NOD december 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door Maidin, 21 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delfino

Delfino Niet meer actief

ze passem niet op ik werk in de thuiszorg alleen op momenten dat mijn vriend thuis is we hebben geen oppas nodig :) en je hebt gelijk pech voor die ()schoon) ouders zij hoeven niet met ons in 1 huis te leven ;)

2. morgenzon

morgenzon Actief lid

14 okt 2008
    469
    87
    28
    ik kom ook weer binnen vallen!

wil iemand mij mischien op 19 zetten?

3. jazy

jazy Actief lid

Heej meiden!

ik kom weer even buurten! nog 1 week tot me nod! zo spannend! maar kan bijna niet mis zijn!

4. Lente1973

Lente1973 Actief lid

13 nov 2008
    398
    0
    0
    Ik kom echt binnen vallen in iets waarvan ik het hele verhaal niet ken maar…
    Mijn mening is dat als je jezelf niet kan onderhouden, je ook niet een kind kan onderhouden.
    In een bepaalde situatie kan je altijd komen …dat zeg ik niet. Maar om nou voor die situatie te kiezen is iets wat ik dan weer niet kan begrijpen. Ik zelf ben op straat geschopt na de geboorte van mijn 2e kind. 11 jaar lang alleen voor de kinderen moeten zorgen en ja!..ik heb 3 maanden steun gehad van een sociale dienst. Daarna vechten, kruipen, werken, om goed voor mezelf en voor mijn kinderen een leuk, trots en gelukkig leven te bieden. Het was zwaar! Ik vind dat als je graag kinderen wilt, er ook voor moet zorgen. Dit op alle vlakken! Dus als iemand mij vraagt (zonder de achterliggende problemen te weten)
    Of het dom is om een kind te wensen terwijl je een uitkering hebt, dat zeg ik ja!
    Geld heeft zeker niks te maken met de liefde voor een kind…sterker nog,,, ik denk dat mensen met weinig geld vaak een betere band met elkaar hebben! Toch is er een verschil tussen weinig geld hebben & afhankelijk zijn van derde.

5. Lente1973

Lente1973 Actief lid

13 nov 2008
    398
    0
    0
    ik bedoel dit niet persoonlijk... ik reageer op de vraag in het algemeen

6. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    voordat een tweede kind er is zal je dochter dus sowieso al ouder da 1 zijn. En ik vind het helemaal geen probleem. als je zelfs denkt eraan toe te zijn waarom niet? mijn zusje is 2,5 jaar jonger dan ik maar doordat ik een beetje ontwikkelingsachterstand had (lichamelijk) hebben we nog samen in de kinderwagen gelegen enzo. we zijn echt opgegroeid als vriendinnen en zijn het nog steeds. Ik vond het heerlijk om altijd iemand te hebben om mee te spelen.

7. Delfino

Delfino Niet meer actief

Ik snap dat dit niet persoonlijk bedoelt is maar zoals je al zei je weet de situatie van puzzcat niet ze heeft hier niet voor gekozen voor de rest ga ik er verder niet op in denk dat ze zelf beter kan vertellen wat er is (Als ze dat wil vertellen) dat is verder niet aan mij ;)

puzzcat en ik zijn erg close met elkaar (vindt ik tenminste kan niet in haar hoofd kijken natuurlijk :) ) en hebben het een en ander samen meegemaakt in het nod van vorig jaar

8. Delfino

Delfino Niet meer actief

je hebt idd gelijk haha duurt zoiezo 9 maanden natuurlijk en als het net zo'n eigenwijs is als mijn dochter nog 2 weken langer :)

9. Wondertje

Wondertje Fanatiek lid

7 mei 2006
    1.167
    0
    0
    zuid holland
    hier ben ikke nod op 8 dec ben benieuwd hoe het zal lopen deze maand.
    de 9 de rond helaas dus hoop op een fantastische feestmaand!

10. Delfino

Delfino Niet meer actief

lente wel vervelend zeg dat je op straat bent geschopt :confused: helemaal met een baby! en je andere kindje natuurlijk! was dat door de woningbouw of je vriend/man?

11. Lente1973

Lente1973 Actief lid

13 nov 2008
    398
    0
    0
    Dit was door ex...

12. Delfino

Delfino Niet meer actief

ow meid wat erg maar erg goed van je dat je hebt geknokt! (moet ook wel met 2 kinderen) maar wel petje af hoor ;)

13. Lente1973

Lente1973 Actief lid

13 nov 2008
    398
    0
    0
    Waarom zouden die daar een probleem mee hebben?

14. yihaaa

yihaaa Actief lid

27 mei 2007
    207
    0
    0
    Hier ook snel een 2e hoor. Zoon is pas 10 maanden. Lijkt me ook leuk om er 2 dicht bij elkaar te hebben. En als de 2e net zo wordt als de eerste, wil ik er wel 10!

15. Delfino

Delfino Niet meer actief

me schoon vader had ook al een probleem met me eerste zwschap wat een mk isa geworden helaas met deze meid was ie wel heel blijmaar vraag me af of ie het wel een goed id vindt zo snel nog een beeb te willen gezien zijn reactie dat ik snel nog een beebje zou willen (moet dan ook nog lukken he) zag gewoon aan hem dat hij er niet blij mee was :(

16. Delfino

Delfino Niet meer actief

haha hier net zo :)

17. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    Passagierslijst NOD december 2008

1: Zinah & Saskia1982 & Natasja & irryproppy & goudappeltje & Sannie80 & Natjes & Fl3xgirl
    2: Sweepy & Nhene & Claudia2510 & Marty & SylviaM & Deebie & Elisabethje & Shaar
    3: SSV & bapsie & lieselke & Ny81 & Miepie74 & Angelea
    4: 5Mare5 & jesenmo & cjpt & Knippy & Lisannemiek & Tigerlady
    5: Eleni & inkerbell & love child & miranda28 & blackeyedgirl & Matroosje & Jazy & Alweer mama & Elegance & Gepke1979 & Sammie88 & puzzcat24 & Pearl29 & Vlademira & Djaar77
    6: Lonny & Debbedebs & Isla & cruella & Mcellie & MyPrecious
    7: Milolove & Tania & Moosje25 & DrewB & BarbaBeer & Ninoshka & Daiquiri & Butterfly26 & Meggytje & vlindertje85 & Happyme
    8: Catje86 & Tessa8 & mamaria & hanneke78 & annie1979 & Milla Rose & Sjanienu1 & Annie1979 & Bos & Stier11 & Djuke & Wondertje
    9: Miracles & Luukske & katjak79 & Yihaaa & Manon1977
    10: bootsy & Angel83 & Muis82 & Daphne1984 & Sanneke
    11: spriet & xxsuuzxx & cam & little angel
    12: BrusjeVoorLynn & Natjuh026 & Lietje & Jutte & Toetje & MilkHd & Plienneling
    13: kleintjevoorons & Josjo & Danif
    14: indey & ellenk
    15: Helma30 & Jenna78 & rm1&misslizzy
    16: Desert & Knuf & nana33 & berenbotje & Alies05
    17: Joyce84 & Beebie82 & Nadinneke & Misschienmama & Jammie & lieni44
    18: IlonaHokkeling & Maria79 & Dani86
    19: Ivje & Moontje & Emma21 & Aura & Morgenzon
    20: melanietje & Kita29 & Hanna1974 & Lente1973
    21: Christien86 & Mukje
    22: Loesje84 & Kanjer & Slaapzak
    23: lautjuh85 & Sjoukje & Mexicang & Stacey88
    24: Babijtje & Afrola & naliey
    25: LadyJoey
    26: Girl84
    27:
    28:
    29: robertha & Mvdb
    30: Maia
    31: Vera

143 passagiers voor de roze mini!
    0 Zwanger, 0 Ongesteld, 0 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 1 Cyclus van slag, 0 Vlindertjes

TESTMARATHON

6 december
    - Inkerbell
    - Mcellie
    - Puzzcat24

10 december
    - Angel83

12 december
    - Jutte

26 december
    - Sjoukje

Om de lijst te veranderen:
    • Neem de meest recente lijst![/*:m:34ge0ehy]
    • klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.[/*:m:34ge0ehy]
    • Vul je informatie in.[/*:m:34ge0ehy]
    • Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties):
      [ IMG]http://i452.photobucket.com/albums/qq241/JedidJah/A.jpg[/IMG][/*:m:34ge0ehy]
    • En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen [/*:m:34ge0ehy]

het wordt steeds drukker ^^

18. Delfino

Delfino Niet meer actief

ik ga me meissie eten geven ze heeft zin in bruine bonen met appel :)

19. Lente1973

Lente1973 Actief lid

13 nov 2008
    398
    0
    0

Soms kan het ook te maken hebben met de zorg voor een kind.. ouders weten waar ze het over hebben.. 2 kinderen is weer meer zorgen... misschien gunnen ze jullie eerst een beetje rust en gewenning voor dat je weer meer zorg op je schouders neemt. Ik persoonlijk vind het helemaal geweldig 2 achter elkaar!

20. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    hallo december dames!

Kan iemand mij erbij zetten voor het grote sinterklaasfeest op 5 december?

Ik ben mijn cyclus helemaal kwijt maar het lijkt erop dat 5 december mijn nod zal zijn (in elk geval testdag als er geen ongi te bespeuren is)

Mijn banner laat ik nog even voor wat ie is. Eerst maar eens het weekend doorkomen met hoge temperaturen en geen ongi.

Ik zal de komende dagen ook een beetje proberen bij te lezen hier, maar geef even geen garanties hahahaha

Deel Deze Pagina