dat jullie het niet erg vinden...

@Mare: je staat in het felblauw?

Deel Deze Pagina