NOD December 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door charmedknorrie, 23 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    BEG, heb niet gebeld zie onderschrift.
    Wat zou ik dan moeten zeggen heb nu gewoon tegen de ass. gezegd dat ik een afspraak wil, verder niks

2. Dingetje2

Dingetje2 Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou, tis wel een graadje erger dan de normale griep hoor.. er zijn meer ziekenhuisopnames dan met de normale seizoensgriep. Ik hoef gelukkig zelf niet ingeent te worden, maar ik bedoel meer.. als ik nu zwanger wordt, na 4 maanden krijg je een enting. Als je de mex griep krijgt in je eerste 3 maanden kan dat ook al schade aanbrengen bij je kindje las ik ergens.. daar doelde ik meer op ;)

Zit nu nog in dubio voor mijn zoontje.. wat weegt zwaarder he... bedoel, hij is te vroeg geboren en beademd.. wel risico voor de mex griep.. maar dat vaccin is nauwelijks getest.. lastig..

3. Dingetje2

Dingetje2 Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    Balen dat t niet is gelukt.. ik heb me express afzijdig gehouden in het nov topic.. kweenie.. vind het lastig.. maar december moet t gaan lukken. Heb nu volgens mij bijna mijn ei.. lastig, wil zo graag.. misschien dat ik manlief aankijk.. één keer hahahaha

4. Dingetje2

Dingetje2 Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    ben ook erg benieuwd naar mijn ongi deze keer.. is het altijd nog heftig na een MK dan?

5. Dingetje2

Dingetje2 Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    spannend, mijn duimen draaien nog overuren voor je :p

6. Dingetje2

Dingetje2 Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kubus en Susan27, jullie ook al weer hier... balen!
    Nu maar hopen dat óf de goedheiligman een mooi pakje voor ons meebrengt in de vorm van een enorm vruchtbaar eitje óf de kerstman die een mooie positieve test meebrengt (en die dan ook positief blijft ;))

7. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Ik ben erachter gekomen toen ik in januari dit jaar behandeld ben voor poliepen in mijn baarmoeder. Mijn moeder heeft dit ook op jonge leeftijd gehad en bleek ook te weinig oestrogeen aan te maken, dus vandaar dat ze mij daar gelijk op hebben getest. Erfenisje van mn ma dus.......maar zij heeft ondanks dat 3 gezonde kids gekregen, de 1e 2x binnen 3 maanden zwanger, alleen de derde heeft een jaar geduurd.

Ik ben nu 27, mijn moeder was dat ook toen ze mij kreeg, dus ik heb goede hoop dat het ook bij mij wel goed komt ;)
    En ik ben nog jong, ik heb alleen iets minder vruchtbare jaren dan een ander.

8. Dingetje2

Dingetje2 Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo, dat zijn aardig wat dingetjes op een rij.. ik ga mezelf even nuttig maken in het huishouden zolang zoonlief op de PSZ zit.. toedels! Misschien tot later

9. Mennie

Mennie Niet meer actief

Hoi dames ik kom mij hier ook aanmelden(heb mezelf al op de lijst gezet), een nieuwe ronde nieuwe kansen....ik ben er wel blij om dat het erop lijkt dat mijn cyclus regelmatig is. succes allemaal!

10. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Nou het word druk hier.

welkom nieuwen!

Succes met zwanger worden iedereen!!

Groetje,s
    Miranda

11. Seth

Seth Niet meer actief

Hi,

Ff een vraag hoor.... heb namelijk nog nooit een normale cyclus gehad.. vandaar dat ik het niet weet...
    (was of aan pil, of gelijk zwanger, of vmk... of bv...)...

Maar hebben jullie op bepaalde cyclusdagen ook last van bepaalde klachten..
    Vanochtend (en nu nog) had ik hoofdpijn en was ik zo misselijk dat ik mn boterham niet binnen kon houden...

Nu weet ik dat ik dat vorige maand ook had... dus ik in FF terugzoeken..en precies ook op CD 10....?!
    Zag aan mn perona (deze maand begonnen) dat mn oestrogeen lijntje er opeens echt afknalt... wellicht daardoor??

12. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    @ BEG: zo laat pas een hsg. Nou ja, hij is igg afgesproken. Dat is al heel wat.

Verder heb ik eerlijk gezegd niets bijgelezen. Wil dadelijk nog ff sporten en moet nog zoveel lezen omdat ik vanmorgen niet op zp ben geweest.

13. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    hoi meiden...het is druk maar stil hier..komop!!

14. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Hoi Zethu,

Heb even wat ziekenhuizen gebeld om te kijken of ik anders toch daar terecht kon voor een HSG.
    Maar de eerste wilde mij pas helpen als ik daar eerst een afspraak bij de gyn maakte.
    De 2e wilde wel helpen, maar had pas plek begin december (hoe lang moeten die mensen daar dan wel niet wachten op een hsg).
    De 3e had maandag wel plek, maar dan moet ik alle kosten zelf daar betalen, omdat ik daar niet onder behandeling sta. En het zou heel veel papieren rompslomp enzo opleveren volgens hun.
    Anders moest ik maar nog een menstruatie afwachten volgens hun.

Stom gedoe, ik vroeg hoeveel geld het zou kosten dan, wist ze niet, maar het ging dan om gebruik van de apparaat enz enz enz.

Nou hoop maar dat mijn ei deze maand weer laat is, laat dus de tarwekiemolie enzo maar staan deze maand, hopelijk vertraagt dat ook.

15. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    balen zeg, dat ze niet eerder plek voor je hebben :(

vind het ook wel vaag dat het zo'n gedoe is, om het in een ander ziekenhuis te laten doen....zou niet mogen vind ik, een ziekenhuis is een ziekenhuis zou je zeggen.

16. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    beg bij ons moet een hsg voor dag 12 plaatsvinden bij mij zelfs voor dag 11 korte cyclus en daar mocht niet vanaf geweken worden.
    ass van gyn maakt zelf de afspraken op de rontgen...

17. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Hallo dames,

Ga even bijlezen tot zo

18. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Dat was niet zo veel om bij te lezen zal eens in NOV kijken waar jullie allemaal uithangen

19. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    ik kan bij mijn eigen dus pas op dag 18 terecht
    dus hopelijk heb ik een laat ei en geen vroeg ei...
    moest het maar veilig doen zei de assistente...

20. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Wat een gedoe BEG allemaal duim voor je dat je een laat eitje hebt.
    Ik kan volgende week vr. naar de HA. Ben benieuwd.
    Zou ik mijn temp.lijstjes meenemen gelijk?
    Ga zonder vriend want die moet werken ik ook maar kan makkelijker wat later komen als hij

Deel Deze Pagina