Maar waarom zeg je dan zo volmondig dat het al zeker is dat je een mk heb gehad...("Miskraam is al een feit" en "Zinloos is het voor 200%", geciteerd uit jouw verhaal) Een beetje vertrouwen in je lichaam moet je wel hebben meis, kop op, het is nog geen 11 december! Wil je niet kwetsen en alleen helpen!
de gyn zal wel weten wat ze zegt.. ik ben toen op 5w en 2d geweest toen ik een mk aan 't krijgen was en toen zei de gyn meteen tegen mij dat 't er niet goed uit zag (zonder zelfs m'n hcg gecontroleerd te hebben) 't vruchtje zat er nog, maar 't zag er niet uit zoals 't eruit moest zien en 't is toen ook fout afgelopen.. ik begrijp dat iedereen zo z'n gedacht of mening erover heeft, maar dit is al moeilijk genoeg voor meeaan zonder dat iedereen de mening van de gyn in twijfel gaat trekken.. ik wil niemand aanvallen, helemaal niet. Probeer alleen meeaan wat te steunen.
Subke, ik probeer ook zeker niet aan te vallen, maar wel wat moed in te praten, 4 weken en 5 dagen is wel 4 dagen minder dan 5 weken en 2 dagen, en in de dagen zit een hoop verschil wat betreft de ontwikkeling. Als ze al stolsel verloor etc, dan zou ik zeggen, oke leg je erbij neer, maar een beetje bruin/roze kan ook nog van de innesteling zijn.
Meeaan, ik wil je echt niet kwetsen meis, dat zal ik bij niemand doen, maar geef de moed nog niet op! Ik wens je heel veel sterkte met het wachten, want dat duurt nu voor je gevoel langer. En hopelijk komt alles gewoon nog goed!
dat weet ik wel sammie, ik bedoel 't ook niet aanvallend hoor.. maar volgens de gyn is ze al 5wkn (het was haar eerste cyclus, dus dan weet je zelf toch niet zeker wanneer je NOD is) we zullen gewoon allemaal heel hard duimen en dan maar afwachten tot 11 dec..
Subke, van 28-10 naar heden is nog niet eens 5 weken. Dus lijkt me niet dat ze al 5 weken is, anders had ze ook vroeger positief kunnen testen. En het is een gok, wat vele gyns zullen maken, vanaf 12 weken kun je pas echt bepalen hoever iemand is. Meaan, ik blijf voor je duimen op een goede afloop!