NOD december 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door Maidin, 21 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hielko2006

hielko2006 Niet meer actief

net wat je zegt ik kan het niet goed begrijpen maar ieder zijn eingen keus natuurlijk
    hopelijk word het dan voor jullie volgende maand wel raak

2. Shaar

Shaar Actief lid

27 aug 2008
    127
    0
    0
    Lieselke,

Wat een schandalig verhaal zeg!
    Ik begrijp heel goed dat je hier mee zit! En dan
    nog niet te spreken over de personen in kwestie
    zelf. Ik hoop dat het een goede afloop zal hebben
    en ze alsnog kunnen trouwen, want dit gun
    je niemand. Succes morgen. je zou haast
    zeggen dat dit ECHT WEL goed moet komen!
    Groetjes SHaar

3. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Huh? Je kan toch zat in februari op wintersport als je nu zwanger zou raken? En waarom geen augustusbaby als ik vragen mag?

Ik ben al blij dat ik zwanger mag zijn uberhaupt. Ik speel in principe volgend jaar September 3 musicalvoorstellingen, dat gaat nu waarschijnlijk niet door, maar daar laat ik dit wonder niet voor schieten hoor.

4. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    oeh sinds gister weer wat bijgekletst zie ik.

@ miracles: wanneer krijg je de uitslag dan van de samenlevingstest?

@toetje: ik hoop idd dat je jouw hart gevolgd hebt want zo'n ei is belangrijker dan een test.

@lieselke: stom is dat. alle mensen die het wel voor de verkeerde redenen doen die hebben het vrij makkelijk en een stel dat echt van elkaar houdt krijgt het zo moeilijk. Ik hoop echt dat ze nog toestemming krijgen. ronduit belachelijk!
    Ja helaas felblauw. Roze zou ik leuker vinden maarja, dag 42 geen ei en gister neg ovutest. mijn kansen voor dit jaar zijn dus even nihil geworden.

5. sanneke78

sanneke78 Lid

21 okt 2008
    95
    0
    0
    @knippy en Daan, ja ik begin nu ook weer te twijfelen aan mijn beslissing van vanmorgen, maar nu is hubbie werken, dus daar doe ik helaas niets meer aan.

Ik merk gewoon dat ik er teveel mee bezig ben en dan een beetje de zin in klussen verlies. Het moet nu, en het moet dan, hele dag gewerkt en dan nog sporten en dan lig je doodmoe in je bed en dan moet dit nog nu, want nu is de temp goed etc. Is er niemand die dat herkent?

@Lieselke: wat een naar verhaal. hopelijk kan je met je getuigen de juiste personen nog overtuigen....

6. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Dat van er veel mee bezig zijn, dat herken ik wel hoor Sanneke. Heb ik ook gehad. Bij mij ging dat vanzelf over trouwens.

Begrijp me niet verkeerd, iedereen heeft natuurlijk zijn eigen gedachten/mening hierover, maar ben bang dat je met bovenstaande ook wel veel meisjes voor het hoofd zal stoten.

Maar je zal wel veel herkenning krijgen over het klussen hoor. De juiste dagen, temperatuur, eitje en de hele rambam.
    Maar goed, daar wordt je echt niet meer ontspannen van. En weet je wat het ook is. Het is ook allemaal heel erg eng. Het is niet niks als je besluit om proberen zwanger te raken. Dat heeft best een impact hoor.

7. Shaar

Shaar Actief lid

27 aug 2008
    127
    0
    0
    Hallo,
    wil iemand mij voor 2 december op de
    lijst zetten?
    groetjes Shaar

8. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    Passagierslijst NOD december 2008

1: Zinah & Saskia1982 & Natasja & irryproppy & goudappeltje & Sannie80 & Natjes
    2: Sweepy & Nhene & Claudia2510 & Marty & SylviaM & Deebie & Elisabethje & Shaar
    3: SSV & bapsie & lieselke & Ny81 & Miepie74 & Angelea
    4: 5Mare5 & jesenmo & cjpt & Knippy & Lisannemiek & Tigerlady
    5: Eleni & inkerbell & love child & miranda28 & Stier11 & blackeyedgirl & Matroosje & Jazy & Alweer mama & Elegance & Gepke1979 & Sammie88 & puzzcat24 & Pearl29 & Vlademira
    6: Lonny & Debbedebs & Isla & cruella & Mcellie & MyPrecious
    7: Milolove & Tania & Moosje25 & DrewB & BarbaBeer & Ninoshka & Daiquiri & Butterfly26 & Meggytje & vlindertje85 & Happyme
    8: Catje86 & Tessa8 & mamaria & hanneke78 & annie1979 & Milla Rose & Sjanienu1 & Annie1979 & Bos
    9: Miracles & Luukske & Zeepbel83 & katjak79 & Yihaaa & Manon1977
    10: bootsy & Angel83 & Muis82 & Daphne1984 & Sanneke
    11: spriet & xxsuuzxx & cam & little angel
    12: BrusjeVoorLynn & Natjuh026 & Lietje & Jutte & Toetje & MilkHd & Plienneling
    13: kleintjevoorons & Josjo & Danif
    14: indey & ellenk
    15: Helma30 & Jenna78 & rm1&misslizzy
    16: Desert & Knuf & nana33 & berenbotje & Alies05
    17: Joyce84 & Beebie82 & Nadinneke & Misschienmama & Jammie & lieni44
    18: IlonaHokkeling & Maria79 & Dani86
    19: Ivje & Moontje & Emma21 & Aura
    20: melanietje & Kita29 & Hanna1974 & Lente1973
    21: Christien86 & Mukje
    22: Loesje84 & Kanjer & Slaapzak
    23: lautjuh85 & Sjoukje & Mexicang & Stacey88
    24: Babijtje & Afrola & naliey
    25: LadyJoey
    26: Girl84
    27:
    28:
    29: robertha & Mvdb
    30: Maia
    31: Vera

139 passagiers voor de roze mini!
    0 Zwanger, 0 Ongesteld, 0 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 1 Cyclus van slag, 0 Vlindertjes

TESTMARATHON

6 december
    - Inkerbell
    - Mcellie
    - Puzzcat24

10 december
    - Angel83

12 december
    - Jutte

26 december
    - Sjoukje

Om de lijst te veranderen:
    • Neem de meest recente lijst![/*:m:3v2pn4qf]
    • klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.[/*:m:3v2pn4qf]
    • Vul je informatie in.[/*:m:3v2pn4qf]
    • Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties):
      [ IMG]http://i452.photobucket.com/albums/qq241/JedidJah/A.jpg[/IMG][/*:m:3v2pn4qf]
    • En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen [/*:m:3v2pn4qf]

Welkom Shaar

9. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    Van dat 'teveel bezig zijn met...' herken ik ook wel wat. Maar als je zooo graag iets wil, kan je dat ook wel plaatsen denk ik. Zoals bij Daan is dat bij mij ook wel een beetje over gegaan, maar het verlangen bij ons ik zo groot dat we het echt niet zien van 'weeral moeten', maar 'weer een kansje'. Vind het een beetje jammer dat je het soms echt als een opgave ziet. Zwanger worden lijkt voor ons meer een zegen...

10. Mcellie

Mcellie Actief lid

15 okt 2008
    214
    0
    0
    Office Manager
    Hoogvliet
    @ Lieselke; wat een rare mensen heb je toch bij de overheid! Zo triest ook, trouw je uit liefde, is het weer niet goed! Succes ermee!

Alle nieuwe dames => welkom!

@Sanneke78; je moet natuurlijk doen waar je jezelf het best bij voelt, wat anderen ook zeggen. Maar ik ben het wel met Daan78 eens, indien je zwanger bent in februari, je dan nog zeker kan gaan wintersporten!

@5mare5; ik vindt het zo sneu voor je dat je "ei" niet komt! Dikke knuf

11. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    dank je wel mcellie. een hele lieve knuffel nog ook. Ja en dan voel je je al zo rot en kun je alleen maar verdrietige liedjes verzinnen om te luisteren. T.T

12. hielko2006

hielko2006 Niet meer actief

sanneke ik denk er hier net zo over als daan en lieselke
    Het is geen moeten maar juist van ow wie weet is dit wel de keer

en dat teveel er mee bezig gaan word echt wel minder de eerste maand was het hier hopeloos en elke maand word het weer een beetje minder.
    natuurlijk denk je er nog wel aan maar minder als in het begin

Ik zou mijn beebje liever niet in november of december krijgen maar als het wel zo moet zijn niks aan te doen en dan krijg ik lekker een beeb in november of december (hoop wel dat ik natuurlijk nu al zwanger ben)
    reden dat ik liever niet in nov of dec wil is omdat ik dan al super veel verjaardagen heb.
    maar ik zou niet een maand de kans laten schieten daardoor
    Maar je moet zelf doen wat je hart je ingeeft dus heel veel succes

13. yihaaa

yihaaa Actief lid

27 mei 2007
    207
    0
    0
    Hallo allemaal,

Mij maakt het ook niks uit wanneer ons kindje geboren wordt maar voor de maand december zou ik nog wel eens kunnen overwegen om een eitje te laten schieten. Niet alleen voor de feestdagen maar wij hebben ook nog eens veel verjaardagen in die maand...
    Ik denk ook dat wanneer je al een kindje hebt en je weet dat het ip goed zit wat dat betreft, je meer risico durft te nemen.

14. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    Nou ik ben al blij als ik een ei heb dus dan zou ik het nooit laten schieten. verder weet je toch nooit of het raak is in die ronde en als je eerlijk bent maakt het uiteindelijk toch echt niet uit wanneer je kind geboren wordt. je houdt toch niet minder van het kind omdat het een augustuskind is? tenminste zo denk ik. en ik kan nogal stellig zijn in dat soort dingen. wil er niemand mee kwetsen hoor. want als je het zelf niet wil moet je het idd niet doen.

15. Miss Mommy

Miss Mommy Niet meer actief

Wij moeten vanavond "verplicht" klussen, al vinden we dat helemaal niet erg hoor ;)

En dan moet ik morgen naar het ziekenhuis voor de samenlevingstest en follikelmeting.
    Krijg hier dan ook meteen de uitslag van als het goed is!

16. Miss Mommy

Miss Mommy Niet meer actief

Mij maakt t trouwens ook echt niets uit hoor, wanneer ons kindje geboren zal worden en zou er ook echt geen maand voor laten schieten...

Ik ben al blij als ik gewoon zwanger zou zijn en t beebje blijft plakken, de rest zou me echt niks uitmaken!

17. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    Hier hetzelfde hoor! Ons kindje is zo gewenst dat het me echt geen barst uitmaakt wanneer het geboren wordt... 10 vingertjes, 10 teentjes en kerngezond, dat is wat me bezighoudt en niet wanneer we zijn/haar verjaardag mogen vieren...

@Mare: meid, ik duim voor een Olympisch record eispringen bij jou deze keer! Ik gun het je van harte en ik zou gerust enkele dagen van mijn oh zo normale cyclus aan jou afstaan, zodat jij wat meer zekerheid krijgt! Ik duim voor je!

18. yihaaa

yihaaa Actief lid

27 mei 2007
    207
    0
    0
    Onze eerste is van januari.
    Heb me toen in december ook niet ingehouden hoor!
    Idd een gezond kindje is het belangrijkst.

19. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    En dank je allemaal voor het begrip! *gooit een dikke zoen*

20. milolove

milolove Actief lid

18 aug 2008
    320
    0
    0
    Gewoon uit nieuwsgierigheid... Wat is er mis met een augustusbeeb?

(was zelf 27 jaar geleden ook een augustusbeeb :p)

Deel Deze Pagina