maar een weekje...... hahahahaha.... ja klopt.... Heb in een ander topic beloofd dat we met een paar samen pas 8 december gaan testen... dus nagels bijten.... al moet ik zeggen dat ik weinig verwachtingen heb...... voel helemaal niet bekende dingen... terwijl ik dat vorige maand wel had.... Ga er dus vanuit dat het rood wordt...
ja.... en zelfs met een positieve test.... blijf je wachten... wachten op de eerste echo.... wachten tot de eerste 12 weken voorbij zijn... wachten op de 12 weken echo.... wachten op de 20 weken echo.... wachten tot de bevalling begint... en dat duurt soms lang... wachten tot je 10 cm ontsluiting hebt.. wachten tot je mag gaan persen... en dan moet je onder het persen soms ook wachten.... wachten, wachten, wachten...... ben ook van mening dat het daarom inverWACHTing zijn heet....
dat is een goede seth en geheel gelijk ook nog is... ik heb hier buikpijn dus mijn ongi zal aanbreken in deze dagen
ben aan t "hoppen"...... Heb een topic geopend in lounge.... met iets waarmee ik weer in mn hoofdje zit....
Ach kreeg vandaag (natuurlijk via mn vriend) te horen dat zn moeder hier bij pakjesavond wil zijn..... Ik wil het met ons eigen gezinnetje vieren.... maar hij vindt dat maar vreemd omdat ze t vroeger met heel de familie vierden.... maarja schoonma is zo-iemand die alle aandacht naar zich toetrekt...en altijd doet of vooral onze zoon... haar kind is.... heeeeel lang verhaal.... ze is bij de bevalling geweest... en deed toen tov kraamvisite net of zij bevallen was.... kortom... ze irriteert me.... het ging wat beter.. maar nu dit ...
je krijgt ze erbij he...?? och ze zal het misschien niet verkeerd bedoelen..... maar ze begrijpt niet dat wij ons eigen gezinnetje zijn.... erg claimerig.... zucht.....