zag net ook dat stukje bij de pfaffs.....schoot ook even vol.....dat moment dat ze allemaal aan de deur staan te luisteren en de baby het ineens op een brullen zet.....wonderlijk moment.
nou daar ben ik dan weer, even een uitleg. ik ben gister bij de dokter geweest die mij met spoed door gestuurd heeft naar de gynocoloog. Die deed nog veel meer testen boedonderzoeken en inwendige echo's hier uit bleek dat ik 5wkn ben, mijn HCG waarde veel te laag is, en het vruchtje veel te klein. Hier uit concludeerde hij dat een miskraam een feit is. Dit kan morgen gebeuren, overmorgen of volgende week. Maar het zo wie zo niet levensvatbaar zal worden. 11december moet ik terug komen bij de gynocoloog. om verder te kijken hoe of wat. Als het dan nog niet zelf los gelaten heeft, wordt een abortus in gang gezet. 11dec word nog 1 keer de HCG waarde gechecked en een echo gemaakt, maar zinloos is het eigenlijk voor 200%. Ik draag het nu dus nog steeds, en ze mogen het niet weg halen omdat het nog niet is los gelaten dus het een abortus zou worden, en je dan die wettelijke bedenk dagen hebt. lang leven ons nederlands rechtssysteem. Dank jullie voor jullie lieve PB-tjes en krabbeltjes en postjes dikke knuf voor jullie allemaal
Ik zorg wel dat ik niet te zware oogmake-up op heb en voor genoeg tissues, flesje water om ogen evt te deppen enzo
Meeaan, als je nod 26-11 was, dan was je gister nog maar 4,5 week, dat overeen kan komen met je lage HCG (niemand maakt evenveel hcg aan) en het kleine vruchtje... Ze kunnen dit nog echt niet bepalen met een echo... Ik denk dat je even geduld moet hebben, misschien groeit het nog gewoon goed door. Ik vind dat ze wel erg vroeg een conclusie hebben getrokken met 4,5 week.. Wie zegt niet dat je innesteling wat later is geweest... Echo met 5 weken : Bekijk bijlage 33024
Goede morgen dames (bijna middag, maar had veel bij te lezen op mail en hier en zo) Zag dat december al mooi roze geopend is gister?
hey meeaan fijn je toch weer even te horen.. als ze dan toch knuffels aan 't uitdelen zijn deze is van mij Bekijk bijlage 33029
hee zethu hoe laat moet je donderdag eigenlijk op gesprek, dan kan ik nog even aan je denken, ben die dag trouwens wel lekker vrij