Ohh meid! \/ We zijn close met elkaar hoor! Jij bent mijn dinnetje! En mijn situatie is een beetje moeilijker dan dat ik hiervoor gekozen heb,ik heb een paar drempels die ik jammer genoeg niet kan uitvlakken... En door die drempels willen werkgevers mij niet aannemen... Mijn vriend hobbelt ook door het leven,net als ik en toch zijn wij erg gelukkig samen We doen met een workshop/cursus mee,waar we veel plezier aan hebben Het kan ons hopelijk ook uiteindelijk aan werk helpen ( ) De weg naar onafhankelijkheid is lang,maar gelukkig geen doodlopend straatje Waarom ik dit me afvroeg is omdat je zelf met een uitkering toch leuke dingen kan doen,al moet je soms langer sparen We hebben elke dag te eten,we kunnen onze vaste lasten betalen Er zijn vele vooroordelen over een uitkering "trekken" maar geloof mij er zijn ook mensen (zoals ik) die overal gewoon een beetje langer over doen... Maar het komt wel goed
@djaar je staat erop hoor. ben je ook net met de pil gestopt? vervelende cycli zo! hopelijk wordt het een leuk sinterklaasfeestje voor jou!
hey stelletje kletskouzen... heb wel teruggelezen maar nie alles onthouden.. wil twee dingen zeggen: euh.....*bos krabt op haar hoofd en vraagt zich af wat ze ook al weer wilde zeggen*...............oh ja over kinderen snel na elkaar krijgen.... zelf zou ik er geen moeite mee hebben....je moet niet kijken wat je omgeving er van vind maar wat jij en je mannetje prettig vinden....zelf zou ik alleen wel kiezen voor negen maanden ontzwangeren....zwanger zijn doet zo'n hoop met je lijf....dat moet je ook een beetje rust gunnen DENK IK.......vind je dat niet belangrijk moet je er gewoon weer voor gaan.. en ik wilde nog ergens op reageren.....maar waarop misschien kom ik er zo nog op....
-Puzzycat24: Ik ben het helemaal met je eens dat werk niet belangrijker is dan je priveleven. Maar aangezien ik een eigen bedrijf heb zijn er geen inkomsten als ik er een paar maanden uit lig. Dus als ik het wel zou kunnen plannen zou het prettig zijn. Ik heb ook gezegd dat dat het prettigste zou zijn en niet de hoofdreden. Wil daar ook niemand mee voor het hoofd stoten alleen zijn er dingen waar je ook over nadenkt als je een eigen bedrijf hebt.
Je hebt gelijk zwanger zijn vergt heeeeel veel van je lijf dat is waar. maar ik zou echt niets liever willen om snel weer zwanger te zijn mssn duurt het nog wel 4 maanden wie weet (of langer) * het kriebelt zo ontzettend erg hihi*
Effe een vraagje: wat is nou het beste? Gisteren geklusd. Vandaag eerste keer positief. Weet niet of hij morgen nog duidelijker is, vind deze al duidelijk. Vandaag en morgen klussen of morgen en overmorgen? Sorry hoor, maar wil zo graag. Of gewoon alle dagen?
oh euuuh jah ik weet niet heb nooit aan ovu testen gedaan hihi deed vanaf dag 10 t/m dag 22 om de dag hihi en dan randje fietsen toen was ik zwanger
zou gewoon doen wat bij jou het lekkerst voelt als je elke dag wil doe je dat maar om de dag schijnt beter te zijn voor de zaad productie ofzo maar dat kan ook een fabeltje zijn
Heb sensitest en zegt binnen 24 tot 48 uur ei. Vorige ronde niet zo'n duidelijke streep. Hoop gewoon binnen 24 uur.
Hey, buurtgenootje! Haha, vindt hij helemaal niet erg. Hoe was het op je werk? Weet niet wat het verstandigste is.
Iedere dag kom ik langs de 'dienst wonen' waar iedere ochtend altijd wel een paar 'tienermeders' met hun beebjes staan te wachten in de hoop dat ze een urgentieverklaring voor een huisje oid kunnen krijgen. (de dienst waar ik werk zit een verdieping hoger zelfde gebouw) Het is moeilijk te zien hoe hard de wereld voor ze kan zijn. Twee jaar terug, voor ik een kinderwens had, was ik hierdoor heel erg zeker van de gedachte dat ik alles in orde moest hebben voor er een kleintje zou komen. Nu ik een kinderwens heb, en een klein huurhuisje met maar twee kamers, wel een baan maar geen vast contract en nogal 'economie-afhankelijk', nog steeds geen 'goede' uitgangssituatie, heb ik wel steeds meer respect voor deze meisjes. Ze vechten er keihard voor en geven alles voor hun beebje. Dat geeft mij een groot relativeringsvermogen. Als je graag een kindje wil en je kunt het een basis geven dan is dat prima! Ze hebben geen luxeoverdaad nodig. Mijn basissituatie weerhoud mij er in ieder geval echt niet meer van om een kindje te willen! Al krijg ik van vriendinnen wel reacties als: maar met jullie huis kan dat toch helemaal niet?! vooralsnog ben ik niet zwanger en daarna duurt het nog eens negen maanden en hoe de situatie dan is zien we wel weer. Ik kan iig luiers en liefde geven! het enige wat ik van de tienermoeders niet zo goed begrijp is dat hun beebjes wel heel vaak gucci schoentjes en nike jasjes aanhebben... dan zou ik toch wel gewone schoentjes kopen en dan sparen voor een betere basissitu denk ik.. Anyway, een kinderwens relativeert een hoop en ik ben inmiddels van mening dat als je ervoor wil en kan gaan, je dat zeker moet doen! liefs en knuf voor allemaal
@ Annie, was druk op werk, maar swoendags werk ik maar een halve dag! Ben vanmiddag op kraambezoek geweest in Heinenoord. Ach, was zo lief! Ik zou morgen en dan overmorgen weer aan de klus gaan. Aangezien je gisteren hebt geklust en de spermacellen ongeveer 74 uur actief zijn, kan je vanavond evt. over slaan. Of..... je neemt het zeker voor het onzekere en gaan ervoor. Ik heb vorige week bijna (op één dag na) elke dag geklust!
annie ik zou gewoon lekker klussen wanneer jij er zin in hebt. als dat elke dag is dan doe je het elke dag. nieks aantrekken van al die verhalen. gewoon lekker doen waar je zin in hebt!
Even kijken of ik kan reageren zonder een extra pagina erbij te houden. Allereerst: De liefde voor een kind vind ik het allerbelangrijkste. Geld heb je nodig om jezelf en je kind te onderhouden, maar ik lees hier niet terug dat het hier niet het geval is. In puzzcat haar geval: Sorry puzz, maar ik heb het een en ander van je teruggelezen . Ik denk dat puzz en puzzman heel hard werken aan hun gezondheid en leven en ik vind niet dat beider achtergrond een reden moet zijn om niet een kinderwens te hebben en daar actief aan te werken. En ik denk al helemaal niet dat mensen met een uitkering niet een kind zouden moeten wensen. Ik denk dat puzz een heel goede moeder zou zijn, die het heus niet altijd even makkelijk zal hebben, maar genoeg kracht en levenservaring heeft om daar doorheen te komen. Ze weet waar haar minder sterkte kanten zitten en waar ze aan zal moeten (blijven) werken. Even voor de duidelijkheid, ik ken puzz alleen van het forum hier, dus niet persoonlijk. En Fl3xgirl, ik weet dat het nog erg vroeg is en ik hoop deze zwangerschap te mogen voldragen, maar ik wil wel graag een 2e kindje snel op de eerste, naja, 2 jaar of zo. Ik bedoel, ik ben ook niet meer piepjong en als het me gegeven is, zou ik graag snel ook een 2e kindje mogen krijgen.